ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ
Το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας καλεί τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να ανταποκριθούν θετικά στην επείγουσα και άμεση ανάγκη που υπάρχει για αίμα και αιμοπετάλια, για το συνάδελφο αναπληρωτή Στάικο Ιωάννη που νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίο.