Για την  εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση σε παράλληλη διδασκαλία με την δια ζώσης
Η ΕΛΜΕ Ευβοίας για την τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας που συνδέει την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση με τη liveμετάδοση του μαθήματος από τη σχολική αίθουσα δεν εξυπηρετεί τη συνέχιση της σχολικής  ζωής μετά από τη διακοπή,  λόγω πανδημίας.

Η λύση της απευθείας μετάδοσης του μαθήματος είναι αντιπαιδαγωγική, ανθυγιεινή και αντιπαραγωγική για τα παιδιά που θα παρακολουθούνε για 5-6 ώρες μία οθόνη σε τάμπλετ ή κινητό ακόμα , χωρίς συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία. Κάλλιστα θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν 10λεπτα βιντεάκια στο διαδίκτυο που παρουσιάζουν  το μάθημα.

 Η ύπαρξη κάμερας μέσα στην τάξη και η ζωντανή μετάδοση του μαθήματος επιδρά αρνητικά στην ψυχολογία, τον αυθορμητισμό, την σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ μαθητών-καθηγητή καθημερινά , καθώς οι πράξεις και τα λόγια τους θα μπορούν καταγραφούν, να κριθούν και να αποτελέσουν, πιθανά, αντικείμενο χλευασμού από κάποιους. Επιπροσθέτως, καθώς, σύμφωνα με τον WHO (WorldHealthOrganisation),είναι πιθανή μία νέα έξαρση της επιδημίας του SARS-CoV-2  το φθινόπωρο, το σχολείο δεν μπορεί να μετατραπεί σε live μετάδοση. Τα παιδιά έχουν την ανάγκη να επιστρέψουν στις τάξεις με αυστηρά μέτρα προστασίας (απόσταση τουλάχιστον  2μ., καθαριότητα, μάσκες κ.λπ.). Τα παιδιά και οι έφηβοι δεν μπορούν και δεν πρέπει να περάσουν μεγάλο μέρος της σχολικής χρονιάς παρακολουθώντας μαθήματα μέσα από οθόνη.

 Απαιτείται μία λύση σχεδιασμένη, ώστε να προάγει  τον ουσιαστικό ρόλοτου σχολείου: την κοινωνικοποίηση, τη διαπαιδαγώγηση, την εκπαίδευση  των παιδιών και τη διάπλαση του χαρακτήρα τους μέσα σε ένα σύνολο και όχι την απομόνωση τους μέσω ενός υπολογιστή, με άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών που θα διδάσκουν στις  επιπλέον τάξεις που θα δημιουργηθούν, ώστε να λειτουργούν με ασφάλεια στις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν.

Μέχρι το τέλος της δύσκολης, φετινής χρονιάς, ας συνεχιστούν τα μαθήματα των μαθητών που μένουν στο σπίτι με τη χρήση του e-class και της πλατφόρμας βιντεοσυνομιλιών-μαθημάτων όπως έκαναν μέχρι τώρα, με προσλήψεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη των μαθημάτων αυτών.

σχετικά άρθρα

Μ.Τζούφη: Η κυβέρνηση επιχειρεί να στήσει ένα παράλληλο σύστημα εκπαίδευσης για λίγους
Μ.Τζούφη: Η κυβέρνηση επιχειρεί να στήσει ένα παράλληλο σύστημα εκπαίδευσης για λίγους
Η ομιλία της Μερόπης Τζούφη στη Βουλή για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
Μ.Τζούφη: Η κυβέρνηση επιχειρεί να στήσει ένα παράλληλο σύστημα εκπαίδευσης για λίγους
Α' Αθήνας: Πρόσκληση υποβολής δήλωσης προτίμησης οριστικής τοποθέτησης-βελτίωσης θέσης εκπ/κών κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ11, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ79, ΠΕ86 & ΠΕ91
Α' Αθήνας: Πρόσκληση υποβολής δήλωσης προτίμησης οριστικής τοποθέτησης-βελτίωσης θέσης εκπ/κών κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ11, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ79, ΠΕ86 & ΠΕ91
Δημοσιεύτηκε σήμερα η πρόσκληση
Α' Αθήνας: Πρόσκληση υποβολής δήλωσης προτίμησης οριστικής τοποθέτησης-βελτίωσης θέσης εκπ/κών κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ11, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ79, ΠΕ86 & ΠΕ91
Ακόμα και σε μαθητές είχε τραβήξει όπλο ο αστυνομικός που δολοφόνησε τον Τζορτζ Φλόιντ
Ακόμα και σε μαθητές είχε τραβήξει όπλο ο αστυνομικός που δολοφόνησε τον Τζορτζ Φλόιντ
«Αν δεν ήμασταν λευκοί, θα έκαναν χειρότερα», αναφέρει ο Kristofer Bergh, τον οποίο είχε απειλήσει ο Ντέρεκ Τσόβιν πριν μερικά χρόνια
Ακόμα και σε μαθητές είχε τραβήξει όπλο ο αστυνομικός που δολοφόνησε τον Τζορτζ Φλόιντ
Υπερταχεία ανίχνευση του κορονοϊού από καινοτόμο κυτταρικό βιοαισθητήρα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Υπερταχεία ανίχνευση του κορονοϊού από καινοτόμο κυτταρικό βιοαισθητήρα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Ερευνητές του Ιδρύματος ανέπτυξαν ένα καινοτόμο φορητό διαγνωστικό σύστημα που δυνητικά επιτρέπει τον εντοπισμό του κορονοϊού ακόμη και αμέσως μετά...
Υπερταχεία ανίχνευση του κορονοϊού από καινοτόμο κυτταρικό βιοαισθητήρα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών