Thumbnail
Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Να τους χαλάσουμε και στη Θεσσαλονίκη τη φιέστα

του δήθεν διάλογου που ετοιμάζουν

Όλοι στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας  τη Δευτέρα 1-2,

στις 12μ. στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

(Το Δ.Σ. κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση 11-2/πρωινό κύκλο, 2-5/απογευματινό)

Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 1-2-16, στις  12 το μεσημέρι στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ η Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου, ο Λιάκος και οι άλλοι παρατρεχάμενοι του υπουργείου οργανώνουν εκδήλωση στα πλαίσια του "εθνικού διαλόγου".

Αυτό που οι συνάδελφοι/ισσες εκπαιδευτικοί και φοιτητές δεν τους το επέτρεψαν, τώρα το αποκεντρώνουν (Θεσ/νίκη -ακριτική Δράμα), το απομακρύνουν από το καυτό καζάνι της Αθήνας. 

Θέλουν με κάθε τρόπο να καταφέρουν να οργανώσουν κάποιες φιέστες για να μπορέσουν στη συνέχεια με επίφαση τη δημοκρατική συζήτηση που έγινε να περάσουν τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις και τα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που φιγουράρουν  στα κείμενα του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε. Να μην το επιτρέψουμε.

Το ΔΣ της EΛΜΕ καταδικάζει το δήθεν διάλογο που ξεκίνησε η κυβέρνηση με δεδομένο ότι  από την πλευρά της θα συνεχιστούν οι αντιδραστικές αλλαγές στην Παιδεία. Στον ίδιο δρόμο που ακολούθησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ συνεχίζει και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, στο δρόμο των επιταγών της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ, των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων που θέλουν την Παιδεία «κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους».

Άρα ο στόχος του διαλόγου είναι να υπάρξει από την πλευρά των εργαζομένων:

     Αποδοχή και συναίνεση στην υλοποίηση των δεσμεύσεων του 3ου μνημονίου που ολοκληρώνουν ότι άφησαν ατέλειωτο οι προηγούμενες αντιλαϊκές δεσμεύσεις, συνεχίζοντας, ανάμεσα στα άλλα, το αντιδραστικό «νέο σχολείο» της Διαμαντοπούλου, και το νόμο 4186/2013 του Αρβανιτόπουλου.

    Αποδοχή και συναίνεση στις προτάσεις του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες που σημαίνει: «Εξορθολογισμός» των τάξεων με αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη. Νέες συγχωνεύσεις και συμπτύξεις τμημάτων. Αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Κινητικότητα και ευελιξία.

     Αποδοχή και συναίνεση στην επιτάχυνση της διαδικασία αξιολόγησης της εκπαίδευσης με κριτήρια την πιο στενή σύνδεσή της με τις ανάγκες της κερδοφορίας των μονοπωλίων, σύμφωνα με τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ. Δηλαδή "με βάση την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημόσιων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα". Επαναφέροντας ουσιαστικά με ακόμα πιο έντονο τρόπο την κατεύθυνση για αυτονόμηση της σχολικής μονάδας, που θα λειτουργεί με ανταγωνιστικά κριτήρια, θα καταρτίζει τους δικούς της προϋπολογισμούς κ.α.

Η κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες, καλλιεργεί την εντύπωση ότι ο «διάλογος» γίνεται για το καλό των εργαζομένων. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα! Οι εργαζόμενοι έχουμε εμπειρία από τους «κοινωνικούς διαλόγους» όλα τα προηγούμενα χρόνια. Τίποτα θετικό δεν κερδίσαμε! Αντίθετα ήταν χρήσιμοι για να προωθούνται με τις μικρότερες δυνατές αντιδράσεις σημαντικές ανατροπές στα δικαιώματα μας.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ καλεί την ΟΛΜΕ και τα σωματεία να μην μπουν στην διαδικασία του κοινωνικού διαλόγου. Να τον καταδικάσουν.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη στο πανεπιστήμιο και μαθαίνει στους φοιτητές να τη χρησιμοποιούν σωστά
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη στο πανεπιστήμιο και μαθαίνει στους φοιτητές να τη χρησιμοποιούν σωστά
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ