Κενά και πλεονάσματα του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών-Πίνακες
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ των αιρετών του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας Γεωργίας Αμπατζή και Χρήστου Παπαστάθη, εκπροσώπων της Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,

Παραθέτουμε τους Πίνακες Γ’ για τον υπολογισμό οργανικών κενών-πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις, όπως προέκυψαν μετά τις συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας:

Πίνακας Γ’ (Γενική Εκπαίδευση)

ΚΛΑΔΟΣ

ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (1)

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ (2)

ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ  (6)

ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) (8)

ΠΕ01

ΘΕΟΛΟΓΟΙ

424

32

3

9

ΠΕ02

ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

2490

157

8

24

ΠΕ03

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

1131

68

5

8

ΠΕ04.01

ΦΥΣΙΚΟΙ

597

47

3

15

ΠΕ04.02

ΧΗΜΙΚΟΙ

379

22

1

2

ΠΕ04.03

ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ

2

0

 

0

ΠΕ04.04

ΒΙΟΛΟΓΟΙ

323

7

 

-9

ΠΕ04.05

ΓΕΩΛΟΓΟΙ

121

9

 

3

ΠΕ05

ΓΑΛΛΙΚΗΣ

169

24

4

14

ΠΕ06

ΑΓΓΛΙΚΗΣ

542

44

7

14

ΠΕ07

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ

126

11

1

5

ΠΕ08

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

129

3

 

-3

ΠΕ11

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

445

48

3

23

ΠΕ78

ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

258

12

4

-2

ΠΕ79.01

ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

123

12

1

5

ΠΕ80

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

586

41

10

9

ΠΕ81

ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ

173

16

 

7

ΠΕ82

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

363

24

1

5

ΠΕ83

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

258

20

3

6

ΠΕ84

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ

56

3

 

0

ΠΕ86

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

710

62

12

23

ΠΕ87.01

ΙΑΤΡΙΚΗΣ

25

0

 

-1

ΠΕ87.02

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

232

8

1

-4

ΠΕ87.03

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

52

2

 

-1

ΠΕ87.04

ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

50

1

 

-2

ΠΕ87.05

ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ

20

1

 

0

ΠΕ87.06

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

21

1

 

0

ΠΕ87.07

ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ- ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ

3

0

 

0

ΠΕ87.08

ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

4

0

 

0

ΠΕ87.09

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ

38

2

 

0

ΠΕ88.01

ΓΕΩΠΟΝΟΙ

130

7

 

0

ΠΕ88.02

ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

18

1

 

0

ΠΕ88.04

ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

23

1

 

0

ΠΕ88.05

ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

68

7

 

3

ΠΕ91.01

ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

10

0

 

0

ΤΕ01.04

ΨΥΚΤΙΚΟΙ

2

0

 

0

ΤΕ01.06

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ

12

0

 

-1

ΤΕ01.07

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ

23

1

 

0

ΤΕ01.13

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ

19

1

 

0

ΤΕ01.19

ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

75

2

 

-2

ΤΕ02.02

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ

37

3

 

1

ΔΕ01.17

ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

43

0

 

-2

ΔΕ02.01

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ

97

3

 

0

ΔΕ02.02

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ

158

8

2

3

 

Πίνακας Γ’ ΣΜΕΑΕ

ΚΛΑΔΟΙ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (1)

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ     (2)

ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) (8)

ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ

7

0

0

ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

345

5

-13

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

227

1

-10

ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ

63

0

-3

ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ

27

0

-1

ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ

31

0

-1

ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ

6

0

0

ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ

12

0

-1

ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

22

0

-1

ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

36

2

0

ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

2

0

0

ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

25

0

-1

ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

53

1

-2

ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

61

1

-2

ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

19

1

0

ΠΕ87.06 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

2

0

0

ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ

25

0

-1

ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

67

3

0

ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

8

0

0

ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

8

0

0

ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

7

0

0

 

  • Τα οργανικά κενά αποτυπώνονται με κόκκινο χρώμα, ενώ τα πλεονάσματα με μαύρο.
  • Για να προκύψει οργανική θέση απαιτούνται 12 τουλάχιστον ώρες α’ ανάθεσης. Οι ώρες μείωσης διευθυντών/-τριών, υποδ.ντών/-τριών, τομεαρχών και λοιπών θέσεων ευθύνης δεν υπολογίζονται. Ο/η κάθε εκπαιδευτικός αποτυπώνεται στην οργανική του/της με πλήρες ωράριο και με ώρες αποκλειστικά α’ ανάθεσης.
  • Δεν υπάρχει πρόβλεψη ώστε ο σύλλογος διδασκόντων με συνεδρίασή του να συμμετέχει στη συμπλήρωση του πίνακα Α. Οι πίνακες αυτοί πρέπει να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων και όχι αποκλειστικά και μόνο από τον Διευθυντή του σχολείου. Σε κάθε περίπτωση η ευθύνη των αποφάσεων για τον υπολογισμό κενών  ζητάμε να καλύπτεται από συλλογικά και όχι μονοπρόσωπα όργανα όπως οι ΠΔΕ που θα έχουν και την τελική ευθύνη για την καταχώριση κενών.
  • Στον πίνακα Γ, δεν υπάρχει η στήλη "εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ", παρά μόνο η μονοπρόσωπη πρόταση των Περιφερειακών Διευθυντών. Απαξιώνονται οι διαδικασίες των ΠΥΣΔΕ. Ζητάμε να επανέλθει σε ισχύ η παρ.2 στο άρθρο 4 του 50/96, η οποία ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με το άρθρο 9 παρ.13 Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71/Α/19-5-2010).
  • «Όσον αφορά στις αναθέσεις μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα, ο υπολογισμός θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α., εγκυκλίους και οδηγίες που εκδίδονται αρμοδίως από τη Δ/νση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε. και τη Δ/νση  Ειδικής Αγωγής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ». Την στιγμή που η Πολιτική Ηγεσία εξαγγέλλει αλλαγές- σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης- από την επόμενη σχολική χρονιά, ο υπολογισμός γίνεται με το τρέχον ωρολόγιο πρόγραμμα! Π.χ με τα 7ωρα στο ΓΕΛ που θα καταργηθούν!
  • Πρέπει να τονιστεί ότι τα οργανικά κενά για τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή βγήκαν με στοιχεία του Απριλίου του 2019  και η κατανομή των Ειδικοτήτων έγινε με βάση αυτά τα στοιχεία. Με την τωρινή εγκύκλιο των μεταθέσεων ζητείται  από τα σχολεία να στείλουν πίνακες  για να βγουν τα οργανικά κενά των μεταθέσεων. Δηλαδή θα έχουμε δύο διαφορετικούς πίνακες οργανικών κενών. Κανονικά με βάση τα τωρινά επικαιροποιημένα κενά θα πρέπει να γίνει ανακατανομή του συνολικού αριθμού ανά ειδικότητα που έχει ήδη δημοσιοποιηθεί και πρόκειται να διορισθούν οι εκπαιδευτικοί αφού λάβουν υπόψη τις μεταθέσεις ώστε να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τα οργανικά κενά των διορισμών των 4500 εκπαιδευτικών.
  • Δεν έχει δοθεί λύση στο αίτημα της ΟΛΜΕ και πολλών εκπαιδευτικών να δοθεί η δυνατότητα αίτησης μετάθεσης/βελτίωσης όλων των μονίμων εκπαιδευτικών με τα τυπικά προσόντα στην ΕΑΕ για όλα τα οργανικά κενά Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε) και ΣΜΕΑΕ και για τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 πριν από τους επικείμενους νέους διορισμούς.
  • Για άλλη μια φορά στα οργανικά κενά υπολογίζονται μόνο οι αυτοδίκαιες αποχωρήσεις και όχι οι συνολικές που είναι πολύ περισσότερες.
  • «Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων/ειδικοτήτων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων/ειδικοτήτων, η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού». Η ρύθμιση αυτή με βάση την εμπειρία των προηγούμενων ετών δημιουργεί πολλά προβλήματα σχετικά με την καταχώριση κενών!
  • Εφαρμόζεται αλγόριθμος που συστηματικά υποεκτιμά τα κενά και υπερεκτιμά τις υπεραριθμίες, κυρίως λόγω του ότι δεν λαμβάνεται υπόψη η μείωση ωραρίου στελεχών. Συνεχίζεται η καταχώριση των υπεράριθμων (οι οποίοι όμως ενδεχομένως έκαναν άρση και πήραν άλλη οργανική) και δεν καταχωρίζονται όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Ο Πίνακας Γ’ δεν απεικονίζει την πραγματική κατάσταση.
  • Στην ΕΑΕ προτείνεται ένα δαιδαλώδες πλαίσιο για την καταχώριση οργανικών κενών που σε καμιά περίπτωση δεν απεικονίζει τις τεράστιες ανάγκες με τον αριθμό των αναπληρωτών να είναι αναλογικά σε ποσοστό 250% έναντι των μονίμων!
  • Επίσης για μια ακόμη χρονιά εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεσή μας στην μη επαναφορά του ωραρίου μας στα πλαίσια του 2013, στην κατάργηση της μείωσης ωρών στους υπευθύνους εργαστηρίων και στην διατήρηση του αυξημένου αριθμού μαθητών ανά τμήμα.

 

 

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε υπηρεσιακό ή/και συνδικαλιστικό ζήτημα.

Καλή δύναμη σε όλες και όλους.

σχετικά άρθρα

Καθηγητές του ΑΠΘ στην κατάταξη των κορυφαίων επιστημόνων στον τομέα των Υπολογιστών και της Ηλεκτρονικής για το 2020
Καθηγητές του ΑΠΘ στην κατάταξη των κορυφαίων επιστημόνων στον τομέα των Υπολογιστών και της Ηλεκτρονικής για το 2020
Στο σύνολο των προφίλ των επιστημόνων που μελετήθηκαν περιλαμβάνονται 37 επιστήμονες από ακαδημαϊκά και ερευνητικά ιδρύματα της χώρας
Καθηγητές του ΑΠΘ στην κατάταξη των κορυφαίων επιστημόνων στον τομέα των Υπολογιστών και της Ηλεκτρονικής για το 2020