Thumbnail
ΔΟΕ

Θέμα:  Άρση ασφαλιστικών αδικιών
           
Κύριε Υπουργέ,
            Με το υπ. αριθμ. 28272/0092- 17/3/2015 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους δόθηκε, δυστυχώς, αρνητική απάντηση στο δίκαιο αίτημά μας για τη δυνατότητα συνταξιοδότησης όσων ανδρών  υπαλλήλων έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα το 2010 (με ανήλικο παιδί)

όπως ακριβώς οι μητέρες υπάλληλοι με ανήλικα παιδιά.

            Εάν ισχύσει αυτή η απάντηση χιλιάδες υπάλληλοι θα αναγκαστούν να προσφύγουν στη δικαιοσύνη για να δικαιωθούν (θυμίζουμε την ύπαρξη σχετικών αποφάσεων του Ελεγκτικού Συνεδρίου).
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά, για μια ακόμη φορά, την ανάληψη νομοθετικής πρωτοβουλίας για την ικανοποίηση του δίκαιου αυτού αιτήματος κάτι που θα αποτρέψει την ταλαιπωρία των υπαλλήλων και την αναστάτωση που θα προκληθεί στη Δημόσια Διοίκηση.

Το υπ. αριθμ. 28272/0092- 17/3/2015 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους


ΔΟΕ

Αρ. Πρωτ.1544
Αθήνα 6/4/2015 Προς
Τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών
κ. Μάρδα Δημήτρη
Κοιν:
ΑΔΕΔΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia