Thumbnail
ΕΡΑ

Η ΕΡΑ εκφράζει την αντίθεσή  της στην τροπολογία που κατέθεσε το Υπουργείο αιφνιδιαστικά στη βουλή στις 11-2-2016 και αφορά τη λειτουργία των ΤΕ και ειδικότερα στην παράγραφο 5 όπου καλείται ο εκπαιδευτικός του ΤΕ να υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων  και μόνο όταν το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών στο χώρο των ΤΕ.

Στην πράξη αν ψηφιστεί κάτι τέτοιο ακυρώνεται ο ρόλος που επιτελούν τα ΤΕ μιας και ο ειδικός εκπαιδευτικός θα κληθεί να περιφέρεται από τμήμα σε τμήμα ακυρώνοντας έτσι τη δυνατότητα επιστημονικής, εξατομικευμένης, παιδαγωγικής παρέμβασης με βάση τις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών. Ο αριθμός  των μαθητών που θα «υποστηρίζεται» θα είναι μικρότερος και ουσιαστικά  καλείται το ΤΕ να καλύψει ρόλους που ενυπάρχουν στο θεσμό της παράλληλης στήριξης απαλλάσσοντας έτσι και την πολιτεία σε πολλές περιπτώσεις από την υποχρέωση του θεσμού της παράλληλης στήριξης.

Μας προβληματίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι η ενέργεια αυτή γίνεται τη στιγμή που υποτίθεται ότι  έχει ξεκινήσει ο διάλογος για την παιδεία.

Οι εκπαιδευτικοί «χορτάσαμε» από τις βαρύγδουπες παιδαγωγικές έννοιες της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, της συμπερίληψης, της συνεκπαίδευσης, της ένταξης και δηλώνουμε ότι η ειδική αγωγή και εκπαίδευση έχει ανάγκη από στήριξη, που δεν τη βλέπουμε.

Χωρίς την ανάλογη χρηματοδότηση, που είναι αναγκαία, αλλά και ανέφικτη με τις μνημονιακές πολιτικές που εφαρμόζονται, πολύ γρήγορα οι μαθητές με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες θα οδηγηθούν εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας, γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα δεν θα μπορεί να τους υποστηρίξει, και θα ανοίξει διάπλατα ο δρόμος που θα τους οδηγεί είτε στις δομές ιδιωτικών συμφερόντων, είτε στο σπίτι τους, για όσες από τις οικογένειες δεν μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά. Συγχρόνως, θα οδηγεί σε περαιτέρω υποβάθμιση την γενική εκπαίδευση, αφού η συνεκπαίδευση δεν θα υποστηρίζεται.

Καλούμε το υπουργείο να προβεί στην άμεση απόσυρση της τροπολογίας που στην πράξη ακυρώνει το ρόλο των ΤΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arthrwseis
Ανοσολογική γήρανση: Πρόωρος δείκτης κινδύνου για ρευματοειδή αρθρίτιδα
Η μελέτη περιέλαβε 224 συμμετέχοντες σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης της νόσου, χωρίς προηγούμενη θεραπεία
Ανοσολογική γήρανση: Πρόωρος δείκτης κινδύνου για ρευματοειδή αρθρίτιδα
ΒΑΛΑΤΣΟΥ.jpg
Αθέατες πλευρές και συνέπειες της πληθωρικής βαθμολογίας των μαθητών μας
Οι καθηγητές πιέζονται να ανεβάσουν βαθμούς, οι γονείς απαιτούν “αντικειμενικότητα” που συνήθως σημαίνει βαθμό πάνω από 19 αν όχι και 20 σε κάποια...
Αθέατες πλευρές και συνέπειες της πληθωρικής βαθμολογίας των μαθητών μας
28η Οκτωβρίου
28η Οκτωβρίου: Σχολική ιστορία, ιστορική μνήμη και ο κανιβαλισμός εναντίον μαθητών και εκπαιδευτικών
Τα παιδιά μαθαίνουν την ιστορία ως μια αδιάσπαστη γραμμή πλήθους γεγονότων, ημερομηνιών, προσώπων, μαχών, χωρίς σοβαρή ανάλυση, χωρίς παρουσίαση...
28η Οκτωβρίου: Σχολική ιστορία, ιστορική μνήμη και ο κανιβαλισμός εναντίον μαθητών και εκπαιδευτικών
ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΣ
Η άλλη όψη του «ΟΧΙ»: Οι ήρωες που βρέθηκαν πίσω από τα σίδερα
Η ελληνική ιστορία διατηρεί ακόμη πολλές σιωπές. Η λήθη είναι απειλητική, όμως όχι ανίκητη. Η μελέτη και η ανάδειξη αυτών των γεγονότων αποτελούν...
Η άλλη όψη του «ΟΧΙ»: Οι ήρωες που βρέθηκαν πίσω από τα σίδερα