Thumbnail
Ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας ανεξάρτητων εκπαιδευτικών ΠΕ

Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών συλλόγων της Αθήνας για την ακύρωση των σεμιναρίων της αξιολόγησης που πραγματοποιούνται προς επιμόρφωση των συντονιστών του 1ου ΠΕΚΕΣ Αττικής στις 26,27 και 28 Μάρτη

 Οι συντονιστές επιμορφώνονται για να ανοίξει ο δρόμος της αξιολόγησης ...

  ...Το εκπαιδευτικό κίνημα θα την μπλοκάρει και πάλι!

            Για το εκπαιδευτικό κίνημα, που έχει δώσει ιστορικές μάχες απέναντι στην αξιολόγηση και το αγοραίο σχολείο, δεν υπάρχουν αυταπάτες και συγχύσεις: Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών επιλογής και εγκατάστασης των συντονιστών στα ΠΕΚΕΣ, στα ΚΕΣΥ και στα ΚΕΑ, δηλαδή τα νέα όργανα εποπτείας και ελέγχου της εκπαίδευσης, η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, υπό την επίβλεψη του ΟΟΣΑ, επιχειρεί το καθοριστικό βήμα στη νεοφιλελεύθερη μετάλλαξη της εκπαίδευσης.  Ένα  βήμα που έχει ως βασικό εργαλείο την αξιολόγηση, την κυρίαρχη  απαίτηση της ΕΕ, των δυνάμεων της αγοράς και του προγράμματος του Κ. Μητσοτάκη που έχουν στόχο τη δραστική μείωση των κρατικών δαπανών στην Εκπαίδευση, την εμπορευματοποίηση, τη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού και τη συρρίκνωση των δομών του Δημόσιου σχολείου.

            Και για να μη μείνει καμιά αμφιβολία, για τον επιθετικό σχεδιασμό της Κυβέρνησης , εν μέσω του απεργιακού αγώνα απέναντι στο νόμο-έκτρωμα για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών και τη θέσπιση προσοντολόγιου που οδηγεί σε απολύσεις αναπληρωτών και διαρκή επισφάλεια, δημοσιέυτηκε η Υπουργική Απόφαση (Υ.Α) για τους θεματικούς άξονες και τις εκθέσεις αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου στις σχολικές μονάδες. Αποκαλύφθηκε έτσι, ολοκληρο πια, το μοντέλο της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, με δείκτες και κριτήρια που οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

          Η Υ.Α. αποδεικνύει ότι η αποτίμηση κι ο προγραμματισμός των σχολικών μονάδων που προβλέπονται στον πρόσφατο νόμο για τις εκπαιδευτικές δομές της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, είναι παραλλαγή της αυτοαξιολόγησης του 2014, ένα σύστημα καταγραφής πολλαπλών δεδομένων και κατηγοριοποίησης-διαφοροποίησης των σχολικών μονάδων. Αποδεικνύει, επίσης, ότι οι συντονιστές που πρόσφατα ανέλαβαν δράση, όπως και το σύνολο των νέων δομών και στελεχών, αποτελούν αποκλειστικά έναμηχανισμό αξιολόγησης, πειθάρχησης, εποπτείας και ελέγχου στην εκπαίδευση. Μάλιστα, το πρώτο έργο των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) είναι η διεξαγωγή σεμιναρίων σχετικά με την αξιολόγηση, τα οποία ήδη ξεκίνησαν. Πρώτος στόχος τους, η ταχύτατη επιβολή κουλτούρας αξιολόγησης  μέσα από:

·Την αυτοαξιολόγηση, τον προγραμματισμό και την αποτίμηση του έργου της σχολικής  μονάδας. Στη διαδικασία Αξιολόγησης θα εμπλέκονται το Σχολικό Συμβούλιο (Δήμος, Γονείς και ο Σύλλογος Διδασκόντων) με πολλαπλές συνεδριάσεις, που θα επιβάλλουν την τριαντάωρη παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο, αλλά και παρακολούθηση από ειδικούς και στελέχη του ΠΕ.ΚΕ.Σ,. Οι εκθέσεις αποτίμησης θα κοινοποιούνται στο οικείο ΠΕ.ΚΕ.Σ, στο ΙΕΠ και στο Υπουργείο, για να επιστρέψουν στο σχολείο παρατηρήσεις και εισηγήσεις μέτρων.

·Την αξιολόγηση διευθυντών, υποδιευθυντών και προϊσταμένων σχ. μονάδων από τα υπερκείμενα στελέχη, αλλά και την αξιολόγησή τους με ανώνυμα ερωτηματολόγια από όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου σε ετήσια βάση.Το Υπουργείο σχεδιάζει να μας καταστήσει όλους αξιολογητές, για να μας μετατρέψει όλους σε αξιολογούμενους στην επόμενη φάση.

·Τη δρομολόγηση της ανεπίστρεπτης πορείας προς την ατομική αξιολόγηση όλων των εκπαιδευτικών σε περιβάλλον χειραγώγησης, κινητικότητας, ομηρίας και ανασφάλειας, δρόμος που έχει ανοίξει με την ψήφιση του προσοντολογίου στις προσλήψεις.

·Την ενίσχυση του ρόλου της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. (Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) για την εξωτερική αξιολόγηση του συνόλου του εκπαιδευτικού συστήματος

·Μέρος του ίδιου επιθετικού σχεδίου είναι η έκδοση εγκυκλίου που μετακυλίει σε όλους τους εκπαιδευτικούς, μέσω τριμελών ομάδων υποστήριξης σε κάθε σχολική μονάδα, την υποχρέωση του κράτους να συγκροτεί και να στελεχώνει δομές ειδικής αγωγής, να υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα προσβάσιμα σε κάθε παιδί και να παρέχει δυνατότητα πρόσβασης σε δομές διεπιστημονικής διάγνωσης. Καλούν τους εκπαιδευτικούς, αν και σε καμία περίπτωση δεν έχουν τέτοια δυνατότητα ούτε αρμοδιότητα, να εφαρμόσουν προγράμματα παρέμβασης σε μαθητές που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής υποστήριξης, προγράμματα που θα υποβάλλονται για αξιολόγηση στα ΚΕΣΥ και εν συνεχεία θα κρίνονται για την αποτελεσματικότητά τους. Κατά αυτόν τον τρόπο η συγκρότηση και λειτουργία τέτοιων Ομάδων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, αποτελεί και σημαντική πλευρά της Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, εργαλείο κατάργησης δομών ειδικής αγωγής και δραματικής μείωσης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής - παράλληλης στήριξης με μεγάλο θύμα τους μαθητές με αναπηρίες και ειδικές ανάγκες.

          Αυτά τα σεμινάρια επιμόρφωσης των συντονιστών του 1ου ΠΕΚΕΣ Αττικής πραγματοποιούνται στις 26 27 και 28 Μάρτη. Το εκπαιδευτικό κίνημα έχει ήδη δώσει μάχες ακυρώνοντας αντίστοιχα σεμινάρια σε όλη τη χώρα, σεμινάρια που επιχειρείται να στρώσουν το δρόμο στην αξιολόγηση και στον εργασιακό εφιάλτη για όλους τους εκπαιδευτικούς. Είμαστε αποφασισμένοι να μπλοκάρουμε τα νέα σεμινάρια της ντροπής που αναβιώνουν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έξι χρόνια μετά τη μεγάλη μάχη του κινήματος που αντιστάθηκε στην αξιολόγηση της Κυβέρνησης Σαμαρά.

          Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να στηρίξουμε τις κινητοποιήσεις που πραγματοποιούν τα εκπαιδευτικά σωματεία της Α΄Αθήνας και καλούμε τη ΔΟΕ να σταματήσει  την προκλητική στοίχιση στο νεοφιλελεύθερο σχεδιασμό, το διαρκές πισωπάτημα και την αποδοχή της αξιολόγησης, που απολύει σήμερα χιλιάδες αναπληρωτές, απειλεί το εργασιακό μέλλον όλων των εκπαιδευτικών, αλλά και την υπόσταση του δημόσιου σχολείου.

            Καλούμε όλα τα  πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία, να ενεργοποιήσουν τις αποφάσεις τους για κήρυξη απεργίας-αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης και να προχωρήσουν από κοινού σε ανακοινώσεις, καμπάνιες ενημέρωσης και κινητοποιήσεις για να διαμορφωθεί το κίνημα, που με τους αγώνες του μέσα κι έξω από τα σχολεία θα μπλοκάρει ξανά την αξιολόγηση και τους επίδοξους αξιολoγητές.

 

Κανείς αξιολογητής κανενός! Η αξιολόγηση δε θα περάσει !

Μπλόκο στα σεμινάρια της αξιολόγησης

 

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα