Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η πλειοψηφία  της ΟΛΜΕ στον διάλογο- απάτη!

Το ΔΣ της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ζητά να εγκαταλειφθεί από την πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ η γραμμή συναίνεσης με την κυβέρνηση και συμμετοχής στον ψευτοδιάλογο του Υπουργείου Παιδείας .

Μια ενέργεια που καταστρατηγεί την απόφαση της ΓΣ προέδρων να συζητηθεί το θέμα στις συνελεύσεις των ΕΛΜΕ.

Συγκεκριμένα στην ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ στις 30/1/2016  από 22 ΕΛΜΕ μεταξύ των οποίων και η δική μας κατατέθηκε πρόταση άρνησης συμμετοχής στον διάλογο του υπουργείου και καταγγελίας του προσχηματικού και υποκριτικού του χαρακτήρα .  Η πρόταση ψηφίστηκε τελικά  εν μέσω αντιπαραθέσεων από 28 αντιπροσώπους σε σύνολο 76 ενώ από τους υπόλοιπους οι περισσότεροι ψήφισαν λευκό .

 Το προεδρείο της συνέλευσης προσπαθώντας να αποφύγει μια ενδεχόμενη υπερψήφιση της πρότασης αφού άσκησε πιέσεις στους αντιπροσώπους, δεσμεύτηκε να καταθέσει την πρόταση εισηγητικά στις επόμενες γενικές συνελεύσεις του κλάδου, ώστε «να ληφθεί δημοκρατικά η γνώμη των συναδέλφων».

Αντ΄ αυτού όμως και ενώ όλη την προηγούμενη περίοδο δεν είχε πάρει θέση στο ζήτημα αυτό, όπως και σε πολλά άλλα κρίσιμα της περιόδου π.χ. μισθολόγιο, εσπευσμένα στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση 3/2/2016 !!! και με οριακή πλειοψηφία ΣΥΝΕΚ-ΔΑΚΕ φρόντισε εντελώς πραξικοπηματικά, να συνταχθεί με την λογική νομιμοποίησης του κατ΄ ευφημισμόν διαλόγου.

Το εκπαιδευτικό κίνημα πέρα από την συνδικαλιστική αυτή αθλιότητα θα απονομιμοποιήσει με τους αγώνες του ακόμα έναν στημένο «διάλογο» όχι βέβαια γιατί δεν έχει θέσεις και προτάσεις αλλά γιατί αυτές έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις προειλημμένες και διατυπωμένες ήδη στα μνημόνια και στις εκθέσεις του ΟΟΣΑ «εκτιμήσεις και πορίσματα του διαλόγου» .

Στόχος τους δεν είναι μια δημοκρατική προοδευτική τομή που τόσο έχει ανάγκη σήμερα η εκπαίδευση αλλά η ολοκλήρωση και εμπέδωση του σχολείου της αγοράς και της αμάθειας.

Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να οργανώσει έναν πλατύ κοινωνικό αντίλογο μαζί με όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και την χειμαζόμενη κοινωνία.

Στα πλαίσια αυτά το ΔΣ αποφάσισε να προχωρήσει σε εκδηλώσεις και συζητήσεις για την εμβάθυνση και παραπέρα επεξεργασία των θέσεων του κλάδου μέσα από ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΘΗΡΑΣ                                    ΣΠΑΝΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ