Thumbnail
Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Να τους χαλάσουμε και στη Θεσσαλονίκη τη φιέστα

του δήθεν διάλογου που ετοιμάζουν

Όλοι στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας  τη Δευτέρα 1-2,

στις 12μ. στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

(Το Δ.Σ. κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση 11-2/πρωινό κύκλο, 2-5/απογευματινό)

Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 1-2-16, στις  12 το μεσημέρι στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ η Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου, ο Λιάκος και οι άλλοι παρατρεχάμενοι του υπουργείου οργανώνουν εκδήλωση στα πλαίσια του "εθνικού διαλόγου".

Αυτό που οι συνάδελφοι/ισσες εκπαιδευτικοί και φοιτητές δεν τους το επέτρεψαν, τώρα το αποκεντρώνουν (Θεσ/νίκη -ακριτική Δράμα), το απομακρύνουν από το καυτό καζάνι της Αθήνας. 

Θέλουν με κάθε τρόπο να καταφέρουν να οργανώσουν κάποιες φιέστες για να μπορέσουν στη συνέχεια με επίφαση τη δημοκρατική συζήτηση που έγινε να περάσουν τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις και τα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που φιγουράρουν  στα κείμενα του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε. Να μην το επιτρέψουμε.

Το ΔΣ της EΛΜΕ καταδικάζει το δήθεν διάλογο που ξεκίνησε η κυβέρνηση με δεδομένο ότι  από την πλευρά της θα συνεχιστούν οι αντιδραστικές αλλαγές στην Παιδεία. Στον ίδιο δρόμο που ακολούθησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ συνεχίζει και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, στο δρόμο των επιταγών της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ, των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων που θέλουν την Παιδεία «κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους».

Άρα ο στόχος του διαλόγου είναι να υπάρξει από την πλευρά των εργαζομένων:

     Αποδοχή και συναίνεση στην υλοποίηση των δεσμεύσεων του 3ου μνημονίου που ολοκληρώνουν ότι άφησαν ατέλειωτο οι προηγούμενες αντιλαϊκές δεσμεύσεις, συνεχίζοντας, ανάμεσα στα άλλα, το αντιδραστικό «νέο σχολείο» της Διαμαντοπούλου, και το νόμο 4186/2013 του Αρβανιτόπουλου.

    Αποδοχή και συναίνεση στις προτάσεις του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες που σημαίνει: «Εξορθολογισμός» των τάξεων με αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη. Νέες συγχωνεύσεις και συμπτύξεις τμημάτων. Αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Κινητικότητα και ευελιξία.

     Αποδοχή και συναίνεση στην επιτάχυνση της διαδικασία αξιολόγησης της εκπαίδευσης με κριτήρια την πιο στενή σύνδεσή της με τις ανάγκες της κερδοφορίας των μονοπωλίων, σύμφωνα με τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ. Δηλαδή "με βάση την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημόσιων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα". Επαναφέροντας ουσιαστικά με ακόμα πιο έντονο τρόπο την κατεύθυνση για αυτονόμηση της σχολικής μονάδας, που θα λειτουργεί με ανταγωνιστικά κριτήρια, θα καταρτίζει τους δικούς της προϋπολογισμούς κ.α.

Η κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες, καλλιεργεί την εντύπωση ότι ο «διάλογος» γίνεται για το καλό των εργαζομένων. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα! Οι εργαζόμενοι έχουμε εμπειρία από τους «κοινωνικούς διαλόγους» όλα τα προηγούμενα χρόνια. Τίποτα θετικό δεν κερδίσαμε! Αντίθετα ήταν χρήσιμοι για να προωθούνται με τις μικρότερες δυνατές αντιδράσεις σημαντικές ανατροπές στα δικαιώματα μας.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ καλεί την ΟΛΜΕ και τα σωματεία να μην μπουν στην διαδικασία του κοινωνικού διαλόγου. Να τον καταδικάσουν.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τροχαίο Πειραιώς
Τροχαίο στην Πειραιώς: Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 5χρονος που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο
Βίντεο ντοκουμέντο αμέσως μετά το σοκαριστικό τροχαίο με πέντε άτομα στην Πειραιώς
Τροχαίο στην Πειραιώς: Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 5χρονος που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο