Thumbnail
του αιρετού Γιώργου Χρόνη

ΔΕΛΤΙΟ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ  Νο  3

του  αιρετού  Γιώργου  Χρόνη

εκλεγμένου με  το  ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΚΙΝΗΣΕΙΣ  ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

Αναφορές στελεχών εκπαίδευσης εναντίον εκπαιδευτικών, Καταστρατήγηση εργασιακών δικαιωμάτων εκπαιδευτικών, Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας, Τμήματα ένταξης                                                                                                                Μάρτιος 2015

Αναφορές στελεχών εκπαίδευσης εναντίον εκπαιδευτικών:          

Σε μια σχολική μονάδα είναι λογικό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας και για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα που προκύπτουν. Όπως λογικό είναι από τα παραπάνω να προκύπτουν  συγκρούσεις και διαξιφισμοί ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Όμως οποιοδήποτε πρόβλημα θα πρέπει να επιλύεται από τον σύλλογο διδασκόντων, με τη βοήθεια και της διοίκησης( Διευθυντής Εκπαίδευσης, Σχολικός Σύμβουλος) αν το επιθυμεί ο σύλλογος διδασκόντων, όπως και με τη συνδρομή του συνδικαλιστικού οργάνου αν ο σύλλογος διδασκόντων το θεωρεί απαραίτητο. Μέσα από διάλογο και ανταλλαγή επιχειρημάτων ο σύλλογος διδασκόντων οφείλει να αποφασίζει για τα προβλήματα που τον απασχολούν και ο Διευθυντής οφείλει να εκτελεί τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων.

       Δυστυχώς παρατηρούμε σε αρκετές περιπτώσεις να μην ακολουθείται η παραπάνω τακτική, αλλά να προσπαθούν ορισμένοι <σοφοί> να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα αποκλείοντας τον σύλλογο διδασκόντων από την προσπάθεια αυτή. Συνήθης κατάληξη αυτών των προσπαθειών να υποβάλλονται αναφορές εναντίον εκπαιδευτικών από στελέχη της εκπαίδευσης.

      Οι παραπάνω ενέργειες πέρα από το ότι είναι αντιδεοντολογικές και αντισυναδελφικές γεννούν κινδύνους να στιγματιστούν συνάδελφοι, ειδικά στις περιπτώσεις που στις αναφορές αυτές υπάρχουν χαρακτηρισμοί και αξιολογικές κρίσεις για τους συναδέλφους. Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις ορισμένοι-δίκην ψυχιάτρου-αποφαίνονται ότι συνάδελφοι δεν μπορούν να διδάξουν σε τάξη λόγω ψυχολογικών προβλημάτων.

      Θέλουμε να τους πληροφορήσουμε ότι βάση νομοθεσίας ο ρόλος των στελεχών εκπαίδευσης δεν είναι να αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς αλλά ούτε και να αποφαίνονται για την ικανότητα των συναδέλφων να διδάσκουν σε τάξη. Για το πρώτο η πολιτεία δεν έχει δώσει τέτοιες αρμοδιότητες στα στελέχη εκπαίδευσης( αν και αρκετοί πολέμησαν με νύχια και με δόντια για το αντίθετο) και για το δεύτερο αρμόδια όργανα είναι οι επιτροπές Α/θμιας και Β/θμιας Υγείας.

     Ας σταματήσουν λοιπόν ορισμένοι τις παραπάνω τακτικές γιατί απέναντί τους θα βρουν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Άλλωστε η προσφυγή σε τέτοιες ενέργειες φανερώνει την αδυναμία και την ανικανότητα ορισμένων να αντιμετωπίσουν επιτυχώς προβλήματα που δημιουργούνται μέσα στη σχολική μονάδα.

      Ειδικά στην περίπτωση που οι αναφορές αυτές μπαίνουν στο αρχείο κρινόμενες ως αβάσιμες, αυτοί που τις υπέβαλαν είναι διπλά εκτεθειμένοι απέναντι στον κλάδο των εκπαιδευτικών.

Καταστρατήγηση εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών:                 

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ δια μέσω των νομικών της εκπροσώπων( Δραγασάκη στο παρελθόν και Τσίπρα στο παρόν ) έχει γνωμοδοτήσει ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι υποχρεωμένοι στα κενά τους να αναπληρώνουν εκπαιδευτικούς που απουσιάζουν  είτε για διδασκαλία είτε για απασχόληση. Στις περιπτώσεις δε, που δέχονται πιέσεις για το αντίθετο να ζητούν έγγραφη εντολή από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας. Τονίζει ακόμη ότι στην έναρξη της σχολικής χρονιάς αν δεν έχουν τοποθετηθεί όλοι οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο πρόγραμμα αναπτύσσεται μέχρι εκεί που επιτρέπει το διδακτικό ωράριο των υπαρχόντων εκπαιδευτικών. Ενώ στην περίπτωση που απουσιάζει εκπαιδευτικός για λόγους υγείας αρμόδιο όργανο για να αποφασίσει την αναπλήρωσή του είναι ο σύλλογος διδασκόντων και όχι ο διευθυντής του σχολείου.

      Σε περίπτωση που δοθεί έγγραφη εντολή για αναπλήρωση εκπαιδευτικού που απουσιάζει παραβιάζοντας έτσι το διδακτικό μας ωράριο, πρέπει άμεσα ο θιγόμενος εκπαιδευτικός να προσφύγει στο συνδικαλιστικό του όργανο και από κοινού να απευθυνθούν στον αρμόδιο Διευθυντή Εκπαίδευσης ζητώντας από τον ίδιο αλλά και από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο της Διεύθυνσης γραπτή νομιμοποίηση της γραπτής εντολής που έλαβε από τον διευθυντή του. Με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά καταγγέλουμε την παράνομη απόφαση του Διευθυντή να μας αναθέσει υπερωρία αφού για αυτό το θέμα αρμόδιο όργανο είναι ο σύλλογος διδασκόντων και το υπηρεσιακό συμβούλιο οπότε στη συνέχεια ο Διευθυντής Εκπαίδευσης οφείλει να πράξει τα δέοντα παραπέμποντας τον Διευθυντή για παράβαση καθήκοντος.

      Θεωρούμε ότι όποιοι διευθυντές δε σέβονται τις θέσεις της ομοσπονδίας αλλά και του κλάδου στο συγκεκριμένο θέμα ουσιαστικά θέτουν τον εαυτό τους εκτός εκπαιδευτικής κοινότητας και δεν μπορούν να θεωρηθούν συνάδελφοι. Όπως συνάδελφοι δεν μπορούν να θεωρηθούν επίσης όσοι αποφασίζουν μόνοι τους για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας μην υπολογίζοντας τον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου τους και παράλληλα με τη στάση τους, τη συμπεριφορά τους αλλά και τις ενέργειές τους δημιουργούν προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του σχολείου.

     Καλούμε τους παραπάνω αν δεν μπορούν να συνεργαστούν αρμονικά με εκπαιδευτικούς, γονείς και άλλους φορείς της εκπαίδευσης να παραιτηθούν ώστε και οι ίδιοι να ηρεμήσουν από το βάρος ότι προσπαθούν μόνοι τους να σώσουν το σχολείο, αλλά και να αφήσουν το σχολείο να λειτουργήσει χωρίς προβλήματα. Σε διαφορετική περίπτωση καλούμε τους αρμόδιους φορείς να πράξουν ό,τι ορίζει η νομοθεσία παραπέμποντας τα συγκεκριμένα στελέχη εκπαίδευσης στο αρμόδιο περιφερειακό συμβούλιο για να απαλλαγούν από τα καθήκοντά τους αν αποδειχτεί ότι δεν μπορούν να συνεργαστούν αρμονικά με άλλους φορείς δημιουργώντας έτσι προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του σχολείου.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν περίτρανα ότι η επιλογή στελεχών εκπαίδευσης με το υπάρχον σύστημα δεν εξασφαλίζει την επιλογή ικανών στελεχών για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Μας δημιουργούν απορίες οι φήμες που ακούγονται ότι η νέα ηγεσία του υπουργείου προτίθεται να προχωρήσει σε νέες επιλογές στελεχών με το υπάρχον σύστημα. Πιστεύουμε ότι παρουσιάζεται μια χρυσή ευκαιρία να αναβαθμιστεί ο τρόπος επιλογής στελεχών εκπαίδευσης αφού προηγηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα διάλογος της πολιτείας με τους φορείς της εκπαίδευσης. Στο δε συνέδριο αντιπροσώπων της ΔΟΕ τον Ιούνιο πρέπει το σώμα των αντιπροσώπων να καταλήξει σε πρόταση που θα διασφαλίζει την αξιοκρατική και δίκαιη επιλογή ικανών στελεχών με δημοκρατικές και διαφανείς διαδικασίες μακριά από κομματικές σκοπιμότητες και προσωπικά συμφέροντα. Η πρόταση αυτή να γίνει αποδεκτή από την ηγεσία του υπουργείου και μες στο καλοκαίρι να προχωρήσουμε σε νέες επιλογές στελεχών με όποιο σύστημα αποφασίσει η βάση του κλάδου η οποία θα αναλάβει και τις ευθύνες της για την κατάληξη του εγχειρήματος.

Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας:                   

Την Παρασκευή 6-3-2015 συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας.

Συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν τα παρακάτω:

Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σε εκπαιδευτικό ΠΕ 70 του 6ου Αγίας Βαρβάρας.

Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου. Αναλυτικά:

Σε 7 εκπαιδευτικούς( 2 ΠΕ 70, 2 ΠΕ 20, 1 ΠΕ 11, 1 ΠΕ 06, 1 ΠΕ 19 ) από 8ο Καματερού, 4ο Αγίων Αναργύρων, 7ο Πετρούπολης, 8ο Αγίων Αναργύρων, 18ο Περιστερίου, 2ο Αγίας Βαρβάρας, 13ο Ιλίου αντίστοιχα με αμοιβή.

Σε έναν εκπαιδευτικό ΠΕ 11 από 39ο Περιστερίου χωρίς αμοιβή.

Σε έναν εκπαιδευτικό ΠΕ 20 από 17ο Αιγάλεω με αμοιβή μόνο για άσκηση του έργου σε πολιτιστικό κέντρο.

Μετακίνηση εκπαιδευτικών λόγω επιστροφής αναπληρούμενων εκπαιδευτικών. Αναλυτικά:

2 ΠΕ 70 από 6ο Αιγάλεω και 30ο Περιστερίου σε 13ο Αιγάλεω και 2ο Πετρούπολης αντίστοιχα.

Μετατέθηκε σε επόμενο συμβούλιο η αίτηση εκπαιδευτικού ΠΕ 70 από το 6ο Καματερό που ζητά να μετακινηθεί για σοβαρούς λόγους υγείας συγγενικού του προσώπου. Υπάρχουν κενά για να μετακινηθεί αλλά δεν υπάρχει εκπαιδευτικός να τον αναπληρώσει. Θα ικανοποιηθεί το αίτημά του όταν προσληφθεί αναπληρωτής εκπαιδευτικός.

Τοποθέτηση εκπαιδευτικών που επέστρεψαν από άδειες. Αναλυτικά:

Μία εκπαιδευτικός ΠΕ 70 στο 4ο Καματερού.

Μία εκπαιδευτικός ΠΕ 20 στο 16ο Περιστερίου.

Ένταξη εκπαιδευτικών σε ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων. Αναλυτικά:

2 ΠΕ 60( από 17ο Ιλίου και 3ο Καματερού ), 1 ΠΕ 70 από 25ο Ιλίου, 1 ΠΕ 05 από 27ο Περιστερίου, 1 ΠΕ 06 από 33ο Περιστερίου, 1 ΠΕ 05 από 10ο Αιγάλεω χωρίς χορήγηση μορίων τέκνου.

Μετατέθηκε σε επόμενο συμβούλιο αίτηση εκπαιδευτικού ΠΕ 60 από 2ο Χαϊδαρίου προκειμένου να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Δεν εγκρίθηκε αίτηση εκπαιδευτικού ΠΕ 05 από 6ο Χαϊδαρίου επειδή δεν προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία αλλά και λόγω έλλειψης δικαιολογητικών.

Συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικών. Αναλυτικά:

3 ΠΕ 70( από 15ο Περιστερίου, 3ο Χαϊδαρίου, 10ο Αγίων Αναργύρων ) σε 29ο Περιστερίου, 11ο Χαϊδαρίου, 5ο Αγίων Αναργύρων αντίστοιχα για 2, 2 και 19 ώρες αντίστοιχα.

2 ΠΕ 06( από 12ο Πετρούπολης, 8ο Πετρούπολης ) σε 16ο Ιλίου, 7ο Πετρούπολης αντίστοιχα για 9 και 1 ώρες αντίστοιχα.

1 ΠΕ 08 από 8ο Πετρούπολης σε 7ο Πετρούπολης για 2 ώρες.

Μετατέθηκε σε επόμενο συμβούλιο αίτημα εκπαιδευτικού ΠΕ 70 από 3ο Ιλίου για ανάκληση της συμπλήρωσης ωραρίου του και θα ικανοποιηθεί όταν το επιτρέψουν οι ανάγκες της υπηρεσίας.

Στο παραπάνω θέμα απείχα από τη συνεδρίαση καθώς θέση μας είναι οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν το ωράριό τους στη σχολική μονάδα που υπηρετούν είτε με ενισχυτική διδασκαλία είτε με διοικητικό έργο.

Τοποθετήσεις και αποσπάσεις εκπαιδευτικών όπως μετεβλήθησαν ύστερα από την ανάκληση της συγχώνευσης των 3ου και 6ου Δημοτικών Σχολείων Πετρούπολης.  Αφορά συνολικά 31 εκπαιδευτικούς ΠΕ 70, 2 εκπαιδευτικούς ΠΕ 11, 1 εκπαιδευτικό ΠΕ 06, 1 εκπαιδευτικό ΠΕ 16.01.

Τα ονόματα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας και μέχρι στιγμής κανείς εκπαιδευτικός δεν έχει δηλώσει επιθυμία να ισχύσει από τώρα η νέα τοποθέτησή του. Αν εκδηλωθεί επιθυμία το συμβούλιο θα εξετάσει το θέμα.

Στοιχεία για τα τμήματα ένταξης:                     

Συνολικά στη Διεύθυνσή μας λειτουργούν 99 τμήματα ένταξης με 1314 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 796 μαθητές. Αναλυτικά:

Αγία Βαρβάρα 5 τμήματα με 55 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 32 μαθητές.

Άγιοι Ανάργυροι 6 τμήματα με 72 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 40 μαθητές.

Αιγάλεω 15 τμήματα με 220 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 126 μαθητές.

Ίλιον 15 τμήματα με 206 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 113 μαθητές.

Καματερό 8 τμήματα με 107 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 75 μαθητές.

Περιστέρι 34 τμήματα με 456 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 305 μαθητές.

Πετρούπολη 7 τμήματα με 88 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 47 μαθητές.

Χαϊδάρι 9 τμήματα με 110 μαθητές έχοντας γνωμάτευση 58 μαθητές.

                                                                             ΧΡΟΝΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ

                                                                                          Αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Γ ΑΘΗΝΑΣ

                                                                                    εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της

                                                                                          ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

                                                                                    (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ)

                                                                                          Τηλ.  6972363653

                                                                                             e-mail: [email protected]

                                                                                     Σελίδα στο Facebook:  Αιρετός ΠΥΣΠΕ Γ Αθήνας Γιώργος Χρόνης

                                                                                     Αναπληρωματικός: ΤΣΟΥΚΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

                                                                                           Τηλ.  6934197300

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mlkke.jpg
Το σύνθημά μας «έξω η Ελλάδα από την ΕΕ» ούτε ευκολοχώνευτο είναι ούτε δημοφιλές
«Όταν λέμε "Έξω από την ΕΕ" εννοούμε και εργαζόμαστε για να έρθουν τα πάνω-κάτω. Εννοούμε παλλαϊκό αγώνα για την κατάκτηση της Εθνικής Ανεξαρτησίας,...
Το σύνθημά μας «έξω η Ελλάδα από την ΕΕ» ούτε ευκολοχώνευτο είναι ούτε δημοφιλές