kerameos doe olme
Για «κρυφή» ατζέντα, με σχεδιασμό άλλον απ’ αυτόν που κοινοποιείται στο διάλογο με τις Ομοσπονδίες, κάνει λόγο η Διδασκαλική Ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της

Λίγες μόνο ώρες μετά τη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, όπου η Υπουργός δήλωσε, με αφορμή την αναφορά μας στις δηλώσεις του προέδρου του Ι.Ε.Π. για αξιολόγηση τύπου Π.Δ. 152, ότι  «το Υπουργείο είναι αυτό που παίρνει τις αποφάσεις και όσον αφορά την αξιολόγηση δεν δρομολογείται τίποτε σχετικό με αυτήν προς το παρόν», φρόντισε η ίδια να αποδείξει ότι χρησιμοποιεί διπλή γλώσσα. Τόσο με ανακοίνωση του Υπουργείου όσο και με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρθηκε στις προθέσεις του Υπουργείου σχετικά με την αξιολόγηση.

«Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ο σχεδιασμός μας για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι σαφής και ξεκάθαρος: πρώτο βήμα η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών», ήταν η ανάρτηση της υπουργού καθώς και το περιεχόμενο της ανακοίνωσης του Υπουργείου.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  θεωρεί ότι η διγλωσσία  της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ενισχύει την άποψη ότι υπάρχει «κρυφή» ατζέντα στην ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική με σχεδιασμό άλλον απ’ αυτόν που κοινοποιείται στο διάλογο με τις Ομοσπονδίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της πρακτικής αποτελούν οι ρυθμίσεις των άρθρων 50 και 58 του Ν. 4653/2020 (τίτλοι των κολλεγίων και 3ετής αποκλεισμός στους διορισμούς) που  δεν ανακοινώθηκαν στις όποιες συναντήσεις Δ.Ο.Ε. και πολιτικής ηγεσίας αλλά προστέθηκαν μετά τη λήξη της διαβούλευσης του νομοσχεδίου και ψηφίστηκαν με διαδικασίες αστραπή.

Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρόκειται να αποδεχτεί επαναφορά σε λογικές αξιολόγησης-χειραγώγησης που προαναγγέλλει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. με κάθε ευκαιρία σε ολοφάνερη, όπως φαίνεται καθαρά,  σύμπλευση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Η αντίδρασή μας θα είναι δυναμική και θα ανατρέψει τα σχέδιά τους. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKPA
Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ ζητά αναστολή απόσπασής της από τα πτυχία για ένα έτος
Και τονίζει ότι η ΠΔΕ πρέπει να παρέχεται εντός της διάρκειας του πρώτου κύκλου σπουδών  και με την παροχή της δυνατότητας συμμετοχής όλων των...
Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ ζητά αναστολή απόσπασής της από τα πτυχία για ένα έτος
katalipsi
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου
Η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, ζήτησε από τη διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς τα ονόματα των μαθητών, οι οποίοι ήταν μέλη του 15μελούς κατά τη...
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου
kina
Κίνα: Στις φλόγες ουρανοξύστης στο Σενζέν – Ισχυρή έκρηξη και καταστροφές από το ωστικό κύμα
Τεράστια έκρηξη σε ουρανοξύστη της Σενζέν - Εικόνες χάους και μνήμες «Δίδυμων Πύργων»
Κίνα: Στις φλόγες ουρανοξύστης στο Σενζέν – Ισχυρή έκρηξη και καταστροφές από το ωστικό κύμα
zaxaraki.jpg
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
«Η Ελλάδα δεν θα πάει σε ένα μοντέλο ολικής απαγόρευσης αλλά θα εστιάσει στο μοντέλο του αυστηρού γονεϊκού ελέγχου»
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών