Thumbnail

  Συναδέλφισσες, -οι

Με τα πρόσφατα νομοθετήματα (ν. 4547, Υ.Α. για οργάνωση και αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου, Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης) και με το πρόσχημα της «συμπερίληψης»  γίνεται μια προσπάθεια από την κυβέρνηση αποδυνάμωσης των υποστηρικτικών δομών του δημόσιου σχολείου (γνωμάτευση από ΚΕΣΥ, Τ.Ε., παράλληλη στήριξη), η οποία θα οδηγήσει στην περαιτέρω συρρίκνωση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Θεωρούμε ότι το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να υπερασπιστεί με τον πιο δυναμικό τρόπο το δικαίωμα στην εκπαίδευση ΟΛΩΝ των παιδιών. Ένα πρώτο βήμα υπεράσπισης αυτού του δικαιώματος αποτελεί η πρώιμη ανίχνευση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και η πρώιμη παρέμβαση.

Στα νηπιαγωγεία υπάρχει σήμερα μεγάλος αριθμός μαθητών που χρειάζεται υποστήριξη. Μέχρι όμως οι μαθητές του νηπιαγωγείου να αξιολογηθούν από δημόσιο φορέα για την απόκτηση διάγνωσης που χρειάζεται για το τμήμα ένταξης, έχει παρέλθει η μισή χρονιά οπότε  είναι  δύσκολο σε εκείνη τη φάση να μετεγγραφούν σε άλλο νηπιαγωγείο (για παιδαγωγικούς και ψυχολογικούς λόγους). Πολύ συχνά παρέρχεται ολόκληρη η χρονιά μέχρι την απόκτηση της γνωμάτευσης με αποτέλεσμα οι τρεις (3) γνωματεύσεις που απαιτούνται για την ίδρυση του ΤΕ σε ένα νηπιαγωγείο να αφορούν σε μαθητές που δε θα φοιτήσουν στο νηπιαγωγείο την επόμενη χρονιά αλλά στο δημοτικό σχολείο. Την ίδια στιγμή  κάποιο νηπιαγωγείο που ελλείψει διαγνώσεων δεν έχει ιδρύσει Τ.Ε, ενδέχεται να χρειάζεται εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής.

Με βάση τα παραπάνω, και όπως διεκδικούμε για τα δημοτικά σχολεία  

  ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

  τη δημιουργία Τμημάτων Ένταξης σε κάθε νηπιαγωγείο και τη στελέχωσή τους με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό

 

ΚΑΛΟΥΜΕ

τους/τις νηπιαγωγούς του Συλλόγου μας να αποστείλουν άμεσα αίτημα για δημιουργία Τμήματος Ένταξης μαζί με  αντίγραφο πρακτικού συλλόγου διδασκόντων  αναφέροντας την αναγκαιότητα ίδρυσής του, άσχετα από τον αριθμό των γνωματεύσεων, διότι,  ως  δομή πρώτης υποδοχής των παιδιών στην υποχρεωτική εκπαίδευση, δε μπορούμε να γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των παιδιών που χρειάζονται εκπαιδευτική υποστήριξη.

 

 ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ερασμους
Erasmus+: Το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου στην Brescia της Βόρειας Ιταλίας
Οι μαθητές του Γυμνασίου - Λ.Τ. Γενναδίου, δίδαξαν στους Ιταλούς συμμαθητές τους, Ελληνική μαγειρική, Ελληνική γλώσσα καθώς και Ελληνικούς...
Erasmus+: Το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου στην Brescia της Βόρειας Ιταλίας