Thumbnail
Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Λάρισας καταγγέλλει την διαδικασία προσδιορισμού των κενών στον νομό Λάρισας.

«Στην  συνεδρίαση της Τετάρτης 13 Μάρτη το υπηρεσιακό συμβούλιο (ΠΥΣΔΕ)  ασχολήθηκε με τον  προσδιορισμό κενών -πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2019 (πίνακες Α,Β,Γ) μετά  από σχετική  εγκύκλιο που απέστειλε  το Υπουργείο την Παρασκευή 8/3/19 αργά το μεσημέρι και ενώ  τα  σχολεία –λόγω Καθαράς Δευτέρας- θα  άνοιγαν την Τρίτη 12/3!! !!!).

 Απαιτούσε  από τους Διευθυντές των σχολείων να αποστείλουν τους πίνακες Α (κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικών) συμπληρωμένους από τους ίδιους χωρίς την σύμφωνη γνώμη και τον έλεγχο του συλλόγου διδασκόντων την στιγμή που υπάρχουν ώρες με Α ανάθεση σε περισσότερους  του ενός κλάδου  αλλά και τα πρότζεκτ  που είναι   σε Α ανάθεση  όλων των κλάδων,  και με βάση την εγκύκλιο συμμετέχουν   στον υπολογισμό των οργανικών κενών. Άρα  ο σύλλογος διδασκόντων  θα πρέπει να έχει λόγο  στον τρόπο κατανομής τους. Όπως  ήταν  φυσικό πολλά  σχολεία δεν προλάβαιναν να  ετοιμάσουν  τον  πίνακα Α ούτε  βέβαια να  ενημερώσουν   τον  Σύλλογο  Διδασκόντων με  αποτέλεσμα  η ΕΛΜΕ  Λάρισας , να παρέμβει  και  να  ζητήσει  παράταση της  διαδικασίας ώστε  να γίνει  δημοκρατικά και με πλήρη  ενημέρωση όλων η σύνταξη των  πινάκων Α!!

Οι πίνακες Α συντάσσονται μία φορά το χρόνο και αποτελούν την βάση  των υπηρεσιακών μεταβολών, (μεταθέσεις, αποσπάσεις τοποθετήσεις σε οργανικά , λειτουργικά κενά κλπ.) Γι’ αυτό  θα πρέπει να υπάρχει προσεκτικός έλεγχος από διευθυντές, εκπαιδευτικούς, υπηρεσίες  της ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ και αυτό απαιτεί επιπλέον χρόνο.

Με βάση τα παραπάνω και παίρνοντας υπόψη:

α. Την παράσταση –παρέμβαση της ΕΛΜΕ  και την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για τις ασφυκτικές προθεσμίες,

β. Την  αμφιβολία εάν το σύνολο των πινάκων Α έχει  έρθει  σε γνώση  των συλλόγων  διδασκόντων,

γ.  ότι μέχρι τώρα δεν έχει τελειώσει η επεξεργασία των πινάκων Α από την υπηρεσία( πρόκειται για 90 σχολικές μονάδες) για να συνταχτούν οι πίνακες Β και Γ,

δ. ότι οι συνάδελφοι εργαζόμενοι στην ΔΔΕ δεν μπορεί να υποχρεώνονται σε εξαντλητικά ωράρια για την επεξεργασία των πινάκων,

ε.  ότι οι συνάδελφοι Διευθυντές δεν είναι υποχρεωμένοι σε 24ωρη βάση να δίνουν διευκρινήσεις  μέσω τηλεφώνου επί των πινάκων.

Το υπηρεσιακό συμβούλιο με συντριπτική πλειοψηφία εξέφρασε την γνώμη  να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος τουλάχιστον μέχρι την Παρασκευή έτσι ώστε να γίνει η απαραίτητη ενημέρωση και  έλεγχος από διευθυντές, εκπαιδευτικούς, υπηρεσίες  της ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ.

Δυστυχώς η διοίκηση αγνοώντας την εκφρασμένη θέληση του υπηρεσιακού συμβουλίου και σωματείου προχώρησε στην καταχώρηση στο πληροφοριακό σύστημα των κενών και πλεονασμάτων με δική της ευθύνη. Δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο για μια φορά ακόμη ότι είναι απέναντι από δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών, υπακούοντας τυφλά στις εντολές του υπουργείου, ακόμα και στις διά γυμνού οφθαλμού παράλογες.

Καλούμε την ΔΔΕ  Λάρισας   να δημοσιοποιήσει  άμεσα- αναρτώντας στην ιστοσελίδα της- τους πίνακες με τα κενά- πλεονάσματα που καταχώρησε στο σύστημα , κάτι άλλωστε  που  αποφάσισε  η  πλειοψηφία  του ΠΥΣΔΕ  και  η  διοίκηση  αρνείται  πεισματικά να  εκτελέσει!! Προφανώς  τα  λογύδρια  περί  διαφάνειας που  ακούγαμε  το  προηγούμενο  διάστημα  ήταν  λόγια  του  αέρα. Καλούμε  τους  συναδέλφους  να  ελέγχουν  τους  πίνακες  Α  ώστε  να  διασφαλιστεί  η  διαδικασία της  σωστής  αποτύπωσης  των  στοιχείων  και  να  προβαίνουν  σε  ενημέρωση  του  σωματείου  σε  περιπτώσεις λαθών ή παραλείψεων  στους  πίνακες.

Ακόμη και σήμερα περιμένουμε από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Λάρισας και από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευση Θεσσαλίας να μας στείλουν τα κενά με τους πίνακες. Ως συνδικάτο οφείλουμε να γνωρίζουμε και ζητάμε από το Υπουργείο να προχωρήσει στις μεταθέσεις με τα πραγματικά κενά και ΟΧΙ με κενά που κόβει το σύστημα με τα υπόλοιπα των ωρών στον πίνακα Γ. Ενδεικτικά δεν μπορεί να είναι ΜΗΔΕΝ κενά στους Φιλολόγους όταν από συνταξιοδοτηθέντες έχουμε  τουλάχιστον 10 κενά.

 Κάποιοι συνάδελφοι θα παραμείνουν χωρίς μετάθεση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

1750 νέοι εκπαιδευτικοί ξεκινούν έως 30/7 Ειδική Αγωγή, Σχολ. Ψυχολογία, Παιδαγωγική και Ηγεσία

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αεροσκάφος Λιμενικό
Συναγερμός στον Ίμερο Ροδόπης: 12χρονη παρασύρθηκε με φουσκωτή λέμβο – Σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση διάσωσης
Μεγάλη κινητοποίηση Λιμενικού, Πολεμικής Αεροπορίας και ιδιωτικών σκαφών για τον εντοπισμό του κοριτσιού
Συναγερμός στον Ίμερο Ροδόπης: 12χρονη παρασύρθηκε με φουσκωτή λέμβο – Σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση διάσωσης
32χρονη στο Παλαιό Φάληρο
Αποκάλυψη σοκ: Η 32χρονη μητέρα παράτησε ζωντανό το κοριτσάκι να πνίγεται στο Παλαιό Φάληρο – Απορρίφθηκε το αίτημά της για άσυλο
Η 32χρονη μητέρα του κοριτσιού που βρέθηκε νεκρό στο Παλαιό Φάληρο είχε κατηγορηθεί για έκθεση ανηλίκου και είχε απορριφθεί το αίτημά της για άσυλο -...
Αποκάλυψη σοκ: Η 32χρονη μητέρα παράτησε ζωντανό το κοριτσάκι να πνίγεται στο Παλαιό Φάληρο – Απορρίφθηκε το αίτημά της για άσυλο
Welcome to UP 2025
Μια νέα αρχή, μια μεγάλη γιορτή: Το «Welcome to UP 2025» υποδέχεται Πορτοκάλογλου, Ιωαννίδη, Κότσιρα και Σκιαδαρέσες
Πανεπιστήμιο Πατρών: Έρχεται το «Welcome to UP 2025» και ενώνει την Δυτική Ελλάδα- Η φοιτητική εμπειρία ξεκινά με ρυθμό, έμπνευση και συμμετοχή -...
Μια νέα αρχή, μια μεγάλη γιορτή: Το «Welcome to UP 2025» υποδέχεται Πορτοκάλογλου, Ιωαννίδη, Κότσιρα και Σκιαδαρέσες
Νίκος Παπαϊωάννου στη Βουλή
Νίκος Παπαϊωάννου: «Κλείνουμε τις γκρίζες ζώνες της Ανώτατης Εκπαίδευσης και δίνουμε νέα πνοή στο δημόσιο πανεπιστήμιο»
«Η εποχή της ανομίας και του διχασμού τελείωσε. Τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι άβατα», δήλωσε με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου του ΥΠΑΙΘΑ...
Νίκος Παπαϊωάννου: «Κλείνουμε τις γκρίζες ζώνες της Ανώτατης Εκπαίδευσης και δίνουμε νέα πνοή στο δημόσιο πανεπιστήμιο»