Thumbnail
ΠΑΜΕ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΑΡΚΑΔΙΑΣ

Προς τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς από σχολεία της Ν. Κυνουρίας

       Συνάδελφοι, ως απάντηση στα ερωτήματα (1) που θέτετε για τη λειτουργία του ΔΣ της ΕΛΜΕ και ειδικά για το μεγάλο θέμα της Αξιολόγησης,  θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτά είναι και δικοί μας προβληματισμοί.

        Πιστεύουμε ότι η δράση του ΔΣ είναι αναντίστοιχη σε σχέση με την επίθεση που δέχεται ο κλάδος και συνολικά η εργατική τάξη του νομού και της χώρας. Αυτά εξάλλου εκφράζονται στην τελευταία ανακοίνωση και σε προηγούμενες που έχουμε εκδώσει καθώς και με τις δράσεις που έχει πραγματοποιήσει η επιτροπή εκπαιδευτικών του Π.ΑΜΕ (συμμετοχή στο μπλοκάρισμα των σεμιναρίων των διευθυντών τόσο σε Πανελλαδικό όσο και σε τοπικό επίπεδο που οργάνωσαν σύλλογοι και ΕΛΜΕ).    

        Έγκαιρα είχαμε καλέσει το ΔΣ να πάρει σαφή μέτρα και θέση κατά της αξιολόγησης τόσο της σχολικής μονάδας (αυτοαξιολόγηση), όσο και του σχολικού έργου. Δυστυχώς οι άλλες παρατάξεις που υπάρχουν στο σωματείο τόσο εντός, όσο και εκτός ΔΣ,  δεν έχουν κάνει την παραμικρή κίνηση εναντίωσης και, στην καλύτερη των περιπτώσεων,  ως σύγχρονοι πόντιοι Πιλάτοι «νίπτουν τας χείρας» απέναντι στις δυσκολίες και τη «νομιμότητα».

        Κατά τη γνώμη μας,  έχουν αυτή τη στάση διότι: 

α) συμπλέουν πολιτικά με τη στρατηγική της κυβέρνησης και της  ΕΕ, αν και κατά καιρούς εκτοξεύουν λεκτικά καμιά αντιμνημονιακή κορόνα για καθαρά αντιπολιτευτικούς σκοπούς και φυσικά για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια,

β) διότι θέλουν να τα έχουν με όλους καλά και δεν θέλουν να «χαλάσουν την καρδιά» κάποιου διευθυντή

γ) και το κυριότερο, δεν θέλουν να συγκρουστούν με μια πολιτική με την οποία βασικά συμφωνούν γι αυτό εξάλλου πάντα «καταπιάνονται» με τα επιμέρους.

        Πρόκειται για συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, στις οποίες πρέπει να γυρίσουν την πλάτη οι εργαζόμενοι και να συμπαραταχθούν με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, με το ΠΑΜΕ. Το κίνημα πρέπει να δρα ανεξάρτητα από τη στρατηγική των μονοπωλίων, των ενώσεών τους (ΕΕ, ΝΑΤΟ, κλπ), και των πολιτικών τους κομμάτων.

      Παρόλα  αυτά το ΠΑΜΕ καλεί κάθε καλοπροαίρετο συνάδελφο που θέλει να υψώσει ανάστημα σε αυτή τη αντιεκπαιδευτική – αντιλαϊκή λαίλαπα να το κάνει, να οργανώσει την πάλη του στο χώρο δουλειάς (σχολείο), στην πόλη που κατοικεί, στο νομό όπου υπηρετεί.

        Σε αυτή την κατεύθυνση οι δυνάμεις του Π.Α.ΜΕ, τόσο στον κλάδο των εκπαιδευτικών όσο και στους υπόλοιπους κλάδους εργαζομένων, θα είναι αρωγός, θα συμβάλλει με όλες του τις δυνάμεις για να αντιμετωπίσουμε από κοινού και να αποκρούσουμε την αντιλαϊκή λαίλαπα. Η μάχη θα είναι πολύπλευρη και θα κλιμακωθεί το επόμενο διάστημα όχι μόνο για το θέμα  της αξιολόγησης αλλά  και για άλλα φλέγοντα ζητήματα όπως το μισθολογικό, το ασφαλιστικό, τα εργατικά και λαϊκά δικαιώματα.

       Σας κάνουμε γνωστό επίσης και ειδικά στους συναδέλφους που υπογράφουν το κείμενο και με τους οποίους δεν έχουμε προσωπική επαφή, ότι ως Π.Α.ΜΕ έγκαιρα – ειδικά μετά τα προεδρικά διατάγματα σχετικά για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (αυτοαξιολόγηση) και την αξιολόγηση του σχολικού έργου – πιέσαμε με όλες μας τις δυνάμεις τόσο την ΟΛΜΕ όσο και την ΕΛΜΕ Αρκαδίας να αντιδράσουν και να ανοίξουν μέτωπο ενάντια στους ομολογημένους και ανομολόγητούς στόχους της αξιολόγησης (κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, πάγωμα ωριμάνσεων, απολύσεις, σχολείο που θα λειτουργεί με ιδιωτικονομικά κριτήρια). Για το λόγου το αληθές, σας επισυνάπτουμε την ανακοίνωση που εκδώσαμε με τίτλο «Επείγουσα Ανακοίνωση» (κοινοποιήθηκε στους συναδέλφους και τα σχολεία της Αρκαδίας στις 8 Ιανουαρίου 2014) όπου εκτός των άλλων καλούσαμε και σε έκτατη γενική συνέλευση. Η ΟΛΜΕ πράγματι ανταποκρίθηκε σε αυτό το κάλεσμα και εξέδωσε κείμενο για την αξιολόγηση που στάλθηκε στις ΕΛΜΕ για τους συλλόγους διδασκόντων. Στη συνέλευση που ακολούθησε με πρωτοβουλία των άλλων παρατάξεων( κυρίως ΔΑΚΕ – ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ) αντί να στηριχθεί η πρόταση της ΟΛΜΕ φτιάχτηκε ένα ερωτηματολόγιο που στάλθηκε τελικά στα σχολεία και ζητούσε από τους συναδέλφους να πουν αν συμφωνούν με την αξιολόγηση και το κείμενο της ΟΛΜΕ. Πέταξαν ουσιαστικά το «μπαλάκι» της ευθύνης αποκλειστικά στους συναδέλφους και,  όχι μόνο ως ΕΛΜΕ δεν πήραν θέση για αυτά που ρωτούσαν, αλλά και ανοιχτά κατηγορούσαν το κείμενο της ΟΛΜΕ ότι στερείται νομιμότητας διασπώντας, αδυνατίζοντας και εν τέλει υπονομεύοντας το ενιαίο του αγώνα.

        Στη συνέχεια όλα τα μέλη της ΕΛΜΕ πλην του Π.Α.ΜΕ,  χωρίς να προβάλλουν στους συλλόγους τους καμία αντίσταση, μπήκαν σε ομάδες εργασίας. Τα στελέχη του Π.Α.ΜΕ έδωσαν πολιτικά τη μάχη για την αυτοαξιολόγιση με τους διευθυντές και, σε πολλές περιπτώσεις μέσα σε κλίμα  έντονης αντιπαράθεσης (π.χ. 1ο ΕΠΑΛ Τρίπολης, 2ο ΓΕΛ Τρίπολης), δεν μπήκαν ούτε δούλεψαν σε ομάδες εργασίας. Σε άλλες περιπτώσεις και όπου ήταν μπορετό,  αν και με απειλές,  μπήκαν σε ομάδες αλλά έγραψαν στο πρακτικό κείμενο κατά της αυτοαξιολόγησης.

        Θα ήταν βέβαια καλύτερα τα πράγματα και πιο αποτελεσματικός ο αγώνας αν συνολικά το ΔΣ της ΕΛΜΕ είχε άλλη στάση. Έγινε προσπάθεια άλλοι συνάδελφοι όπως π.χ. και με ορισμένους από εσάς που υπογράφετε το κείμενο σε μεταγενέστερο χρόνο να σας στηρίξουμε κυρίως στο ερώτημα γιατί δεν είστε υποχρεωμένοι να μπείτε σε ομάδες.

        Κάναμε και άλλες δράσεις όλο αυτό το διάστημα και σας επισυνάπτουμε τις ανακοινώσεις. Περιμένουμε τη συνεργασία σας στα δύσκολα που έρχονται και ευελπιστούμε στην αμοιβαία αλληλοϋποστήριξή μας. Σύνθημά μας «ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ».

  Για την απάντηση: Ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ και της Αγωνιστικής Συνεργασίας στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Γιαννόπουλος Ανδρέας

(1) Επιστολή της Ομάδας εκπαιδευτικών Δ.Ε. Νότιας Κυνουρίας https://dl.dropboxusercontent.com/u/76270434/omadakyn.doc

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»