Thumbnail
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση

ΟΙ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ!

Ενημέρωση για τη συνάντηση ΔΣ ΟΛΜΕ- ΥΠΑΙΘ στις 10/9

Το Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο της Δήθεν Προστασίας του Πολίτη, προχώρησαν σε μια πρωτοφανή επίδειξη αστυνομικού αυταρχισμού κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης του ΔΣ της ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ και φοιτητών στο Υπουργείο την Τρίτη 10/9. Τα μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ συνοδεύτηκαν σαν κρατούμενοι από αστυνομικές δυνάμεις ανά τετράδες καθ΄οδόν μέχρι το χώρο της προγραμματισμένης συνάντησης, και ακόμη μέχρι την τουαλέτα, ενώ παρουσιάστηκε ομάδα αστυνομικών μέσα στο χώρο της συνάντησης, που αποχώρησε μετά τις αποδοκιμασίες των μελών του ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Καταγγέλλουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τον αυταρχισμό και την αστυνομική βία απέναντι στο ΔΣ της ΟΛΜΕ που εκπροσωπεί πάνω από 70.000 εκπαιδευτικούς. Το γεγονός αυτό προφανώς δεν είναι μεμονωμένο, συνδέεται με το γενικότερο προφίλ της κυβέρνησης του νόμου και της τάξης που θέλει να παρουσιάσει η ΝΔ, με την κατάργηση του ασύλου, με την προσπάθεια σύλληψης της προέδρου της ΟΕΝΓΕ μέσα στο Αττικό Νοσοκομείο, τις αστυνομικές επιθέσεις και εκκενώσεις χώρων καταλήψεων μεταναστών στα Εξάρχεια, τις επιχειρούμενες αντιδραστικές τροποποιήσεις στο συνδικαλιστικό νόμο με το ηλεκτρονικό φακέλωμα των σωματείων και των εργαζομένων, την ηλεκτρονική ψηφοφορία για τη λήψη απόφασης για απεργία.

Με αυτό τον τρόπο επιχειρεί και η σημερινή κυβέρνηση να επιβάλλει τις συνεχιζόμενες πολιτικές της λιτότητας, της ανεργίας, των περικοπών στην εκπαίδευση και την κοινωνία.

Όσον αφορά την ουσία  και τα αποτελέσματα της συνάντησης του ΔΣ της ΟΛΜΕ με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, σχετίζονται άμεσα με το σκηνικό που προηγήθηκε. Για την ειδική αγωγή η ΟΛΜΕ ζήτησε την επίσπευση των διορισμών, την τήρηση ποσόστωσης σ΄αυτούς, βάσει του αριθμού αναπληρωτών που δούλεψαν την προηγούμενη χρονιά και τη σύσταση οργανικών θέσεων για τα τμήματα ένταξης. Δεν δόθηκε καμία απάντηση. Για το θέμα που δημιουργούν οι επικαλυπτόμενες ειδικότητες ΠΕ71, ΠΕ78, επίσης καμία απάντηση.

Για τους μόνιμους διορισμούς τέθηκε η πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος ότι η αναγκαιότητα των μονίμων διορισμών προκύπτει από τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και των σχολείων και ξεπερνάει τους αριθμούς αναπληρωτών που προσλαμβάνονται κάθε χρόνο και πρέπει να υπολογίζεται με βάση τους 20 μαθητές ανά τάξη γενικής, 15 στις Ο.Π, 10 στα εργαστήρια, την επαναφορά του ωραρίου στα προ του 13 επίπεδα, την κατάργηση όλων των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων (κατάργηση παράλληλων τμημάτων στην ξένη γλώσσα, ωρών υπευθύνων εργαστηρίων κλπ). Απάντησαν ότι είναι υποχρεωμένοι να κρατήσουν σφικτή πολιτική, επέρριψαν τις ευθύνες στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία, δεν έχουν καταλήξει πως θα συνταχθούν οι πίνακες διορισμών και αν θα γίνουν ή όχι γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ. Τέλος είπαν ότι δεν μπορεί να δοθεί κανένα χρονοδιάγραμμα για μόνιμους διορισμούς. Για τη β΄ φάση αποσπάσεων δόθηκε ξανά αρνητική απάντηση με την αιτιολόγηση ότι θα επικάλυπταν θέσεις αναπληρωτών στα αστικά κέντρα και αυτό δεν είναι δίκαιο. Προφανώς η ουσία είναι ότι με τα λεγόμενα «ολιγομελή» και τους αυτόματους κόφτες προσπαθούν να μειώσουν ή ακόμη καλύτερα να εξαφανίσουν τα λειτουργικά κενά και να μειώσουν τον συνολικό αριθμό αναπληρωτών.

Για τους αναπληρωτές επίσης, στις επισημάνσεις ότι η κάλυψη από την α΄φάση αναπληρωτών είναι κατά μέσο όρο γύρω στο 35% και ότι υπάρχουν με τα σημερινά δεδομένα λειτουργίας των σχολείων 12.000 κενά σε Α/θμια και Β/θμια και ότι πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ η β΄φάση των προσλήψεων, απάντησαν ότι στην προηγούμενη χρονιά έγιναν 27 φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών, ότι στην παρούσα φάση έχουν εξαντληθεί οι πιστώσεις του προϋπολογισμού και μέσα από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και αφού προσδιοριστούν τα νέα κενά, θα επιχειρήσουν να γίνει η β΄φάση μέσα στο Σεπτέμβρη.

Για τη λειτουργία των ολιγομελών στα ΓΕΛ, απάντησαν ότι έχουν εγκριθεί όλα (κάτι που δεν είναι αλήθεια), για τα ολιγομελή στα ΕΠΑΛ είπαν ότι θα τα επανεξετάσουν και θα ερευνήσουν το ενδεχόμενο της συνδιδασκαλίας. Εκδόθηκε ήδη εγκύκλιος (Φ14/140291/Δ4/10-9-2019) που αν εφαρμοστεί θα οδηγήσει  σε νέες συγχωνεύσεις – καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων.

Για τα σχολεία που έχουν πρόβλημα από το σεισμό της 19/7 στην Αθήνα, και παρόλο που από τις 23/7 , στη συνάντηση με την Υπουργό, είχαν τεθεί τα ζητήματα, των έγκαιρων ελέγχων και μετασκευών που ήταν απαραίτητες για να λειτουργήσουν τα σχολεία στη Δυτική Αθήνα, αλλά και αλλού, όπως επίσης το ζήτημα της ανύπαρκτης αντισεισμικής  προστασίας και σχεδιασμού, η απάντηση ήταν ότι με διαρκείς συσκέψεις με τους δήμους και άλλους φορείς προσπαθούν με διπλοβάρδιες και κοντέινερ να λύσουν το ζήτημα εντός εβδομάδας.

Nα στηλιτεύσουμε για άλλη μια φορά την στάση της πλειοψηφίας της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ να αποκλείει από τις συναντήσεις αυτές εκπροσώπους ΕΛΜΕ, γονέων και μαθητών, που διαμαρτύρονται για τα τμήματά τους που κλείνουν, έρχονται στην διαμαρτυρία της ΟΛΜΕ, ως ζωντανή απόδειξη του προβλήματος και πολύ περισσότερο αγωνίζονται για την επίλυσή του.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το εκπαιδευτικό και το λαϊκό κίνημα μπορούν να απαντήσουν και θα απαντήσουν, τόσο στην καταστολή των διεκδικήσεων και των αγώνων όσο και στα ζητήματα αιχμής, αλλά και στα γενικότερα ζητήματα ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, με την ανάπτυξη αποφασιστικών, παρατεταμένων, μαζικών, ανυποχώρητων αγώνων.

11-9-19

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητες επί χουντας
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει την περίοδο της δικτατορίας (1967-74) στη χώρα μας αξιοποιώντας το σχολικό αρχείο. Ειδικότερα επιχειρεί να...
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
συνελευση φοιτητεσ
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση
Ζητούν και προκήρυξη θέσεων μονίμων στελεχών στα Κέντρα Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση