Τι συζητήθηκε στη συνεδρίαση του ΑΠΥΣΠΕ Αττικής- Ενημερωτικό
Των αιρετών Βιολέτας Πατέλη και Δημήτρη Πολυχρονιάδη

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ Αρ.  2                                                  

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΑΠΥΣΠΕ ΑΤΤΙΚΗΣ  15-5-19

  1. Άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου =βιομηχανία πρόσθετου αμειβομένου έργου
  2. Αποσπάσεις εκπαιδευτικών για συντονιστές εκπαίδευσης προσφύγων σε ένα έωλο θεσμικό πλαίσιο
  3. Αποσπάσεις στις Δ/νσεις εκπαίδευσης και την Περιφερειακή Δ/νση με βάση τις εισηγήσεις Δ/ντων εκπαίδευσης και Περιφερειακού Δ/ντη
  1. Απαλλαγή καθηκόντων-απόδοση Β΄ ειδικότητας- άδεια άνευ αποδοχών

Κινητοποίηση στο Υπουργείο παιδείας την Πέμπτη 23/05 στις  13:30 για μόνιμους μαζικούς διορισμούς και κατάργηση του προσοντολογίου                                            

Άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου =βιομηχανία πρόσθετου αμειβομένου έργου

Στα θέματα συνεδρίασης του ΑΠΥΣΠΕ στις 15/5/2019 για μία ακόμη φορά συμπεριλαμβάνονταν θέματα που αφορούσαν τη γνωμοδότηση του συμβουλίου για άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου.

Είναι πια φανερό πως  το συμβούλιο θα συνεχίσει να έχει ως θέμα σε κάθε συνεδρίαση τις άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου από στελέχη εκπαίδευσης. Το γεγονός αυτό δημιουργεί νέα δεδομένα και μας επιτρέπει να ισχυριστούμε πως μπροστά μας υπάρχει εν εξελίξει μία «βιομηχανία» πρόσθετου αμειβόμενου έργου. Ταυτόχρονα μας επιτρέπει να συμπεράνουμε πως η ανεξέλεγκτη ενασχόληση των στελεχών εκπαίδευσης με το ιδιωτικό έργο και οι χρονικές και επιστημονικές δεσμεύσεις που αυτό επιβάλει, θα είναι σε βάρος του βασικού αντικειμένου, που  η στελεχική θέση τους προβλέπει. 

Επισημαίνουμε ότι ο Ν3528/2007 αρ.31 θέτει κάποιες προϋποθέσεις για τις άδειες ιδιωτικού έργου,  αλλά την κύρια  ευθύνη -υπερευθύνη για το πλαίσιο έχει το υπηρεσιακό με τη «σύμφωνη -αιτιολογημένη γνώμη» του.

Εκτός από τον περιορισμό για  «κάθε είδους πρόσθετες αμοιβές  που δεν πρέπει να ξεπερνούν τις μηνιαίες αποδοχές οργανικής» που θέτει το Σύνταγμα θεωρούμε ότι  και ο πρόσθετος χρόνος που διαθέτει κάποιος για το ιδιωτικό έργο δε θα πρέπει να ξεπερνά το κύριο έργο του. Όσον αφορά τις αποδοχές οργανικής (που είναι πολύ κατώτερες από τις προσαυξήσεις με επιδόματα θέσης ευθύνης) υπάρχει αυξημένη πιθανότητα οι αμοιβές από τις επαναλαμβανόμενες άδειες έργου να τις ξεπερνούν. Κάτι που το ΑΠΥΣΠΕ δεν ελέγχει

Ζητάμε να υπάρχει από τις αρμόδιες και υπεύθυνες διοικητικές υπηρεσίες άμεση παρέμβαση για να διαμορφωθεί το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο που  θα καθορίζει τα όρια και τις προϋποθέσεις άσκησης ιδιωτικού έργου έτσι ώστε να μην υπάρχει υπερβολική ενασχόληση των στελεχών εκπαίδευσης με έργο εκτός και εις βάρος των βασικών καθηκόντων τους.   

  Συγκεκριμένα προτείνουμε:

 1. Να επανεξεταστεί όλο το πλαίσιο που επιτρέπει την άσκηση ιδιωτικού έργου στα στελέχη με ερώτημα-αίτημα  της περιφέρειας προς την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου.

  2. Να υπάρχει ο προβλεπόμενος οικονομικός έλεγχος και η οικονομική καταγραφή των ποσών που εισπράττονται από την άσκηση του ιδιωτικού έργου.

Για όλα τα παραπάνω  και αφού διατυπώσαμε στο συμβούλιο την άποψη και την αγωνία μας για το θέμα αυτό και καταψηφίσαμε τα 3! αιτήματα για άδεια έργου του ίδιου ΣΕΕ  όταν ήδη σε προηγούμενες συνεδριάσεις είχαν εισαχθεί και εγκριθεί για τον ίδιο άνθρωπο κι  άλλες άδειες ιδιωτικού έργου.

Εφ΄ εξής  αν δε προχωρήσει η νομοθετική ρύθμιση, δε μπορούμε  να δεχτούμε και να νομιμοποιήσουμε με την παρουσία και τη θετική ή αρνητική ψήφο μας μία διαδικασία που μπορεί να πάρει προκλητικές διαστάσεις και να οδηγήσει σε εκφυλιστικά φαινόμενα. Θα απέχουμε πλήρως από τη διαδικασία. 

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών για συντονιστές εκπαίδευσης προσφύγων

 Σε ένα έωλο θεσμικό πλαίσιο συντάχθηκε η εισήγηση για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως συντονιστές προσφύγων.

Εξετάστηκαν 17 αιτήματα εκπαιδευτικών Α΄ βάθμιας για 9 θέσεις συντονιστών στην Αττική (ανάλογα αιτήματα υποβάλλονται από εκπαιδευτικούς Β΄βάθμιας).

Απείχαμε από την ιδιαίτερα συγκεχυμένη αξιολογική διαδικασία λόγω και των αμφισβητούμενων  κριτήριων & ιεράρχησης αυτών. Ακόμη και ανατροπή σειράς των κριτηρίων υπήρξε από μέρους του συμβουλίου (π.χ. το 2ο κριτήριο ιεραρχήθηκε ως 1ο )  παρακάμπτοντας τη σειρά που αναφέρεται στη εγκύκλιο αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς για το σχολικό έτος 2019-2020.

Ακόμη: τα πεδία του 1ου κριτηρίου ιεραρχήθηκαν όχι με τη σειρά που καταγράφονται αλλά κατά το δοκούν. Δεν ήταν σαφές αν κάποιος που τηρούσε και τα 4 κριτήρια προηγείται αυτού που είχε 1  αλλά σημαντικότερο κατά την άποψη  του συμβούλιο κλπ. 

Αναρωτιόμαστε ποια άραγε κριτήρια θα θέσει το αντίστοιχο υπηρεσιακό συμβούλιο της Β΄ βάθμιας εφόσον τα αιτήματα αφορούν τι ίδιες θέσεις.

Να υπενθυμίσουμε ότι στο αντίστοιχο περσινό συμβούλιο (με το ίδιο πλαίσιο) συμφωνήθηκαν από κοινού τα κριτήρια από Α΄ βάθμια και Β ΄βάθμια προκειμένου να γίνουν τουλάχιστον με κοινό γνώμονα οι εισηγήσεις. 

Εν τέλει αφορά μια εισήγηση που η εμπειρία των τελευταίων ετών απέδειξε ότι συχνά παρακάμπτεται από το Υπουργείο που καταληκτικά τοποθετεί κατά βούληση τους  συντονιστές. Συνεχίζουμε να απαιτούμε:

  • την πλήρη ένταξη των παιδιών –προσφύγων -συνεκπαίδευση –Πλήρους ωρολογίου διδακτικού προγράμματος με τμήματα υποδοχής και υποστηρικτικής διδασκαλίας! Διορισμούς εκπαιδευτικών – ολόκληρων και όχι μισών!
  • την απομάκρυνση των κάθε λογής ΜΚΟ στις οποίες  η πολιτική της ΕΕ και της κυβέρνησης εκχωρεί πολλές λειτουργίες που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων.

Αποσπάσεις στις Δ/νσεις εκπαίδευσης και την Περιφερειακή Δ/νση

Απείχαμε και  καταγγείλαμε τη διαδικασία.

Οι ανάγκες των εκάστοτε Δ/νσεων πολλαπλασιάζονται  από τον μεγάλο αριθμό αναπληρωτών και από το απαιτητικό θεσμικό πλαίσιο που θέτει ο μοναδικός πλέον φορέας χρηματοδότησής τους: το ΕΣΠΑ.  Τα κενά σε διοικητικό προσωπικό στις περισσότερες Δ/ νσεις Π.Ε. που είναι πάρα πολλά, πρέπει να καλυφθούν άμεσα όχι μέσω αποσπάσεων εκπαιδευτικών αλλά με προσλήψεις μόνιμου διοικητικού προσωπικού, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας.

Οι αποσπάσεις τόσων εκπαιδευτικών θα δημιουργήσουν επιπλέον προβλήματα στα σχολεία, που ήδη βιώνουν σοβαρότατες ελλείψεις εκπ/ού προσωπικού. Δεδομένων των ανύπαρκτων διορισμών  η κατάσταση το Σεπτέμβρη στα σχολεία θα είναι εξαιρετικά δύσκολη για εκπ/ούς-μαθητές.

Οι αποσπάσεις στηρίζονται αποκλειστικά σε εισηγήσεις Δ/ντων Εκπαίδευσης και περιφερειακού Δ/ντη  κατ΄ επιλογή χωρίς  κριτήρια και προϋποθέσεις.

Αποσπάσεις συναδέλφων θα υπερψηφίζαμε (αν υπήρχαν) μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας και για πολύ σοβαρούς κοινωνικούς λόγους, σε περιπτώσεις που πρέπει να επιδειχθεί η πρέπουσα αλληλεγγύη.

Χορηγήθηκε  άδεια χωρίς αποδοχές σε εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  για το υπόλοιπο σχολικό έτος.

Ενημερώνουμε ότι για τις άδειες άνευ αποδοχών τα αιτήματα κατατίθενται κατά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου

Έγιναν δεκτά και τα 4 αιτήματα για  απαλλαγή στελεχών εκπαίδευσης και μιας Προϊσταμένης των Τμημάτων Εκπαιδευτικών θεμάτων από τα καθήκοντά τους.

Εγκρίθηκε ένα αίτημα απόδοσης δεύτερης ειδικότητας.

Σε έλεγχο και αναγνώριση προϋπηρεσίας 2 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Κ.Ε.Σ.Υ. προχώρησε το υπηρεσιακό συμβούλιο.  

Συνεχίζουμε δυναμικά – αγωνιζόμαστε συλλογικά!

Μαζικοί μόνιμοι Διορισμοί – Διορισμός όλων των αναπληρωτών                                  Δεν σταματάμε τον αγώνα.

Κινητοποίηση στο Υπουργείο παιδείας την Πέμπτη 23/05 στις  13:30 με το ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ –ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

Τακτικό μέλος

Βιολέττα Πατέλη

6976372500

[email protected]

Αναπλ. Μέλος

Δημήτρης Πολυχρονιάδης

6945394406

[email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pada.jpg
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
Δείτε αναλυτικά τα νέα έργα που προβλέπονται για το ΠΑΔΑ
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
απα
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι διευθυντές ή εκπαιδευτικοί έχουν κερδίσει κάποια αναδρομική διεκδίκηση ή τους προσφέρουν δωροεπιταγές
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Κίμπερλι Γκιλφόιλ
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»
 Είχε αποκαλέσει τους Έλληνες «τεμπέληδες» που εξαρτώνται υπερβολικά από την κυβέρνηση τους, προσθέτοντας ότι «συνταξιοδοτούνται πολύ νωρίς» και ότι...
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»