Thumbnail
των αιρετών Γ. Καλημερίδης και Α. Μουκατεμίδης

Βρισκόμαστε στα μέσα Φλεβάρη και κενά συνεχίζουν να υπάρχουν στις σχολικές μονάδες του νομού Κυκλάδων. Στην εποχή των Μνημονίων η υποστελέχωση των σχολικών μονάδων τείνει να γίνει για την εκάστοτε κυβέρνηση ένα φυσιολογικό γεγονός . Είναι το αναγκαίο τίμημα για τη συρρίκνωση των μορφωτικών δικαιωμάτων της νέας γενιάς στο όνομα της δημοσιονομικής προσαρμογής.

Οι δηλώσεις μάλιστα του Υπουργού Παιδείας ότι τα χιλιάδες κενά από την αρχή της σχολικής χρονιάς, οφείλονται στις «13.500 ώρες γραμματειακής υποστήριξης», δηλαδή του 0,5% των εβδομαδιαίων προσφερόμενων διδακτικών ωρών, στην ύπαρξη ολιγομελών τμημάτων και σε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ωράριο είναι αστείες και ταυτόχρονα εξαιρετικά επικίνδυνες! Προετοιμάζουν το έδαφος για την εφαρμογή της πολιτικής του ΟΟΣΑ στο ελληνικό σχολείο. Θυμίζουμε πως στο πυρήνα των προτάσεων του ΟΟΣΑ είναι η εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού μέσω αύξησης των μαθητών ανά τμήμα, της συγχώνευσης – κατάργησης σχολικών μονάδων και της αύξησης του διδακτικού ωραρίου του εκπαιδευτικού προσωπικού. Η επίθεση στους εκπαιδευτικούς, από τη μεριά του κ. Φίλη που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα με αντίστοιχες των προκατόχων του (Αρβανιτόπουλος-Διαμαντοπούλου), απλά προετοιμάζει την εργαζόμενη πλειοψηφία για άλλη μια χρονιά μηδενικών διορισμών στη δημόσια εκπαίδευση, παρά τους επικοινωνιακούς ελιγμούς του υπουργείου γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα.

Το Υπουργείο Παιδείας φέρει, ωστόσο, ακέραια την ευθύνη για τις τεράστιες ελλείψεις στα σχολεία. Οι μηδενικοί διορισμοί και οι πιστώσεις με το σταγονόμετρο, αποτέλεσμα των αντιεκπαιδευτικών μνημονιακών επιλογών της κυβέρνησης, αποτελούν τις κύριες αιτίες της σημερινής κατάστασης. Και αντί το  υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα σε διορισμούς, εξαπολύει μια ανήθικη και δημαγωγική επιχείρηση κατασυκοφάντησης των εκπαιδευτικών. Με αυτό τον τρόπο απλά μας αποκαλύπτει πως η πολιτική της αποδόμησης του δημόσιου σχολείου θα συνεχιστεί με την ίδια ένταση. 

Πιο συγκεκριμένα στις Κυκλάδες υπάρχουν 24 κενά σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης. Σε ένα νομό με ανύπαρκτες τις δομές της ειδικής αγωγής τα συγκεκριμένα παιδιά και οι οικογένειες τους συνεχίζουν να περιμένουν να ξεκινήσει το πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης. 30 ολοήμερα δημοτικά  παραμένουν κλειστά και 9 ολοήμερα νηπιαγωγεία, ενώ και στην πρωινή ζώνη λείπουν 4 δάσκαλοι και ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Το χειρότερο από όλα είναι ότι τα συγκεκριμένα κενά δεν πρόκειται επί της ουσίας να καλυφθούν γιατί οι πιστώσεις που έχουν εγκριθεί έχουν εξαντληθεί, μονιμοποιώντας, με αυτό τον τρόπο, την υποβάθμιση της λειτουργίας πολλών σχολείων του νομού.

Αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν μπορεί να συγκαλυφθεί από την επιχείριση λάσπης του Υπουργείου. Δηλώνουμε για άλλη μια φορά ότι δε θα επιτρέψουμε καμία μετακίνηση εκπαιδευτικού, καμία ανατροπή των παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών όρων λειτουργίας του σχολείου. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να οργανώσουμε άμεσα την αγωνιστική μας απάντηση σε αυτή την αντιεκπαιδευτική  πολιτική.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Π.Ε

Στο ΠΥΣΠΕ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 14/2 /2016

Καλημερίδης Γιώργος – Μουκατεμίδης Αναστάσιος

Αιρετοί  στο ΠΥΣΠΕ Ν. Κυκλάδων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 21/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκαβ
Αδιανόητο τροχαίο στα Καμίνια: Παραβίασε κόκκινο, παρέσυρε παιδιά και τα εγκατέλειψε
Τα δύο ανήλικα μεταφέρθηκαν άμεσα στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ότι είχαν υποστεί σοβαρά τραύματα
Αδιανόητο τροχαίο στα Καμίνια: Παραβίασε κόκκινο, παρέσυρε παιδιά και τα εγκατέλειψε
zaxaraki
Ζαχαράκη: «Μου ετέθη το ζήτημα – τι έπρεπε να θυσιάσω για να ακολουθήσω τον δρόμο της πολιτικής»
Υπουργός Παιδείας: «Να μπορείς να ονειρευτείς ότι μπορείς να φτάσεις όπου θέλεις, χωρίς περιορισμούς. Στρέφω το βλέμμα στην παιδεία για να...
Ζαχαράκη: «Μου ετέθη το ζήτημα – τι έπρεπε να θυσιάσω για να ακολουθήσω τον δρόμο της πολιτικής»
βουλή
Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων: 12 αιτήσεις ξένων πανεπιστημίων για λειτουργία στην Ελλάδα
Σε ειδική συνεδρίαση της Μόνιμης Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, με θέμα «Η Ελληνική Ανώτατη Εκπαίδευση: To παρόν και...
Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων: 12 αιτήσεις ξένων πανεπιστημίων για λειτουργία στην Ελλάδα
askisiseismou.jpeg
Επιτυχής Πραγματοποίηση Άσκησης Σεισμού, Φωτιάς και Εκκένωσης Κτιρίου στο Πανεπιστήμιο Πατρών
Επιτυχής Πραγματοποίηση Άσκησης Σεισμού, Φωτιάς και Εκκένωσης Κτιρίου στο Πανεπιστήμιο Πατρών
Επιτυχής Πραγματοποίηση Άσκησης Σεισμού, Φωτιάς και Εκκένωσης Κτιρίου στο Πανεπιστήμιο Πατρών