kerameos doe olme
Για «κρυφή» ατζέντα, με σχεδιασμό άλλον απ’ αυτόν που κοινοποιείται στο διάλογο με τις Ομοσπονδίες, κάνει λόγο η Διδασκαλική Ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της

Λίγες μόνο ώρες μετά τη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, όπου η Υπουργός δήλωσε, με αφορμή την αναφορά μας στις δηλώσεις του προέδρου του Ι.Ε.Π. για αξιολόγηση τύπου Π.Δ. 152, ότι  «το Υπουργείο είναι αυτό που παίρνει τις αποφάσεις και όσον αφορά την αξιολόγηση δεν δρομολογείται τίποτε σχετικό με αυτήν προς το παρόν», φρόντισε η ίδια να αποδείξει ότι χρησιμοποιεί διπλή γλώσσα. Τόσο με ανακοίνωση του Υπουργείου όσο και με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρθηκε στις προθέσεις του Υπουργείου σχετικά με την αξιολόγηση.

«Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ο σχεδιασμός μας για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι σαφής και ξεκάθαρος: πρώτο βήμα η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών», ήταν η ανάρτηση της υπουργού καθώς και το περιεχόμενο της ανακοίνωσης του Υπουργείου.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  θεωρεί ότι η διγλωσσία  της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ενισχύει την άποψη ότι υπάρχει «κρυφή» ατζέντα στην ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική με σχεδιασμό άλλον απ’ αυτόν που κοινοποιείται στο διάλογο με τις Ομοσπονδίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της πρακτικής αποτελούν οι ρυθμίσεις των άρθρων 50 και 58 του Ν. 4653/2020 (τίτλοι των κολλεγίων και 3ετής αποκλεισμός στους διορισμούς) που  δεν ανακοινώθηκαν στις όποιες συναντήσεις Δ.Ο.Ε. και πολιτικής ηγεσίας αλλά προστέθηκαν μετά τη λήξη της διαβούλευσης του νομοσχεδίου και ψηφίστηκαν με διαδικασίες αστραπή.

Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρόκειται να αποδεχτεί επαναφορά σε λογικές αξιολόγησης-χειραγώγησης που προαναγγέλλει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. με κάθε ευκαιρία σε ολοφάνερη, όπως φαίνεται καθαρά,  σύμπλευση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Η αντίδρασή μας θα είναι δυναμική και θα ανατρέψει τα σχέδιά τους. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ketchup
Κέτσαπ: Ποιοι είναι οι κίνδυνοι της;
Αν και προέρχεται από ντομάτες, που είναι γνωστές για τα θρεπτικά τους οφέλη, η σύγχρονη μορφή της περιλαμβάνει αρκετή ζάχαρη και συχνά...
Κέτσαπ: Ποιοι είναι οι κίνδυνοι της;
Κατάληψη στο ΕΜΠ
Η καταστολή ως «απάντηση» για όλα: Ετοιμάζουν διαγραφές καταληψιών και μόνιμη παρουσία αστυνομίας στα ΑΕΙ
Αλλά ως «αντάλλαγμα» συζητούν να αποδεχθούν μικροπαραχωρήσεις στις διαγραφές των «λιμναζόντων» φοιτητών...
Η καταστολή ως «απάντηση» για όλα: Ετοιμάζουν διαγραφές καταληψιών και μόνιμη παρουσία αστυνομίας στα ΑΕΙ
μπουλ
Σχολική βία: Ερχεται ρύθμιση - «ομπρέλα» προστασίας για εκπαιδευτικούς που καταγγέλουν περιστατικά
Ενίσχυση του θεσμικού πλαισίου για τη νομική προστασία εκπαιδευτικών, ώστε να αναφέρουν περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού χωρίς φόβο
Σχολική βία: Ερχεται ρύθμιση - «ομπρέλα» προστασίας για εκπαιδευτικούς που καταγγέλουν περιστατικά
axiologisi-ekpaideftikon
Αξιολόγηση...και σχολείων από πολίτες! - Σε λειτουργία η πλατφόρμα
Κοντολογίς, πόσο απίθανο είναι, αργότερα, σε δεύτερη φάση, να ζητηθεί από τον πολίτη, που μέσα από τις πλατφόρμες αξιολόγησης θα μεταλλάσσεται...
Αξιολόγηση...και σχολείων από πολίτες! - Σε λειτουργία η πλατφόρμα