Thumbnail
Ανακοίνωση της ΕΓ του ΝΤ Χίου της ΑΔΕΔΥ για την εκπαίδευση

Η  δήθεν «κανονικότητα» για την οποία επαίρεται η κυβέρνηση της ΝΔ  είναι πλαστή. Έχουμε μάθει άλλωστε τα παραμύθια τους και με την κρίση εμείς να την πληρώνουμε και με τη δήθεν ανάπτυξή τους. Τα προβλήματα των σχολείων είναι οξυμμένα: μεγάλα κενά, έλλειψη χρηματοδότησης, μοίρασμα των συναδέλφων της παράλληλης στήριξης σε 2-3 μαθητές, αυθαιρεσίες πανελλαδικά  στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, κτηριακά και υποδομές Νηπιαγωγείων, μαθητές του δημοτικού που έμειναν χωρίς σχολείο λόγω των ζημιών που προκλήθηκαν εξαιτίας των σεισμών στο Μενίδι, το Ν. Ηράκλειο, το Αιγάλεω και αλλού.

Στη Χίο τα κενά δασκάλων Νηπιαγωγών και ειδικοτήτων αγγίζουν τα 60 ενώ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα 52.  Κατ’ έτος μαθητές , γονείς , καθηγητές έρχονται αντιμέτωποι με την αναστολή λειτουργίας των ολιγομελών τμημάτων όπως στο ΕΠΑΛ Καρδαμύλων. Η δεύτερη φάση αναπλήρωσης των κενών καθυστερεί χαρακτηριστικά , αλλά όχι και η βιασύνη της κυβέρνησης να τα δώσει όλα στο κεφάλαιο μέσα από το αναπτυξιακό νομοσχέδιο που διαφημίζει.

Τα ως άνω αποδεικνύουν την  ανάγκη συνέχισης και κλιμάκωσης του αγώνα όλου του δημοσιοϋπαλληλικού κινήματος και του ιδιωτικού τομέα για την μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία και την κατάργηση του νόμου 4589/19 που οδηγεί σε απολύσεις, ανακύκλωση της ανεργίας και ατέλειωτο κυνηγητό «προσόντων».

Η εκπαίδευση των παιδιών του ελληνικού λαού αφορά όλους τους εργαζόμενους και σε αυτό το μετερίζι πρέπει να δοθεί η μάχη από γονείς ,εκπαιδευτικούς, μαθητές και φοιτητές σε κοινή και μαζική δράση. 

Φέτος προστέθηκε και το γεγονός ότι όλοι οι λογαριασμοί των σχολείων «μπλοκαρίστηκαν» από τις συστημικές τράπεζες με αποτέλεσμα τα ταμεία των σχολείων να  αντιμετωπίζουν σοβαρά ζητήματα!!!

Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο από το γεγονός ότι ακόμα και τα λιγοστά χρήματα που υπάρχουν σε κάποιες σχολικές επιτροπές από προηγούμενες δόσεις, λόγω της μη σύστασης νέων σχολικών επιτροπών και τον ορισμό υπεύθυνου διαχειριστή για τις συναλλαγές με τις τράπεζες, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα σχολεία στους περισσότερους δήμους.

Αυτήν την κατάσταση αντιμετωπίσαμε και στον δήμο Χίου που μετά από πιέσεις παρατάξεων και συνδικάτων λύθηκε προσωρινά το πρόβλημα με ημερομηνία λήξης. Ως ΕΓ του ΝΤ Χίου της ΑΔΕΔΥ δεν δεχόμαστε προσωρινές λύσεις, οι τράπεζες δεν έχουν δικαίωμα μα μην εφαρμόζουν το νόμο και να μην αναγνωρίζουν τις νόμιμες διοικήσεις των Σχολικών επιτροπών για αυτό και απαιτούμε την ομαλή εκταμίευση των χρημάτων και για τις Σχολικές Επιτροπές των ΝΠΔΔ

Απαιτούμε:

  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών στην εκπαίδευση που δουλεύουν σε συνθήκες ανασφάλειας και με μια βαλίτσα στο χέρι κάθε χρόνο.
  • Καμία κατάργηση ή αναστολή λειτουργίας των τμημάτων των ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ. Κανένας μαθητής να μην χρειάζεται να αλλάξει μόνιμη κατοικία για να εκπαιδευτή στην ειδικότητα που επιθυμεί.
  • Κατάργηση της νομοθεσίας που θέτει εμπόδια στην λειτουργία των τμημάτων και αριθμητικούς περιορισμούς.
  • Αύξηση της χρηματοδότησης ικανή να καλύψει τις ανάγκες για δωρεάν εκπαίδευση και  άμεση απόδοση της των δόσεων από το Υπουργείο σε όλες τις σχολικές μονάδες.
  • Κανένας γονιός ούτε εκπαιδευτικός να μη βάζει το χέρι στην τσέπη.

Η εκπαίδευση είναι κοινωνικό αγαθό δωρεάν για όλους!

Για την Ε.Γ. του Ν.Τ Χίου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
daskala
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση
Καταγγελία για παραπομπή σε πειθαρχικό κατά την άδεια κύησης
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση