Thumbnail
ΟΛΜΕ

 ΘΕΜΑ: ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε αναπλ. Υπουργέ,

Ενόψει της 21ης Μάρτη, Διεθνούς Ημέρας για την εξάλειψη των Φυλετικών

Διακρίσεων, σας ζητάμε να αφιερωθεί μια διδακτική ώρα στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας την Παρασκευή, 20 Μαρτίου, προκειμένου να οργανωθούν συζητήσεις από τους εκπαιδευτικούς με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών μας.

Οι συζητήσεις αυτές θα συμβάλουν στην παραπέρα ευαισθητοποίηση των μαθητών μας στο ζήτημα της παγκόσμιας ειρήνης και στα θέματα της διαφορετικότητας και κατοχύρωσης των δικαιωμάτων όλων των πολιτών που ζουν και εργάζονται στη χώρα μας, τώρα, που η μετανάστευση αλλά και ο πόλεμος που μαίνεται σε διάφορες περιοχές, κάνουν αυτό περισσότερο αναγκαίο παρά ποτέ.

Για το ΔΣ της ΟΛΜΕ


Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

email: [email protected]                   Αθήνα, 12/2/2015

   Α.Π.: 333

            ΠΡΟΣ:

τον Υπ. Παιδείας

        κ. Αριστ. Μπαλτά

τον αναπλ. Υπ. Παιδείας

        κ. Τ. Κουράκη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μισθοί +118€ από Ιανουάριο: Μεγάλη ανατροπή για χιλιάδες εργαζόμενους

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Γιατί σπούδασα οικονομικά; Για να φτιάχνω καπουτσίνο με αφρό που να σχηματίζει το γράφημα του πληθωρισμού;»
Πτυχίο στα Οικονομικά, καριέρα στο freddo espresso...
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Γιατί σπούδασα οικονομικά; Για να φτιάχνω καπουτσίνο με αφρό που να σχηματίζει το γράφημα του πληθωρισμού;»
anaplirotes-kathigites
Καλοκαίρι για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς: Μια εποχή ανασφάλειας, προσμονής και θυσίας
Από τη μια στιγμή στην άλλη, ο άνθρωπος που δίδαξε μια τάξη όλη τη χρονιά, που αντικατέστησε τον μόνιμο δάσκαλο, που στάθηκε σαν πυλώνας στο σχολείο...
Καλοκαίρι για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς: Μια εποχή ανασφάλειας, προσμονής και θυσίας