Thumbnail
Έκτακτη Γενική Συνέλευση Ζ’ ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης στις 24/1

Συνάδελφοι/ισσες

Με τις τελευταίες μαζικές κινητοποιήσεις μας (απεργίες, διαδηλώσεις) αναδείξαμε ότι το «προσοντολόγιο» δεν αποτελεί νέο σύστημα διορισμών, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, αλλά πέταγμα στην ανεργία χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων, ένα διαρκές κυνήγι αγοράς «προσόντων» από τη βιομηχανία μεταπτυχιακών, σεμιναρίων κ.ά. που έχει στηθεί στα ΑΕΙ για μια επισφαλή θέση εργασίας. Τέλος σημαίνει  απαξίωση του πτυχίου και των εργασιακών και επαγγελματικών δικαιωμάτων που κατοχυρώνει.

Η ψήφιση του νόμου στη Βουλή, όσο πιο εσπευσμένα γινόταν, αναδεικνύει την πρεμούρα της κυβέρνησης να περάσει τα μνημονιακά μέτρα του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε.. Ταυτόχρονα σε μέρα απεργίας (11/01) το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στη δημοσίευση της Υπουργικής Απόφασης(Υ.Α.) για τους θεματικούς άξονες και τις εκθέσεις αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων δηλ. τους δείκτες και τα κριτήρια της αυτοαξιολόγησης. Στην Υ.Α. παρουσιάζονται τα ίδια κριτήρια σε πιο συμπτυγμένη μορφή με την αυτοαξιολόγηση του 2014.

Η ψήφιση του νόμου για το προσοντολόγιο δεν πρέπει να σημάνει και το τέλος του αγώνα μας για την κατάργησή του. Με τις κινητοποιήσεις μας κάναμε ένα δυναμικό ξεκίνημα ενάντια στα μέτρα (προσοντολόγιο, αυτοαξιολόγηση) που προωθούν περαιτέρω την ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Η αναβολή για το Σεπτέμβρη του 2019 της εφαρμογής στη σχολική μονάδα του Ν.4547 για την αυτοαξιολόγηση είναι μια κίνηση της κυβέρνησης,  για να κλείσει το μέτωπο που πήγε να ανοίξει με τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών.

Ο αγώνας ενάντια στο «προσοντολόγιο» πρέπει να συνεχιστεί, μαζί με τον αγώνα ενάντια στην εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης.

Καλούμε σε κατάληψη της Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτ. Θες/νίκης την Τετάρτη 23/01, ώρα 1:30μμ..

Καλούμε Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου την Πέμπτη 24/01,ώρα 6:30μμ., στο 3ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων (Φιλιππουπόλεως 58), με θέματα:

  • την συνέχιση των κινητοποιήσεων για την κατάργηση του «προσοντολόγιου»
  • την ενημέρωση-συζήτηση για την Υ.Α. για την αυτοαξιολόγηση και την πίεση προς τη ΔΟΕ να δεσμευτεί για κήρυξη Απεργίας –Αποχής με την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης (καθώς η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΔΟΕ περίμενε την παραπάνω Υ.Α. για να αποφασίσει την κήρυξη Απεργίας-Αποχής)
  • τη στάση μας απέναντι στη δημιουργία τριμελών «ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης» στη σχολική μονάδα, που προβλέπει ο Ν.4547, με αρμοδιότητες τη διάγνωση και την επεξεργασία Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης για μαθητές/τριες.

 Για το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»