Thumbnail
Δυσπρόσιτα σχολεία

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

«ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΪΡΗΣ»

Άνδρος, 14/5/2015

Α.Π. 164

Προς: Μέλη Συλλόγου,ΔΟΕ,ΜΜΕ,ΥΠΟΠΑΙΘ

Θέμα:  «Υπουργείο Παιδείας: Μη προσμέτρηση διπλών μορίων σε εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα σχολεία από 2010 -2014».

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας διαμαρτύρεται για την αδικία που συντελείται εις βάρος των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν  σε δυσπρόσιτα σχολεία κατά την περίοδο 2010-2014. Ενώ με το πρόσφατο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία «ξεκλειδώνει» ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών για το χρονικό διάστημα 2010-2014, δεν συμβαίνει το ίδιο με την προσμέτρηση στο διπλάσιο των μορίων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών  που υπηρέτησαν τα χρόνια αυτά σε δυσπρόσιτα σχολεία.

Σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς του αναπληρωτή υπουργού παιδείας Κ. Κουράκη, οι αναπληρωτές συνάδελφοί μας δεν τοποθετήθηκαν στα σχολεία αυτά τυχαία, αλλά είτε συνειδητά είτε αναγκαστικά (λόγω του διετούς αποκλεισμού τους από τους πίνακες σε περίπτωση άρνησης) στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις  την εκπαίδευση στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες.  Θεωρούμε λοιπόν ακατανόητη τη λογική μιας τέτοιας απόφασης, η οποία  στην ουσία ακυρώνει την προσφορά των εκπαιδευτικών αυτών, οι οποίοι με προσωπικό και οικονομικό κόστος υπηρετούν την εκπαίδευση.

Η απόφαση αυτή δρα ενάντια στα πλαίσια της ισότητας και της ισονομίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, δημιουργώντας πολλών ταχυτήτων αναπληρωτές. Με αυτόν τον τρόπο, στο ήδη κατακερματισμένο κομμάτι των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, έρχεται να προστεθεί άλλη μια διαφοροποίηση σε εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν πριν το 2010, σε εκείνους που εργάστηκαν στο «νεκρό χρόνο» του 2010-2014 και σε αυτούς που εργάστηκαν από το 2014 και μετά.

Καλούμε το Υπουργείο να αποκαταστήσει αυτήν την αδικία και να προσμετρήσει την προϋπηρεσία στο διπλάσιο στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών για όσους  εκπαιδευτικούς υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014.

Η λύση σε όλα αυτά είναι να δοθεί ένα τέλος στο καθεστώς της ελαστικής εργασίας και να διασφαλιστεί αξιοπρεπής, ισόνομη, μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους.
 

Διεκδικούμε εδώ και τώρα:

  • Μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών (γενική και ειδική).

  • Προσλήψεις αναπληρωτών μόνο όπου προκύπτουν έκτακτες ανάγκες, με δωδεκάμηνες συμβάσεις και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, μέσω του κρατικού προϋπολογισμού.

 

Καλούμε τη ΔΟΕ να ανταποκριθεί στο ρόλο της και να στηρίξει με κάθε μέσο το δίκαιο αίτημα των συναδέλφων αναπληρωτών.

 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σ.ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ                                    Γ.ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ   

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ