Thumbnail
Ενωτική Αριστερή Κίνηση για το ΠΥΣΠΕ Αχαϊας

Εκλογές αιρετών,                                                                                                                                            

βήμα ανατροπής της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση

Τη χρονιά που μας πέρασε δρομολογήθηκε η διαδικασία της αξιολόγησης των σχολείων. Η περσινή χρονιά τελείωσε με το Υπουργείο Παιδείας να έχει δώσει εντολή για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης  ενάντια στη θέληση της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που υπέγραψε μαζικά «όχι» στην αξιολόγηση και με παραιτήσεις διευθυντών.

Τούτη τη χρονιά το υπουργείο παίζει κρυφτούλι με την αξιολόγηση, προφανώς περιμένοντας να τελειώσουν οι εκλογές στις 5 του Νοέμβρη, απενεργοποιώντας την φόρμα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων, των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ. και Νηπιαγωγείων και  ενεργοποιώντας την μετά τις εκλογές.

Κατόπιν όμως, η επίθεση θα είναι βίαιη. Επίθεση που θα έχει ανάγκη συνολικής αντιπαράθεσης με την κυβερνητική πολιτική. Πολιτική που, εκτός από την αξιολόγηση – χειραγώγηση που θα κατηγοριοποιήσει τα σχολεία με αποτέλεσμα κάποια να καταργηθούν, έχει ήδη διαλύσει βασικές υποστηρικτικές δομές, όπως την ενισχυτική διδασκαλία και την παράλληλη στήριξη. Και, το χειρότερο από όλα, έχει δημιουργήσει ένα κλίμα ανταγωνισμού, αντιπαραθέσεων, τρομοκρατίας, υποταγής και φόβου.

Οι υποψήφιοι με την «ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ για το ΠΥΣΠΕ ΑΧΑΪΑΣ» δηλώνουμε ότι σε αυτή την προοπτική, θα συνεχίσουμε να μπλοκάρουμε  μαζικά ό,τι οδηγεί στην εφαρμογή της αξιολόγησης, στηρίζοντας την απόφαση της ΔΟΕ για Απεργία-Αποχή. Ενωμένα και δυναμικά, θα μας  βρίσκουν διαρκώς μπροστά τους.

Λέμε ΟΧΙ στους ισόβιους αιρετούς, οι οποίοι, εκ των πραγμάτων, έχουν απομακρυνθεί σε μεγάλο βαθμό από τη πραγματικότητα της τάξης κι έχουν λειτουργήσει ως γραφειοκρατικός μηχανισμός στήριξης των κυβερνητικών πολιτικών. Υποστηρίζουμε την ανακλητότητα όλων των αιρετών μας και την εναλλαγή των προσώπων.

Γνωρίζουμε πολύ καλά πως το σχολείο βελτιώνεται όχι με την γραφειοκρατία, τον ανταγωνισμό και τον φόβο αλλά με υποδομές και σωστά αναλυτικά προγράμματα. Και πάνω από όλα με δασκάλους που θα διδάσκουν σε κλίμα παιδαγωγικής ελευθερίας. Γιατί μόνο «δάσκαλοι με ψηλά το κεφάλι διαπαιδαγωγούν μαθητές με ψηλά το κεφάλι».

Οι υποψήφιοι με την «ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ για το ΠΥΣΠΕ ΑΧΑΪΑΣ»

Αναγνωστοπούλου Καλή (Λίλυ)    

Παρούση Μαρία

Βαλουξής Χρήστος 

Πασσάς Βαγγέλης

Βραχόπουλος Βασίλης            

Σακκούλης Δημήτρης

Γιαννακόπουλος Θόδωρος

Σαλαγιάννη Διαμάντω

Γιαννίκου Γιούλα                   

Σκαρτσίλας Παναγιώτης

Κιζήλου Κωνσταντίνα                 

Ταρνάρης Αλέκος

Κουβέλη Αικατερίνη                  

Τζιαφέτα Ελένη

Κυπραίος Μανόλης                      

Τζιούτζιος Κώστας

Μπόμπα Θεοδώρα                       

Χριστοδουλοπούλου Ευθυμία

Πάτρα, 2-11-2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Πανελλαδικές 2025: Ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» (ΦΕΚ)
Τα θέματα των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά αντλούνται από την εξεταστέα ύλη που έχει καθοριστεί για το συγκεκριμένο σχολικό έτος και...
Πανελλαδικές 2025: Ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» (ΦΕΚ)
psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;