Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου κηρύσσει διευκολυντική στάση εργασίας την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020 από τις 11:00 έως τις 14:00 για τα ημερήσια και από τις 21:00 μέχρι τη λήξη του ωραρίου για το Εσπερινό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Μύρινας συμπληρωματικά με τη στάση εργασίας που κήρυξε η ΟΛΜΕ (08:00 έως τις 11:00 για τα ημερήσια και 19:00 έως τις 21:00 για το Εσπερινό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Μύρινας) και καλεί τους συναδέλφους σε παράσταση διαμαρτυρίας στο Δημαρχείο της Μύρινας στις 12:30, με τήρηση των απαιτούμενων μέτρων πρόληψης, για τη διεκδίκηση όλων των απαραίτητων όρων και συνθηκών λειτουργίας που έχουμε αναδείξει σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων.
ΕΛΜΕ Λήμνου -Αγίου Ευστρατίου: Κήρυξη στάσης εργασίας για το άνοιγμα των σχολείων
Στάση εργασίας την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020 από τις 11:00 έως τις 14:00
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς