ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ κινητό: 6937032925 και e-mail: [email protected]
ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ
ΑΠΥΣΔΕ ΠΕΡΙΦ.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ και ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ
ΜΠΑΛΩΤΗ ΘΕΟΔΩΡΑ κινητό: 6974601603 και e-mail: [email protected]
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν.ΕΒΡΟΥ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΒΡΟΥ http://agonsysp.blogspot.gr
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 8 ( περίοδος 2015-16 )
Συνεδρίασε στις 28-05-2015 ημέρα Πέμπτη, το ΠΥΣΔΕ Έβρου. Στη συνεδρίαση παρόντες ήταν οι εξής:
Αποστολακούδης Στέργιος, Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου | ||
Λεμονίδης Χαράλαμπος, Δ/ντής 1ου ΕΠΑΛ Αλεξ/πόλεως | ||
Δεν συμμετείχε η συν. Κανίδου Ζωή, Δ/ντρια ΓΕΛ Τυχερού λόγω κωλύματος | ||
Κουσινίδης Χαρίλαος, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως. Παρούσα ήταν και η αναπλ. αιρετός Μπαλωτή Θεοδώρα | ||
Ταταρίδης Ιωάννης, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως |
Τα θέματα της ημερησίας διατάξεως ήταν τα παρακάτω:
- Εξέταση αιτήσεων εκπ/κών για άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου
- Εξέταση αιτήσεων εκπ/κών για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών
- Επανεξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για αναγνώριση υπηρεσίας ως διδακτικής
- Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
- Κενά – πλεονάσματα σχολικού έτους 2015-2016
Το Συμβούλιο κατά τη συνεδρίασή του έλαβε τις παρακάτω αποφάσεις:
Θέμα 1ο :
Χορηγήθηκαν άδειες στους παρακάτω συναδέλφους:
α. Ζαμπαράκης Θεμιστοκλής, ΠΕ19
β. Παπαευαγγέλου Μαρία, ΠΕ18.35
Θέμα 2ο :
Αναγνωρίστηκε η συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών των παρακάτω συναδέλφων:
α. Γεωργουσίδου Μαρία, μόνιμη., ΠΕ04.04
β. Κατσαρού Ειρήνη, μόνιμη, ΠΕ06
γ. Παπαμιχαήλ Βασίλειος, μόνιμος, ΠΕ04.02
δ. Τσελεμπόνης Αναστάσιος, μόνιμος, ΠΕ03
Θέμα 3ο :
- οι αιτήσεις των συναδέλφων:
Γεμουσακάκη Τριανταφύλλου, ΠΕ04.01, αίτηση στις 04/11/2014, συζητήθηκε στη συνεδρίαση της 24/11/2014
Ταταρίδη Γιάννη, ΠΕ19, αίτηση στις 12/01/2015, συζητήθηκε στη συνεδρίαση της 02/02/2015
Χαραλαμπίδου Ευφροσύνης, ΠΕ19, αίτηση στις 20/02/2015, συζητήθηκε στη συνεδρίαση της 27/02/2015
- Οι συνάδελφοι αυτοί αιτούνται αναγνώριση του χρόνου αποσπάσεώς τους στο Πανεπιστήμιο ως διδακτική προϋπηρεσία, προσκομίζοντας τα σχετικά δικαιολογητικά σύμφωνα με το ν.4186/13.
Ο Δ/ντής Δ.Δ.Ε. Έβρου και Πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ, ενημέρωσε το Συμβούλιο ότι ενώ έχουν υποβληθεί εγγράφως διευκρινιστικά ερωτήματα προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου, δεν έχουν υπάρξει έως σήμερα απαντήσεις. Συνέδεσε την απόφαση αναγνώρισης του χρόνου αυτού, με τη χρήση της από τους αιτούντες. Πρότεινε την αναβολή συζητήσεως για το θέμα αυτό και τη λήψη αποφάσεως σε νέα συνεδρίαση μετά το πέρας της υποβολής των αιτήσεων για την επιλογή Δ/ντών. Με την προοπτική αυτή συντάχθηκε αρχικά και ο συν. αιρετός Ταταρίδης Γ.
Υποστηρίξαμε και πάλι τη λήψη θετικής αποφάσεως επί των αιτήσεων των ανωτέρω συναδέλφων, υπενθυμίζοντας και τις συζητήσεις που είχαν διεξαχθεί στο Συμβούλιο, στις ανωτέρω συνεδριάσεις. Στο Συμβούλιο έχουν κατατεθεί όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο δικαιολογητικά που επιτρέπουν τη λήψη θετικής αποφάσεως, για το υπ’ όψιν ζήτημα. Υποστηρίξαμε επίσης πως δεν πρέπει να συνδέεται η απόφαση για την αναγνώριση ή μη του χρόνου αυτού, με τη χρήση της από τους αιτούντες. Η οποιαδήποτε απόφαση του Συμβουλίου, λαμβάνεται για κάθε νόμιμη χρήση. Δεν υπάρχει κίνδυνος εμπλοκής κατά τη διαδικασία της επιλογής Δ/ντών, αφού ο σχετικός νόμος εξαιρεί ρητώς την παρασχεθείσα διδακτική προϋπηρεσία στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση. Τελικώς η ψηφοφορία που διεξήχθη έφερε αποτέλεσμα 2-2 (Κουσινίδης-Ταταρίδης ΝΑΙ) κι έτσι με την (αυξημένης βαρύτητας σε περίπτωση ισοψηφίας) ψήφο του Προέδρου, αναβλήθηκε η λήψη αποφάσεως σύμφωνα με την πρόταση του Προέδρου.
Διαβάστε για το θέμα αυτό και τα ενημερωτικά των προηγουμένων συνεδριάσεων:
- http://agonsysp.blogspot.gr/2014/11/241114.html#more
- http://agonsysp.blogspot.gr/2015/02/2_3.html
- 27/02/2015 στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΒΡΟΥ
Θέμα 4ο :
Με την απόφαση αυτή τοποθετήθηκαν στα Σχολεία που υπηρετούσαν, συνάδελφοι οι οποίοι επιστρέφουν από μακροχρόνιες άδειες.
Θέμα 5ο :
Κατατέθηκαν από τον Πρόεδρο οι πίνακες Α και Γ που απεικονίζουν την κατάσταση των σχολικών μονάδων του νομού και καταγράφουν αριθμητικά αποτελέσματα κενών - πλεονασμάτων, κατά Σχολείο και συνολικά ως Δ/νση Έβρου, αντιστοίχως. Οι πίνακες Α συμπληρώθηκαν από τα σχολεία και βάσει αυτών καταρτίστηκαν από τη Δ/νση οι πίνακες Β και Γ. Οι πίνακες Β που καταγράφουν τα αριθμητικά σύνολα - αποτελέσματα κενών - πλεονασμάτων κατά Ομάδες Σχολείων, δεν κατατέθηκαν. Οι αρχικοί πίνακες είχαν αποσταλεί για παρατηρήσεις στα μέλη του ΠΥΣΔΕ από το βράδυ της Τρίτης 26/05. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία ο Πρόεδρος πρότεινε αριθμητικά δεδομένα κενών – πλεονασμάτων στον πίνακα Γ << ως εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ >> και κάλεσε τα μέλη του Συμβουλίου να αποφασίσουν σχετικώς.
Στην τοποθέτησή μας αναδείξαμε τα εξής:
- Η διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως ζητά η σχετική εγκύκλιος του Υπουργείου, στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης. Η εγκύκλιος του Υπουργείου έρχεται και πάλι καθυστερημένα ( εξεδόθη 15/05 ) και όπως συνήθως, ζητά απάντηση σε ελάχιστο χρονικό διάστημα ( πάντως κατά ένα μήνα νωρίτερα από την περυσινή διαδικασία ).
- Οι προβλέψεις και εκτιμήσεις για τα ΕΠΑΛ είναι επισφαλείς καθ’ όσον με νεώτερη οδηγία του Υπουργείου, αναστέλλεται η διαδικασία για αυτές τις σχολικές μονάδες, επειδή επίκεινται αλλαγές σε ωράριο και αναθέσεις μαθημάτων ( δεν είχε γίνει ακόμα γνωστή η παράταση που δόθηκε ).
- Η αύξηση του διδακτικού ωραρίου ( που εφαρμόστηκε στον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων από το 2013 πριν ψηφιστεί ο σχετικός νόμος(!) ), έχει σαν αποτέλεσμα την πλασματική απεικόνιση κενών - πλεονασμάτων ή και την την εμφάνιση μεγάλου αριθμού πλεονασμάτων. σε ορισμένες ειδικότητες. Π.χ. έχουμε 193 ΠΕ02 στο νομό μας, 193 Χ 2 ώρες= 386 επιπλέον ώρες, 386/20 προκύπτουν περίπου 19 κενές θέσεις καθηγητών ΠΕ02 ως αποτέλεσμα, που υπερκαλύπτουν κατά πολύ τα 3 εμφανιζόμενα << πλεονάσματα>>. Ομοίως έχουμε 48 ΠΕ06 στο νομό μας, 48 Χ 2 ώρες= 96 επιπλέον ώρες, 96/20 προκύπτουν περίπου 5 κενές θέσεις καθηγητών ΠΕ06 ως αποτέλεσμα, που καλύπτουν τα εμφανιζόμενα 6 << πλεονάσματα>>. Το ίδιο συμβαίνει σε πολλές ειδικότητες.
- Σε ορισμένες ειδικότητες ( ΠΕ05, 06, 07, 08, 11, 19-20 ) θα έπρεπε να λαμβάνονται υπ’ όψιν και οι ανάγκες της Α/θμιας Εκπ/σης κατά το προσεχές σχολικό έτος. Έτσι θα εμφανιζόταν λιγότερα πλεονάσματα ή αλλού κενά.
- Για τρίτη συνεχή χρονιά, σε αρκετά σχολεία οι μαθητές μας υποχρεώνονται να στοιβάζονται σε υπέρογκα τμήματα. Υπενθυμίσαμε ότι πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος (που είχε εφαρμοστεί στην πράξη τα τελευταία χρόνια, πριν τη μνημονιακή υποδούλωση) είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 25 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 20 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.
- Δεν εφαρμόζονται οι παιδαγωγικές ρυθμίσεις μείωσης του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, ενώ ακόμα και αυτές οι ελάχιστα «ευνοϊκές» διατάξεις, ουσιαστικά ακυρώνονται με το νέο πολυνομοσχέδιο.
- Στο τελείωμα της σχολικής χρονιάς η σύνταξη των πινάκων με τα κενά και τα πλεονάσματα δεν είναι μια «αθώα» διαδικασία, αλλά σχετίζεται άμεσα με την εφαρμοζόμενη πολιτική στην εκπαίδευση. Ιδιαιτέρως τονίσαμε ότι από την << έναρξη της κρίσης >>, με ευθύνη των προηγουμένων πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου, μια σημαντική και απαραίτητη διοικητική διαδικασία όπως αυτή του υπολογισμού κενών - πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις, που γινόταν επί σειρά ετών, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, έχει φορτιστεί αρνητικά στη συνείδηση των συν. εκπ/κών, γιατί δεν υπηρετεί την ανάγκη της πραγματικής ( κατά το δυνατόν) αποτύπωσης της υπηρεσιακής κατάστασης των εκπ/κών, αλλά επιχειρήθηκε μέσω αυτής να κατασκευαστεί μια εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα στην Παιδεία μας, ριζικά διαφορετικής από την υφισταμένη. Ελπίζουμε και ευχόμαστε να μη συμβεί το ίδιο με την παρούσα πολιτική ηγεσία.
Κατόπιν σύμφωνα με τα παραπάνω διεκδικήσαμε έκδοση <<απόφασης – εκτίμησης ΠΥΣΔΕ>> που να περιλαμβάνει μηδενικά ( ή ακόμα και αρνητικά όπου είναι εφικτό ) αριθμητικά δεδομένα πλεονασμάτων, σύμφωνα με την αναμενόμενη πραγματική εικόνα των σχολείων το Σεπτέμβριο ( πλήθος κενών ), έτσι ώστε να μπορέσουν να γίνουν μεταθέσεις, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Την πρότασή μας αυτή την υποστηρίξαμε αναλύοντας τα στοιχεία των Σχολείων και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις παραιτήσεις των εκπ/κών. Η πρότασή μας αυτή, ενώ μετέβαλε σε κάποιες περιπτώσεις την πρόταση του Προέδρου όσον αφορά την << εκτίμηση ΠΥΣΔΕ >>, δεν έλαβε άλλη στήριξη και μειοψήφησε (1 ψήφος).
Για τους λόγους αυτούς,
οι αιρετοί της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΕΒΡΟΥ
καταψηφίσαμε στο ΠΥΣΔΕ Έβρου τους πίνακες κενών-πλεονασμάτων.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
α) Δημοσιοποιούμε τους πίνακες Α και Γ, όπως κατατέθηκαν από τη Δ/νση στη συνεδρίαση. Επίσης σε ξεχωριστό αρχείο που κατασκευάσαμε, παρουσιάζουμε τον πίνακα Γ όπως προτάθηκε και όπως τελικά αποφασίστηκε. Στην τελευταία στήλη του πίνακα καταγράφονται τα κενά-πλεονάσματα σύμφωνα με την απόφαση του ΠΥΣΔΕ. Θα τους βρείτε στο
http://agonsysp.blogspot.gr/2015/06/2805.html#more
β) Στα στοιχεία των σχολείων των πινάκων Α, στους οργανικά ανήκοντες εκπ/κούς συμπεριλαμβάνονται και οι προσωρινά τοποθετημένοι με οποιονδήποτε τρόπο.
γ) Εάν κάποιος συνάδελφος διαπιστώσει λάθη ή ανακρίβειες παρακαλούμε να επικοινωνήσει για διόρθωση.
δ) Αφού επεξεργαστούμε τα υπάρχοντα στοιχεία, σύντομα θα δημοσιεύσουμε πίνακες χρήσιμους για τις επόμενες διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών.
Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Κουσινίδης Χάρης – Μπαλωτή Θεοδώρα
Πατήστε πάνω στους παρακάτω συνδέσμους:
Πίνακας Α, Β και Γ Γ ΚΕΝΩΝ 2015-2016 ΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη