Thumbnail
ΕΛΜΕ Μαγνησίας  

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ έγκαιρα (Απρίλιος 2016) είχε επαναδιατυπώσει τη θέση του για την κατανομή των μαθητών στα σχολεία. Βασική αρχή η ισομέρεια, η όσο το δυνατόν ισομερής κατανομή των μαθητών στα Γυμνάσια και Λύκεια του Δήμου Βόλου. Θέση που κοινοποιήθηκε και στο Διευθυντή Β’Βάθμιας Εκπαίδευσης και στα σχολεία. Με αυτήν την ισομερή κατανομή των μαθητών, έχοντας υπόψη μας την κακή χωροταξική διάταξη των σχολείων στο Δήμο Βόλου, επιτυγχάνεται ένα σταθερό μαθητικό δυναμικό με τμήματα μαθητών που εξασφαλίζουν τη μορφωτική – παιδαγωγική διαδικασία για τους μαθητές (ανώτερος αριθμός μαθητών κατά τμήμα 25)  και σταθερές εκπαιδευτικές σχέσεις εκπαιδευτικών.

Όμως ο διευθυντής της Β’Βάθμιας εκπαίδευσης, αποκλειστική ευθύνη του οποίου είναι ο ορισμός των τμημάτων και η κατανομή των μαθητών δεν ακολούθησε αυτή την τακτική και προχώρησε, σε πολλές περιπτώσεις, σε άνιση κατανομή, δημιουργώντας τμήματα οριακά ως προς τον αριθμό των μαθητών σε Γυμνάσια και Λύκεια, προκαλώντας καταστάσεις ρευστότητας και αντιπαλότητας στα σχολεία.

Η τακτική για ανάπτυξη των σχολείων με νέα τμήματα, με τεχνικές πόλωσης και καιροσκοπικές αντιλήψεις είναι καταδικαστέα και οδηγεί σε μια διαρκή αντιπαλότητα τα σχολεία και σε μια «άγρα» μαθητών υπονομεύοντας και τη δυναμική των ΕΠΑΛ της περιοχής.

Το βασικό κριτήριο για την εκπαιδευτική κοινότητα είναι η κατοχύρωση των βασικών μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και σε αντιστοιχία οι παιδαγωγικά αποδεκτές εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών. Διεκδικούμε τις πάγιες θέσεις του κλάδου με κυρίαρχο αίτημα την επιστροφή στο κανονικό μας ωράριο (χωρίς το καταχρηστικό δίωρο, τις καταργήσεις μειώσεων για εργαστήρια κλπ)  και ανώτερα όρια:

20 μαθητές στα τμήματα γενικής παιδείας

15 μαθητές στα τμήματα προσανατολισμού

10 μαθητές ανα καθηγητή στα εργαστήρια

Την τρέχουσα περίοδο είναι κρίσιμο το ζήτημα των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ έκανε παράσταση στη περιφερειακή διευθύντρια και στο διευθυντή β/βάθμιας εκπαίδευσης και έθεσε το ζήτημα.

Απαιτούμε από το Διευθυντή β/βάθμιας εκπαίδευσης και την περιφερειακή διευθύντρια:

Ø     Τη λειτουργία όλων των ομάδων προσανατολισμού

Τη λειτουργία όλων των τμημάτων των τομέων της Β’ τάξης ΕΠΑΛ με όρους και προϋποθέσεις που συνάδουν με το όφελος των μαθητών και των οικογενειών τους. Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, στη Μαγνησία μπορούν και πρέπει να λειτουργήσουν όλοι οι προτασσόμενοι από τα σχολεία τομείς. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"