Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ ο Αριστοτέλης

Για τις 30 Μαίου έχουν ορίσει η  ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ το «αγωνιστικό» τους ραντεβού, εξαγγέλλοντας «Πανεθνική Ημέρα Δράσης» με τίτλο: «Κοινωνική Συμμαχία - ΠΑΝΕΘΝΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ - Για μια άλλη Ελλάδα - Ενάντια σε ΛΙΤΟΤΗΤΑ, ΑΝΕΡΓΙΑ, ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ». Πρόκειται για μια συμμαχία με αντιδραστικό, αντεργατικό περιεχόμενο, που υιοθετεί τα συνθήματα του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων (ΣΕΒ) και είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για το ίδιο το παρόν και το μέλλον του συνδικαλιστικού κινήματος συνολικά.

Υιοθετεί πλήρως το αγαπημένο λεξιλόγιο του ΣΕΒ: «επιχειρηματικότητα, ανάπτυξη, αξιοκρατία, εθνικό σχέδιο παραγωγικής ανασυγκρότησης, εξάλειψη των αντιαναπτυξιακών, διαρθρωτικών και γραφειοκρατικών εμποδίων, φορολογικά κίνητρα, αθέμιτος ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων κ.λπ.»

Είναι μια συμμαχία στήριξης του ΣΕΒ, της κυβέρνησης και της επιχειρηματικής ανάπτυξης!  

Είναι φανερό πως το πλαίσιο αιτημάτων καμιά σχέση δεν έχει με τα δικά μας πραγματικά αιτήματα, όσο και με τα αιτήματα όλων των εργαζομένων.

  • Ταυτόχρονα, ειδικά για την εκπαίδευση η κοινωνική συμμαχία διαστρέφει και αντιστρατεύεται βασικές θέσεις των Ομοσπονδιών – μελών της για το ζήτημα της δημόσιας εκπαίδευσης. Αναφερόμαστε για παράδειγμα στη θέση για «Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης, που θα ενισχύουν την υγιή επιχειρηματικότητα, τον παραγωγικό σχεδιασμό και το αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας» που καμία σχέση δεν έχει με τη θέση μας για υπεράσπιση και ενίσχυση της δημόσιας δωρεάν παιδείας αλλά αντίθετα, προβάλλει θέσεις ταυτόσημες με εκείνες του ΟΟΣΑ αντιμετωπίζοντας την παιδεία όχι ως δημόσιο αγαθό αλλά ως εμπορεύσιμο προϊόν.

Γιατί: -Είναι  μια συμμαχία υποταγής στη λογική των «ματωμένων πλεονασμάτων», της επιχειρηματικής ανάπτυξης και του καθεστώτος επιτροπείας

Ούτε λέξη για αύξηση των μισθών, κουβέντα για τις συντάξεις  για σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους, τη στιγμή που ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων στο δημόσιο, στην εκπαίδευση και ιδιωτικό τομέα και ιδιαίτερα η νέα γενιά, βιώνει το άγος της ελαστικής ευέλικτης εργασίας.Απουσιάζει κάθε στόχος ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις, το ΤΑΙΠΕΔ, τα μνημόνια, την 3η και 4η αξιολόγηση και την κυβέρνηση.

Σήμερα οι εργαζόμενοι χρειάζεται να συσπειρωθούν στα σωματεία τους, να οργανώσουν την πάλη τους, να συγκροτήσουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες τους με διαδικασίες βάσης και να συντονιστούν και δράσουν από κοινού. Το εργατικό κίνημα δεν έχει καμιά σχέση με αυτές τις «πρωτοβουλίες»

  • Καλούμε την ΑΔΕΔΥ να αποσύρει την υπογραφή της από αυτή την ανακοίνωση και να αποχωρήσει ΤΩΡΑ από την «Κοινωνική Συμμαχία».

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η πρόεδρος                                   Ο γραμματέας

           Ρέππα Ντίνα                            Σακαρετσάνος Λάμπρος

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

1750 νέοι εκπαιδευτικοί ξεκινούν έως 30/7 Ειδική Αγωγή, Σχολ. Ψυχολογία, Παιδαγωγική και Ηγεσία

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαγιο
Εξελίξεις στην υπόθεση του νεκρού παιδιού στο Παλαιό Φάληρο: Εντοπίστηκε η γυναίκα με το καροτσάκι - Προσήχθη από τις Αρχές
Οι αρχές, μετά από ενδελεχή ανάλυση βιντεοληπτικού υλικού, εντόπισαν και προσήγαγαν μια γυναίκα, της οποίας η παρουσία στην περιοχή είχε καταγραφεί...
Εξελίξεις στην υπόθεση του νεκρού παιδιού στο Παλαιό Φάληρο: Εντοπίστηκε η γυναίκα με το καροτσάκι - Προσήχθη από τις Αρχές
amea
Ανησυχία από την ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς–Ιθάκης για την υποβάθμιση στην ειδική εκπαίδευση: "Σχέδια περαιτέρω «σαλαμοποίησης» των μαθητών"
Αντί για ουσιαστική στήριξη, προβλέπεται η μετατροπή των ειδικών εκπαιδευτικών σε περιπλανώμενους "συμβούλους" και περιορίζεται η εξατομικευμένη...
Ανησυχία από την ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς–Ιθάκης για την υποβάθμιση στην ειδική εκπαίδευση: "Σχέδια περαιτέρω «σαλαμοποίησης» των μαθητών"