Thumbnail
ειδική αγωγή

Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών

Όταν η σημερινή δεξιόστροφη πολιτική ηγεσία αναφερόταν στην ειδική αγωγή ως αριστερή ριζοσπαστική αντιπολίτευση

Ο ορισμός της πολιτικής συνέπειας στην ειδική αγωγή!

Το αίσχος της πολιτικής ηγεσίας στο νομοσχέδιο της εκπαίδευσης με ντοκουμέντα!

ΣΥΡΙΖΑ 6/6/2014
Πηγή
Με αφετηρία το, υπό διαμόρφωση, νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Επιτροπή Έλεγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε μία μεγάλη συζήτηση, σήμερα στη Βουλή, με πάνω από 20 φορείς της ειδικής αγωγής, άκουσε τις προτάσεις τους για όλα τα ανοικτά ζητήματα, ενώ ανέλυσε και όψεις τις προσέγγισης του ΣΥΡΙΖΑ στο κρίσιμο αυτό εκπαιδευτικό πεδίο.
Όλοι οι εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων, των εκπαιδευτικών και του γονεϊκού κινήματος εξέφρασαν την βαθύτατη ανησυχία τους για την συνεχή υποβάθμιση της ειδικής αγωγής και την υποχρηματοδότησή της.
Οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύτηκαν ότι:
Α. Υψιστη εκπαιδευτική προτεραιότητα αποτελεί η ισχυροποίηση της ειδικής αγωγής, ως τμήμα της γενικής εκπαίδευσης(!!!!).
Β. Αδιαπραγμάτευτος στόχος της Κυβέρνησης της Αριστεράς, είναι κανένα παιδί να μην παραμένει αποκλεισμένο από την δημόσια εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την προσχολική αγωγή μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας.
Γ. Η στήριξη ενός συστήματος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το οποίο θα συμβαδίζει με τις επιστημονικές εξελίξεις και θα χρηματοδοτείται με επαρκείς πόρους, αποτελεί στο πλαίσιο αυτό, προγραμματική και αξιακή δέσμευση για το ΣΥΡΙΖΑ.

 

ΣΥΡΙΖΑ 18/6/2015
Τι λένε τώρα:
Άρθρο 47 4: »Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.΄΄

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 7/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βαθμολογητές
Οι επιδόσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα: Όταν η «δημιουργικότητα» γίνεται δίκοπο μαχαίρι
Τι αναφέρουν βαθμολογητές που έχουν ήδη μια εικόνα από τις βαθμολογήσεις που έκαναν για το θέμα και τις επιδόσεις των υποψηφίων
Οι επιδόσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα: Όταν η «δημιουργικότητα» γίνεται δίκοπο μαχαίρι
Μαθητές
Τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν; – Τι αποκαλύπτει η Έρευνα για τους Έλληνες μαθητές την ώρα που η αγορά εργασίας αλλάζει ριζικά
Το ερώτημα «Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;» αποκαλύπτει κάτι βαθύτερο από τις επαγγελματικές προτιμήσεις των νέων: τις αξίες που προβάλλονται...
Τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν; – Τι αποκαλύπτει η Έρευνα για τους Έλληνες μαθητές την ώρα που η αγορά εργασίας αλλάζει ριζικά
mathitis
Καλές μαθήτριες από νήπια: Γιατί τα αγόρια υστερούν στην προσχολική εκκίνηση – Τι δείχνει η έρευνα
Έρευνες από το 2016 έως και το 2023 καταδεικνύουν σταθερή ανισότητα μεταξύ των φύλων
Καλές μαθήτριες από νήπια: Γιατί τα αγόρια υστερούν στην προσχολική εκκίνηση – Τι δείχνει η έρευνα
σχολειο
Διπλή μοριοδότηση για εκπαιδευτικούς: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα δυσπρόσιτα σχολεία
Μοριοδότηση σχολείων: Η κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και ο καθορισμός δυσπρόσιτων - Τι ισχύει για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Διπλή μοριοδότηση για εκπαιδευτικούς: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα δυσπρόσιτα σχολεία