Thumbnail
  Τα σχολεία έχουν ξεκινήσει εδώ και περίπου 2 μήνες όμως η «κανονικότητα» φαίνεται ότι αργεί πολύ ακόμα!!

 Έτσι και ενώ η τέταρτη φάση πρόσληψης δεν φαίνεται στον ορίζοντα , υπάρχουν ακόμα κενά στα σχολεία και φυσικά, δεν σημαίνει ότι στην επόμενη φάση  θα προσληφθούν όσοι εκπαιδευτικοί χρειάζονται για να καλυφθούν πλήρως τα κενά στα σχολεία.

Πιο συγκεκριμένα  καταγγέλλουμε ότι δύο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους οι μαθητές των σχολείων των Μεσοβουνίων και του Εσπερινού δεν παρακολουθούν και δεν  φαίνεται η προοπτική να παρακολουθήσουν για περίπου 2 μήνες  ακόμη, τα μαθήματα που θα δίδασκαν συναδέλφισσες αναπληρώτριες - ΠΕ(02)(φιλόλογος) στα Μεσοβούνια καθώς και μία ΠΕ(04-02)(χημικός) στα Μεσοβούνια και το Εσπερινό-  εφόσον, τώρα, βρίσκονται σε άδεια λοχείας. Να σημειώσουμε ότι οι συναδέλφισσες προσελήφθησαν αργά, κατά την 3η φάση, στις  9/10/18. Η πρότασή μας για το θέμα που προέκυψε ήταν να προσληφθούν δύο ακόμη αναπληρωτές προκειμένου να καλύψουν το κενό που δημιουργείται. Αυτή η πρόταση απορρίφθηκε από τη Διεύθυνση. 

Το παραπάνω γεγονός φανερώνει πως ακριβώς το Υπουργείο Παιδείας αντιλαμβάνεται την  ανάγκη να καλυφτούν οι διδακτικές ώρες 4 μηνών στα παραπάνω μαθήματα με αποκλειστικά δική του ευθύνη και μάλιστα σε δύο σχολεία όπου, στα μεν Μεσοβούνια πρόσφατα αποχαρακτηρίστηκαν από δυσπρόσιτα, στο δε Εσπερινό  που οι εγγραφές και το δικαίωμα συμμετοχής σε πανελλαδικές εξετάσεις των μετεγγραφόμενων μαθητών βάλλονται με τους νέους νόμους. Φανερώνει επίσης όσα εδώ και καιρό τώρα η ΕΛΜΕΚΙ και τα ταξικά σωματεία καταγγέλλουν σχετικά με τα  ανύπαρκτα «δικαιώματα» των συναδέλφων αναπληρωτών, που  αναπληρούν τον εαυτό τους και που για να βγάλουν ένα μεροκάματο πρέπει να αποφασίσουν ότι δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν και να στήσουν στα 30- 40 χρόνια τους ένα μόνιμο σπιτικό αφού περιπλανώνται αρκετά χρόνια τώρα χωρίς κανένα δικαίωμα.

Εξίσου απαράδεκτη είναι επίσης και η προσπάθεια των υπευθύνων να καλυφθούν αυτές οι ώρες με αναγκαστική υπερωριακή απασχόληση των ήδη συμπληρωμένων στα ωράριά τους συναδέλφων εκπαιδευτικών, τινάζοντας στον αέρα τα προγράμματα των σχολείων και εντατικοποιώντας βάναυσα τους ίδιους.

Θεωρώντας επιεικώς απαράδεκτη  αυτήν την κατάσταση απαιτούμε:

  • Εδώ και τώρα να προσληφθούν επιπλέον αναπληρωτές για τις θέσεις αυτές και για όσες άλλες είναι ακάλυπτες.
  • Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών συναδέλφων και κυρίως του δικαιώματος  της μητρότητας.
  • Επαναχαρακτηρισμός ως δυσπρόσιτων των σχολείων των Μεσοβουνίων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αργοστόλι 27/10/2018

Μεμελετζόγλου Ελένη

Πεντογάλου Διονυσία

αιρετές με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

(που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaia
Tεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει εκατοντάδες νέα γεωγλυφικά
Ένας από τους πιο μυστηριώδεις αρχαιολογικούς γρίφους του κόσμου, οι γραμμές της Νάζκα στο Περού αρχίζει επιτέλους να ξετυλίγεται, και όχι από...
Tεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει εκατοντάδες νέα γεωγλυφικά
βιβλία
Τι είναι η κομπορρημοσύνη; Μια παλιά λέξη με διαχρονική σημασία
Η κομπορρημοσύνη είναι ένας όρος μεσαιωνικής προέλευσης, που χαρακτηρίζει μια στάση ζωής αρκετά γνώριμη σε πολλούς από εμάς.
Τι είναι η κομπορρημοσύνη; Μια παλιά λέξη με διαχρονική σημασία