Thumbnail
ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

To Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων με έκπληξη και αγανάκτηση παρακολουθεί τις τελευταίες ενέργειες της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ηπείρου.

Αρχικά, 10/01/2017, αποστέλλονται στα σχολεία  ερωτηματολόγια για τους εκπαιδευτικούς  με τα οποία,  με την πρόφαση της ανίχνευσης «των πραγματικών εκπαιδευτικών  αναγκών και του σχεδιασμού επιμορφωτικών προγραμμάτων», καλούνται οι εκπαιδευτικοί να απαντήσουν επώνυμα για ποιο λόγο θέλουν να επιμορφωθούν, αν θεωρούν αναγκαία την υποχρεωτική/ προαιρετική επιμόρφωση, σε ποια θέματα χρειάζονται επιμόρφωση -από τα προτεινόμενα θέματα βέβαια απουσιάζουν θέματα  επιστημονικών και παιδαγωγικών εξελίξεων- αλλά και ποια ημέρα και ώρα –πάντα εκτός εργασιακού ωραρίου- θέλουν να επιμορφωθούν.

Αναρωτιόμαστε για ποιον πραγματικό λόγο αποστέλλονται αυτά τα ερωτηματολόγια; Δε γνωρίζει η Περιφερειακή Διευθύντρια  τις εκφρασμένες θέσεις του κλάδου -τόσο μέσα από τα συνέδριά του όσο και μέσα από τα συνδικαλιστικά του όργανα- στο θέμα της επιμόρφωσης;  Δε γνωρίζει ότι η πλειονότητα των Συλλόγων Διδασκόντων– το ρόλο των οποίων τάχα θα αναβαθμίσει η  κυβέρνηση- είχε εκφράσει μια και μόνο θέση, όταν είχαν, πάλι με περισσή υποκρισία, ερωτηθεί την περίοδο 2007-08· ετήσια ή εξαμηνιαία επιμόρφωση τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

Παράλληλα την ίδια ημέρα, 10/1/2017, η Περιφερειακή Διεύθυνση   Εκπαίδευσης δημοσιοποιεί πρόσκληση προς τα στελέχη της εκπαίδευσης (Διευθυντές  Εκπαίδευσης, Σχολικούς Συμβούλους, Διευθυντές σχολείων) σε εκδήλωση με θέμα “Εφαρμογές του Διοικητικού και Πειθαρχικού Δικαίου στο χώρο της Εκπαίδευσης”.  Τι ακριβώς επιχειρεί να κάνει η Διοίκηση; Προσπαθεί να επιμορφώσει τα στελέχη της προκειμένου να τιμωρήσουν τους «κακούς» ή «τεμπέληδες», όπως  κάποιοι πρόσφατα ισχυρίστηκαν, εκπαιδευτικούς; Να «διδάξει» τον τρόπο επιβολής της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης, που σχεδιάζονται ή μήπως ακόμη-ακόμη και να απολύσει τους «απείθαρχους»;  Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι αυτές είναι και οι απαιτήσεις του ΟΟΣΑ· πρώτα αξιολόγηση και απόλυση των  «κακών» και ύστερα προσλήψεις.

 Μας στεναχωρεί το γεγονός ότι άνθρωποι που πάλευαν δίπλα μας για την κατάργηση του καθηκοντολογίου και την παιδαγωγική ελευθερία των  εκπαιδευτικών  βρίσκονται τώρα απέναντί μας και προωθούν τις πιο σκληρές απαιτήσεις της κυβέρνησης και του ΟΟΣΑ.

 Λαμβάνοντας υπόψη μας όλα τα παραπάνω καλούμε:

  • ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ –ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

  • ΤΟΥΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tsigara-kapnisma.jpg
ΠΟΥ: «Ανησυχητικά» ποσοστά κατανάλωσης αλκοόλ και ηλεκτρονικών τσιγάρων στους εφήβους
Περίπου το 32% των νέων ηλικίας 15 ετών έχει ήδη καπνίσει ηλεκτρονικό τσιγάρο και το 20% στη διάρκεια των προηγούμενων 30 ημερών
ΠΟΥ: «Ανησυχητικά» ποσοστά κατανάλωσης αλκοόλ και ηλεκτρονικών τσιγάρων στους εφήβους
troxaio-motosykleta
Πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα
Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί ένα νέο σύστημα επικοινωνίας ανάμεσα στα αυτοκίνητα (V2V) αλλά και στις υποδομές (V2I), μέσω του οποίου θα...
Πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα