Thumbnail
ΟΑΕΔ

Την Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014 το Πρωί στηνΕΠΑΣ ΟΑΕΔ Πάτρας, ύστερα από Πρόσκληση του πλειοψηφήσαντα συμβούλου συναδέλφου Γιάννη Παναγοδήμου προσκλήθηκαν τα εκλεγέντα μέλη του Δ.Σ. (από τις αρχαιρισίες τις 20-6-2014) σε συνεδρίαση με σκοπό την συγκρότηση σε σώμα σύμφωνα με το καταστατικό του Συλλόγου.

Τις θέσεις του Προεδρείου κατέλαβαν εξ ολοκλήρου οι συνάδελφοι της «ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ»αφού διαθέτουν την σχετικήπλειοψηφία (4-7) ενώ οι συνάδελφοι της ΔΑΚΕ δεν
εξεδήλωσαν την επιθυμία για κάποιο αξίωμα.

Η «ΑΤΑΞΙΑ» ως Ενιαίο Συνδικαλιστικό Δίκτυο Εκπ/κών ΟΑΕΔ κατάθεσε ολοκληρωμένη πρόταση προγράμματος δράσης του Συλλόγου, και έθεσε ως προϋπόθεση για τη συμμετοχής της μόνο αν γίνει αποδεκτή ηαγωνιστική πρότασή της.Επειδή στην πρότασή της (που δημοσιεύουμε ποιο κάτω) δεν υπήρξε ανταπόκριση από καμία παράταξη ο εκπρόσωπός μας σε όλα τα αξιώματα ψήφισε λευκό.

Οι συνάδελφοι της ΔΑΚΕδήλωσαν αρχικά ότι δεν θα συμμετέχουν τελικά όμως ψήφισαν λευκό στη συγκρότηση του Δ.Σ.

Μετά τις δηλώσεις αυτές και τοποθετήσεις διεξήχθη μυστική ψηφοφορίας και πρόκυψε η εξής σύνθεση του νέου Δ.Σ:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γιάννης Παναγοδήμος Υπ/ντής ΕΠΑΣ Αγρινίου

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ρισσάκης Πέτρος, ΕΠΑΣ Αργολίδος

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Παπαδάκη Βαρβάρα, Υπ/ντρια ΕΠΑΣ Πάτρας

ΤΑΜΙΑΣ: Λαμπίρης Γιώργος, ΕΠΑΣ Καλαμάτας

ΜΕΛΗ: Παναγιώτης Σαρρής, ΕΠΑΣ Αργολίδος

           Νίκος Κουρουμπέλης, ΕΠΑΣ Πάτρας

           Θύμιος Παπαγεωργόπουλος, ΕΠΑΣ

           Αργολίδος.

Ύστερα από τη συγκρότηση του Δ.Σ. ο εκπρόσωπος της «ΑΤΑΞΙΑ»υπέβαλε την παραίτησή του από το Δ.Σ για λόγους πολιτικής ευθιξίας και αλληλεγγύης στον διωκόμενο συνάδελφο του ψηφοδελτίουΠαναγιώτη Πανογεώργο της ΕΠΑΣ Αγρινίου, στα πλαίσια της απόφασης της προσωρινής γραμματείας της κίνησης, όπου αυτός πλέον είναι το τακτικό μέλος στο νέο Δ.Σ. του Συλλόγου. Στη συνέχεα ο συνάδελφος Πανογεώργος πήρε μέρος στη συνεδρίαση του Δ.Σ. ως τακτικό μέλος του. 

Στην συνεδρίαση αυτή παραβρέθηκαν: το μέλος της ΟΕΛ ΟΑΕΔ συνάδελφος Άρης Δήμαςτης ΕΠΑΣ Αργολίδος και ο απερχόμενος ΠρόεδροςΜάκης Γεωργακόπουλος.

                          

Επίσης παραβρέθηκε και χαιρέτησε μετά την συγκρότηση του Προεδρείου ο Πρόεδρος της ΠΕΤΕΕΜ συνάδελφος Κώστας Κορδάτος ο οποίος εξέθεσε τις θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Εργαστηριακών Εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ1-ΠΑΤΕΣ / ΣΕΛΕΤΕ για την εκπαίδευση στον ΟΑΕΔ και για την ΤΕΕ γενικότερα. 

 

Ταυτόχρονα ο Πρόεδρος της ΠΕΤΕΕΜ ζήτησε από το νέο Δ.Σ. τη συνεργασία με τον Σύλλογο για την διεκδίκηση λύσεων στα θέματα που αφορούν το σύνολο της τεχνικής  εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών της.   

Δείτε την πρόταση για το πρόγραμμα δράσης, που κατέθεσε η 'ΑΤΑΞΙΑ" στο Δ.Σ.
 

«ΑΤΑΞΙΑ»

Ενιαίο Συνδικαλιστικό Δίκτυο Εκπαιδευτικών ΟΑΕΔ

http://educ-oaed.blogspot.gr

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΕΛ - ΟΑΕΔ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2014-2016

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Η συνδικαλιστική οργάνωση και οι αγώνες στην σημερινή πολιτική συγκυρία είναι αναγκαίοι, γιατί η αντίσταση στην καπιταλιστική βαρβαρότητα έχει ιστορική σημασία. Η ανασυγκρότηση του εργατικού-εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος αποτελεί προϋπόθεση για την σωτηρία του λαού. Σήμερα, για να είναι χρήσιμο το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να συγκρουστεί αποφασιστικά με τις κυρίαρχες πολιτικές, να ενώνει τους εργαζόμενους ξεπερνώντας τόσο μικροπαραταξιακές λογικές και κομματικές περιχαρακώσεις, όσο και τις κυβερνητικές προσπάθειες διαίρεσης του κόσμου της δουλειάς.

Ασφαλώς και ο συνδικαλισμός δεν μπορεί να υποκαταστήσει την πολιτική. Οι συνδικαλιστικοί και κοινωνικοί αγώνες δεν μπορούν παρά να είναι  πολιτικοποιημένοι με όσο το δυνατό διευρυμένες κοινωνικές και εργατικές συμμαχίες στην κατεύθυνση ότι οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να πληρώσουν την κρίση που προκάλεσε η ολιγαρχία και το πολιτικό της προσωπικό.

Ο Σύλλογός μας πρέπει να διαμορφώσει τις προϋποθέσεις συσπείρωσης των συναδέλφων μας για τη συμμετοχή του σε ένα παλλαϊκό ενωτικό αγωνιστικό κίνημα ανατροπής προκειμένου να εναντιωθεί στους σχεδιασμούς των δανειστών, της κυβέρνησης, της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ. Το επονείδιστο χρέος  δεν το δημιούργησαν οι εργαζόμενοι, ούτε και οφείλουν τίποτε σε κανέναν τοκογλύφο . Οι «επιμηκύνσεις» και οι «αναδιαρθρώσεις» σκοπεύουν την επιβολή ενός «αέναου» Μνημόνιου που θα οδηγεί στη διαχρονική μείωση μισθών και συντάξεων, στη φτώχεια, την ανεργία, την κατάρρευση και πλήρη εμπορευματοποίηση των δημόσιων κοινωνικών αγαθών της παιδείας και της υγείας, στην πώληση της δημόσιας περιουσίας, στην πρόκληση εν τέλει μιας  τεράστιας κοινωνικής καταστροφής.

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΑΕΔ

Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ-ΟΑΕΔ τα τελευταία χρόνια βρίσκονται σε συνεχόμενη ένταση και αγωνία από τα αλλεπάλληλα χτυπήματα που δέχονται από τις σαρωτικές αλλαγές στο δημόσιο και από τις μνημονιακές κυβερνητικές πολιτικές. Στην μετά ΕΠΑΣ εποχή που επικρέμεται επί της κεφαλής μας σαν «δαμόκλειος» σπάθη η κινητικότητα-διαθεσιμότητα-απόλυση βρίσκεται επί θύρες σε όλους αδιακρίτως. Αυτή η αβεβαιότητα έχει κουράσει και έχει οδηγήσει πολλούς από τους συναδέλφους σε προσωπικές λύσεις και γι’ αυτό θεωρούν ότι δεν λύνεται κανέναν πρόβλημα από τους Συλλόγους, όπως λειτουργούν με τις κομματικές παρωπίδες και τις εξυπηρετήσεις μόνο των κολλητών! .

Γι’ αυτό έχουν γυρίσει την πλάτη στις Συλλογικές διαδικασίες διεκδίκησης των προβλημάτων μας.

Βέβαια η ανυπαρξία και η ταύτιση της πλειοψηφίας της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ με την διοίκηση έχει οδηγήσει τους συναδέλφους σε μεγαλύτερη απογοήτευση ακόμα και σε μέλη των Δ.Σ. των περιφερειακών Συλλόγων. Ευθύνες  υπάρχουν και στους πρωτοβάθμιους Συλλόγους για την «καθίζηση» και αδράνεια, που έχει υποστεί το συνδικαλιστικό μας κίνημα στο χώρο.

Είναι «εγκληματικό» για τα συμφέροντα των εργαζόμενων καθηγητών η μη συνεργασία του Συλλόγου μας με τις τοπικές ΕΛΜΕ και ΕΛΤΕΕ των περιοχών της Νοτιοδυτικής Ελλάδας, που λειτουργούν σχολειά του ΟΑΕΔ, όπως επίσης και της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ κεντρικά. Θέτουμε επιτακτική την ανάγκη να αλλάξει σελίδα ο Σύλλογός μας ώστε να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο εκπαιδευτικό κίνημα του χώρου ώστε να δρα και έξω από τα τείχη των κτηρίων του ΟΑΕΔ.  

Είναι διάχυτη επίσης η αγωνία σε όλους εάν θα υπάρχει στο άμεσο μέλλον δημόσια τυπική εκπαίδευση στον ΟΑΕΔ. Οι εφαρμοστικοί νόμοι των μνημονίων που ψηφίστηκαν (δυστυχώς από οριακή πλειοψηφία των ελλήνων βουλευτών), οδηγούν τον Οργανισμό σε φορέα του Ελληνογερμανικού επιμελητηρίου παροχής άτυπης ταχύρυθμης κατάρτισης. Με αυτόν τον τρόπο εκτός των δυσμενών αλλαγών που φέρνει στην μαθητεία, όπου αντί της ενδοσχολικής εβδομαδιαίας εκπαίδευσης και απόκτησης εμπειριών την μετατρέπουν σε πρακτική άσκηση απλήρωτης εργασίας εκτός της σχολικής μονάδας. Ταυτόχρονα καταργείται ο ίδιος ο θεσμός του σχολείου της ΤΕΕ και μαζί και ο μόνιμος καθηγητής και οι εργασιακές του θέσεις. Ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τα ιδιωτικά Κέντρα δια Βίου Μάθησης (ΚδΒΜ) και τις επιχειρήσεις μέσω των ΣΔΙΤ, μεταφέροντάς την παιδική εργασία (work treeing) στις αρχές του προηγούμενου αιώνα με τα «καλφούδια» για όλες τις δουλειές.

Αντί μιας αναβαθμισμένης ΤΕΕ επιδιώκουν να μετατρέψουν τα σχολεία μας σε «ανταλλακτήριο» παιδιών στο νέο «παιδομάζωμα» που θέλει να επιβάλει η γερμανική Ε.Ε προς τέρψει των πολυεθνικών και των διαφόρων κοινωνικών εταίρων των εμπόρων των εθνών!

Οι αποτυχημένες «συνταγές» ορισμένων τεχνοκρατών για το ποιος τύπος σχολείου θα έπρεπε να ιδρυθεί στον ΟΑΕΔ, έκρυβαν στην ουσία τις επιδιώξεις της πολιτικής ηγεσίας των τελευταίων κυβερνήσεων και των κομμάτων τους για την κατάργηση των σχολών μας, μέσου του υποβιβασμού τους σε άτυπη κατάρτιση.

Ο κλάδος μας βρίσκεται στη δίνη του κυκλώνα και ίσως έχουμε την τελευταία ευκαιρία ως Σύλλογος και γενικότερα να αποκρούσουμε όσα αρνητικά έχουν σχεδιαστεί για την εκπαίδευση του ΟΑΕΔ και να σώσουμε ότι σώζεται πλέον.

Όσοι καταφέρουν από εμάς και βγουν στη σύνταξη θα διαπιστώσουν από πρώτο χέρι τι εστί περικοπές και συντάξεις πρόνοιας!

Με αίσθημα ευθύνης και με πλήρη συναίσθηση για τις δύσκολες ημέρες που ήρθαν  και με το όποιο βάρος  μας αναλογεί χωρίς μεταμφιέσεις, και μισόλογα πρέπει το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου μας να αντιμετωπίσει τη νέα πραγματικότητα με την μεγαλύτερη δυνατή συσπείρωση, ενότητας και αλληλεγγύης μεταξύ μας. Η αδράνεια και τα κομματικά κεκτημένα δεν χωρούν γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα εισπράξουμε όλοι μαζί μια μεγάλη «ήττα»!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΟΑΕΔ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Η συζήτηση που δεν έγινε το προηγούμενο διάστημα και στο συνδικαλιστικό κίνημα με ευθύνη της πλειοψηφίας, για τον ειδικότερο ρόλο που έπρεπε να παίξουν στην Δημόσια Δ/θμια ΤΕΕ οι σχολές ΟΑΕΔ είναι μεγάλες. Δεν έλαβαν υπόψη τους το συγκριτικό πλεονέκτημα του χώρου και την πολύπλευρη και μακρόχρονη εμπειρία των συναδέλφων, καθώς και τις σοβαρές κτιριακές και εργαστηριακές υποδομές που υπάρχουν και ρημάζουν, όπως και την τεχνογνωσία-εμπειρία που έχουν οι συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων και αντί να διαμορφωθεί μια συνολική πρόταση αναβάθμισής του (σε συνεργασία και με άλλους συνδικαλιστικούς φορείς της εκπαίδευσης) οι συνδικαλιστικές ηγεσίες εγκλώβισαν τις προσδοκίες του κινήματος στις φήμες και τις υποσχέσεις. Αποτέλεσμα όλα αυτά τα χρόνια να έχει επιβληθεί μια πλήρης ακινησία και ένας «επικίνδυνος» εφησυχασμός στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στη διοίκηση να επιβάλει τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της (βλέπε ΣΕΚ) και το πελατειακό σύστημα και μάλιστα με αντιδημοκρατικό και αυταρχικό τρόπο, όπως πρόσφατα με την ΕΔΕ σε συνάδελφό μας της ΕΠΑΣ Αγρινίου μέλος του ΠΑΜΕ-ΟΑΕΔ, που συμμετέχει στην «ΑΤΑΞΙΑ» και Οργ. Γραμματέα της ΠΕΤΕΕΜ.  

Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα έλλειψης έως σήμερα αγωνιστικού και ανεξάρτητου προσανατολισμού του σωματείου μας από τη διοίκηση του Οργανισμού και τις κάθε φορά κυβερνήσεις.

Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο για τους συναδέλφους μας και την κοινωνία γενικότερα θεωρούμε ότι δεν μπορούμε να ανατρέψουμε την μνημονιακή πολιτική μόνοι μας. Γι’ αυτό το λόγο στο νέο Δ.Σ. η δικιά μας παρουσία και η στάση μας στις αποφάσεις και στην λειτουργία του ως πραγματικού συνδικάτου εργαζομένων και όχι ενός γραφειοκρατικού μηχανισμού θα καθορίζεται από τις προγραμματικές μας θέσεις-αρχές και την πρότασή μας που καταθέτουμε σήμερα 26-6-2014 κατά την συγκρότηση του Προεδρείου. Επιδίωξή μας η σύνθεση των απόψεων, για την αγωνιστική δράση του σωματείο. Η ανάληψη θέσης στο Προεδρείο δεν είναι για μας αυτοσκοπός, ούτε επιδίωξη. Πλειοψηφία υπάρχει.  

Επιδιώκουμε ο Σύλλογό μας να υψώσει ένα τεράστιο πλέγμα προστασίας σε όλους τους συναδέλφους μας από της αντιεκπαιδευτικές πολιτικές των κυβερνήσεων και κάθε αυθαιρεσία της Διοίκησης με απώτερο στόχο την εξασφάλιση της συνέχεια της ύπαρξής μας ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΟΑΕΔ.

ΑΡΧΕΣ – ΘΕΣΕΙΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

Επιτέλους πρέπει οι εκπαιδευτικοί να πάρουν τις τύχες στα χέρια τους και να μην περιμένουν τίποτε πλέον από όλους αυτούς που χρόνια τώρα μας έχουν οδηγήσει σε συνδικαλιστική χρεοκοπία!

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :

·         α) Την ενιαία δημόσια δωρεάν δευτεροβάθμια ΤΕΕ σε επίπεδο τύπων σχολικών μονάδων.

β) Ελεύθερη πρόσβαση των αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπ/ση σε αντίστοιχο τομέα της ειδικότητάς τους.

·         Η εκπαίδευση του ΟΑΕΔ να ανήκει στο δίκτυο της τυπικής δημόσιας Δ/θμια Εκπ/σης του ενιαίου συστήματος ΤΕΕ με δημόσιες Σχολές Τεχνών και Επαγγελμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση των ΣΕΚ και κάθε άλλης μορφής κατάρτισης

·         Ίδρυση Μεταδευτεροβάθμιων σχολών τεχνών και επαγγελμάτων στον ΟΑΕΔ διετούς ή τριετούς φοίτησης (ειδίκευση), ανάλογα με τη  ειδικότητα.

·         Καμία αξιολόγηση εκπαιδευτικής μονάδας και εκπαιδευτικών που οδηγούν στην απόλυση.

·         Κατάργηση του νόμου για το φτωχολόγιο μισθολόγιο-βαθμολόγιο.

·         Δεν δεχόμαστε καμία διαθεσιμότητα και απόλυση συναδέλφων- επαναφορά των διαθέσιμων συναδέλφων στα σχολεία

·         Εκδημοκρατισμός και διαφάνεια στα όργανα λήψεων αποφάσεων της εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ

·         Αξιοκρατικές επιλογές στελεχών εκπαίδευσης-Καταγγέλλουμε κάθε παραγοντισμό σε βάρος θεσμών και προσώπων. 

·         Πλήρης συνταξιοδότηση στα 30 χρόνια προϋπηρεσίας ανεξαρτήτου ορίου ηλικίας

·         Επαγγελματικά δικαιώματα στους πτυχιούχους των σχολών μας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ειδικότητάς τους στην αγορά εργασία.

·         Τη επαναφορά λειτουργίας των Μαθητικών εστιών του Οργανισμού

·         Δωρεάν σίτιση και μετακίνηση σε όλους τους μαθητές.

ΕΠΙΣΗΣ:

  1. Να αντιδράσουμε στη μετατροπή του ο ΟΑΕΔ σε δίκτυο δια βίου κατάρτισης μέσω των ΣΕΚ.

  2. «ΟΧΙ" στις καταργήσεις ειδικοτήτων.

  3. Απαιτούμε την ίδρυση νέων σχολών και τμημάτων ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ σε Ζάκυνθο, Κεφαλονιά, Ναύπακτο Αμφιλοχία, Λευκάδα, Δυτική Αχαΐα, Ηλεία, Θέρμο  Αιτωλ/νίας, Καλάβρυτα, Αργολίδα, Καλαμάτα  με νέες ειδικότητες, όπως  αγροτουρισμού, οινοποιίας, τυποποίησης αγροτικών προϊόντων ΠΟΜ, γαλακτοκομίας-τυροκομίας, Μελισσοκομίας, διαχείρισης απορριμμάτων και βιολογικών καθαρισμών, τεχνιτών συντήρησης ελκυστήρων, τεχνίτες νέων τεχνολογιών καύσεως κίνησης αερίων  LPG και CNG,  Μηχανοτρονικής,  Γεωργικών μηχανημάτων, συντήρησης δικτύων πόλεων, τεχνίτες ελαιοτριβείων και αγροτουρισμού, τεχνίτες συσκευασίας αλιευμάτων (αυγοτάραχο κ.λ.π.),  σε περιοχές, που θα στηρίζεται η τοπική παραδοσιακή πρωτογενή και η τεχνική οικονομία.

  4. Μονιμοποίηση όλων των ωρομισθίων εκπαιδευτικών που εργάζονται στον ΟΑΕΔ.

  5. Ετήσια καθολική επιμόρφωση παιδαγωγική και επαγγελματική όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων με ταυτόχρονη αναγνώριση της και ως τυπικό προσόν  (συμπληρωματικής εκπ/σης και επαγγελματικής εμπειρίας ή  μεταπτυχιακού τίτλου ανάλογα)

  6. Οριζόντια τακτική ενημέρωση όλων των σχολών και των συναδέλφων με το Σύλλογο με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.

  7. Άνοιγμα και λειτουργία των γραφείων του Συλλόγου με εφημερίες των μελών του Δ.Σ.

  8. Οι συνεδριάσεις του Δ.Σ. να γίνονται σε όλες τις περιοχές ευθύνης του Συλλόγου εκ περιτροπής.

  9. Συντονισμός των Περιφερειακών Συλλόγων για την έξοδο του εκπαιδευτικού κινήματος από την πλήρη απαξίωση που μας έφεραν οι «αυλικοί» της διοίκησης.  

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ:

  • ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

  • ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Η  ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΕΕ-ΟΑΕΔ

  • ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΑΣ – ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΜΑΣ

  • ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΟΪΚΑΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ

  • ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΑΕΔ 

  • Να σταματήσουμε τις απολύσεις που ετοιμάζουν.

  • Κανένας συνάδελφος δεν πρέπει να συμμετέχει στη διαδικασία αξιολόγησης-απόλυσης συναδέλφων μας.

ΠΑΤΡΑ 26-6-2014

ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΤΑΞΙΑ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΑΕΔ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Παπαγεωργόπουλος Θύμιος – ΕΠΑΣ Αργολίδας

Πανογεώργος Πάνος – ΕΠΑΣ Αγρινίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EGKEFALOS
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
κεπ
Είστε απόφοιτος λυκείου; Διορίζεστε σε ΚΕΠ με Μητρώο ΑΣΕΠ αυτή την εβδομάδα

Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι στο τέλος αυτής της εβδομάδας θα έχει βγει μεγάλη προκήρυξη "Μαμούθ" του ΑΣΕΠ για τις...

Είστε απόφοιτος λυκείου; Διορίζεστε σε ΚΕΠ με Μητρώο ΑΣΕΠ αυτή την εβδομάδα
Παλιά Μιτζελα
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
Το τοπωνύμιο είναι βλάχικο, προέρχεται από το Μουντζέλα, που σημαίνει μικρό δασωμένο βουνό. Μια από τις παλιότερες γραπτές μαρτυρίες του ονόματος...
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
ψευδαίσθηση
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε ένα χιονισμένο χωριό που έχει στολιστεί για τα Χριστούγεννα. Κάπου βρίσκεται ένα ξωτικό. Μπορείτε να το εντοπίσετε σε...
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα