Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Αχαιας

«Σύσκεψη της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Αναγνωστοπούλου Σίας, με τους συνδικαλιστικούς φορείς της Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας και εκπροσώπους Γονέων και Κηδεμόνων»   

Την Τετάρτη 08/06/2016, ώρα 14.53 η ΕΛΜΕ Β’ Αχαΐας έλαβε μία ηλεκτρονική πρόσκληση από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας σε σύσκεψη με την Αναπληρώτρια Υπουργό Παιδείας κα Σία Αναγνωστοπούλου και τον ίδιο στις 10/06/2016 9.30 π.μ. με θέματα:  Ολοήμερο Νηπιαγωγείο, Ολοήμερο Δημοτικό, Ωρολόγια Προγράμματα Γυμνασίου, Τεχνική Εκπαίδευση. Την ίδια πρόσκληση έλαβαν – με την υπόμνηση ότι αφορά ένα μόνο φυσικό πρόσωπο από κάθε σωματείο λόγω στενότητας χώρου (sic!)- κι οι υπόλοιποι πρόεδροι εκπαιδευτικών σωματείων καθώς κι ενώσεων γονέων της περιφέρειας.

Για τους τύπους θα σημειώσουμε ότι όχι μόνο δεν συνηθίζεται τα Δ.Σ. των σωματείων να εκπροσωπούνται από ένα μόνο μέλος τους σε συναντήσεις με κυβερνητικά στελέχη, αλλά αντιβαίνει  για λόγους ευνόητους (ειδικά όταν η διαδικασία δεν προβλέπει την τήρηση πρακτικών) στα συνδικαλιστικά ήθη.

Για την ουσία του πράγματος ενημερώνουμε τόσο τους συναδέλφους όσο και την τοπική κοινωνία ότι τα προς συζήτηση θέματα στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν ήδη ψηφιστεί, χωρίς η κυβέρνηση να έχει μπει στον κόπο να συνδιαλεχτεί με τα σωματεία οποιασδήποτε βαθμίδας που εκπροσωπούν τον κλάδο. Συγκεκριμένα ψηφίστηκαν:

  • Ρυθμίσεις που αφορούν στο δημοτικό (περιορισμός σε χρόνο, εκπαιδευτικούς, αντικείμενα, τμήματα, ελάχιστος αριθμός τα 14 νήπια για τα τμήματα νηπιαγωγείων, περιορισμός των δικαιούμενων πρόσβαση στα ολοήμερα).
  •  Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των ΕΠΑΛ και η αναδιάταξη τομέων και ειδικοτήτων (κατάργηση ωρών από διάφορα μαθήματα, περιορισμός ειδικοτήτων και τομέων, δημιουργία ενός ψευδεπίγραφου  4ου έτους κατά το οποίο τα πάλαι ποτέ εργαστηριακά μαθήματα παραπέμπονται στη μαθητεία που θα πραγματοποιείται στις επιχειρήσεις). Κατά συνέπεια, οι «πλεονάζοντες» εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ θα βρεθούν σε ένα μόνιμο καθεστώς κινητικότητας και εργασιακής περιπλάνησης, ενώ σε πρώτη φάση τα ΔΙΕΚ θα λειτουργούν με αυτό  το «πλεονάζον» προσωπικό),
  • Κατάργηση της μείωσης των 3 ωρών από το ωράριό των υπευθύνων εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικών επιστημών που υποβαθμίζει το παρεχόμενο έργο στο σχολείο (γλυτώνει όμως ώρες εκπαιδευτικών).

Κι ενώ συζητάει το Δ.Σ για το πώς θα πράξει την επόμενη μέρα, το Υπουργείο ανακοινώνει τα εξής:

  • Το ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου μειώνεται από 35 σε 32  εβδομαδιαίως, για κάθε τάξη (ενώ το Υπουργείο κάνει ασκήσεις κοπτορραπτικής και μαθήματα στους μαθητές αναφορικά με το ποια μαθήματα είναι «ήσσονος σημασίας», άρα χρήζουν κατάργησης).

Συμπέρασμα: αν αποφασίζαμε να ανταποκριθούμε στην πρόσκληση γι αυτήν την σύσκεψη, μάλλον θα ακούγαμε δια ζώσης την κα  Αναπληρώτρια Υπουργό να μας ανακοινώνει και τα υπόλοιπα που έχει έτοιμα ο Υπουργός στο συρτάρι του (δεν κουράστηκε και πολύ- «σκονάκι» από τους προηγούμενους τα’ χει κάνει έτσι κι αλλιώς). Δηλαδή:

  • τη διεύρυνση των  Β’ αναθέσεων διδασκαλίας των μαθημάτων.
  • Τη δημιουργία τετραετούς Γυμνασίου και διετούς Λυκείου (όπου αύξηση κατά ένα έτος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης θα λειτουργεί ως άλλοθι για το γεγονός ότι "λίγοι κι εκλεκτοί" θα έχουν θέση στο Λύκειο , ενώ των υπολοίπων η μοίρα θα είναι είτε το ΕΠΑΛ της μαθητείας , είτε οι εκπαιδευτικές δομές έξω από την τυπική εκπαίδευση).
  • «Τηλεκπαίδευση» (προκειμένου να ξεμπερδεύουμε με το βραχνά των απομακρυσμένων και ολιγάνθρωπων σχολείων σε ορεινές και νησιωτικές περιοχές).
  • «Αυτονομία» (που σημαίνει ότι τα σχολεία θα αναζητούν πόρους από τους γονείς, τους  χορηγούς,  τα πάσης φύσης «προγράμματα» , την εμπορική αξιοποίηση των κτιριακών υποδομών τους  κ.λπ.)

Κι όλα αυτά χωρίς να αναφερθούμε καν στο μισθολογικό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, στους πάσης φύσεως «κόφτες», στους χιλιάδες συναδέλφους αναπληρωτές που στέλνονται στην ανεργία για να την πολλαπλασιάσουν.

Αυτό που εμείς έχουμε να απαντήσουμε είναι «Αιδώς Αργείοι» (και Πατρινοί και Ηλείοι και όποιας άλλης καταγωγής εκπρόσωποι αυτής της καταστροφικής για την εκπαίδευση πολιτικής). Αν χρειάζεστε «ευήκοα ώτα» για τα σχέδιά σας, αναζητήστε τα αλλού. Αν ψάχνετε παλαμιστές της εξουσίας σας και των μέτρων σας στραφείτε σ’ αυτούς που έχουν ανάγκη τις δικές πλάτες, για να νομιμοποιήσουν τα ανύπαρχτα πτυχία τους. Εμείς τιμάμε τα δικά μας, τους συναδέλφους που μας εξέλεξαν, τους μαθητές μας.

Την Παρασκευή, 9.30 το πρωί έχουμε επιτήρηση στο σχολείο μας… τουλάχιστον «μέχρι να καταργήσει το Υπουργείο τις εξετάσεις».

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ Β΄ ΑΧΑΪΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα