Thumbnail
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Ελάχιστες μέρες απομένουν για την έναρξη των πανελλαδικών και ενδοσχολικών εξετάσεων στα σχολεία και, δυστυχώς, οι ανησυχίες μας, των εκπαιδευτικών της β/θμιας εννοώ, κορυφώνονται. Κι αυτό σχετίζεται με το γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά που θα έχουμε εξετάσεις στην Α’ Λυκείου πανελλαδικού χαρακτήρα, μέσα από Τράπεζα θεμάτων, χωρίς προεργασία, χωρίς πιλοτική εφαρμογή, για απλή επιβολή του «τσαμπουκά» ενός υπουργού και μιας κυβέρνησης που νοιάζονται, άρον-άρον, για την βίαιη απομάκρυνση ενός μεγάλου αριθμού μαθητών απ’ την β/θμια εκπαίδευση.

Κι όχι μόνον αυτό: Ενώ το Υπουργείο είχε αναγγείλει το «άνοιγμα» της Τράπεζας για δέκα μέρες πριν τις εξετάσεις, όταν οι μαθητές μας ήταν ακόμη στα σχολεία, τελικά  την «ανοίγει» μόλις δυο μέρες πριν τις εξετάσεις, τώρα που τελείωσαν ήδη τα μαθήματα και οι μαθητές απουσιάζουν, αποκλείοντας έτσι κάθε δυνατότητα να βοηθήσουμε τους μαθητές μας. Δίνει συνειδητά και απροκάλυπτα «τροφή» στα φροντιστήρια, υποβαθμίζει τα δημόσια σχολεία, μεριμνά μόνο για όσους έχουν δυνατότητα να πληρώσουν.

Με τις συνθήκες αυτές επιδεινώνεται η δυσκολία των μαθητών μας να αντιμετωπίσουν πρωτόγνωρες γι’ αυτούς εξεταστικές συνθήκες και «στρώνεται» το έδαφος για πολύ μεγαλύτερη αποτυχία απ’ όση αρχικά είχε υπολογιστεί. Το γεγονός αυτό φαίνεται πως όχι μόνο δεν απασχολεί την κυβέρνηση και τον κ. Αρβανιτόπουλο, αλλά ,αντίθετα, το μεθόδευσαν καθώς επιδιώκουν τη μαζική αποτυχία των μαθητών μας, επενδύουν σ’ αυτήν, ετοιμάζονται να την αξιοποιήσουν συγχωνεύοντας και κλείνοντας ακόμα περισσότερα σχολεία.

Εμείς, ως μαχόμενοι εκπαιδευτικοί, ξέροντας τις δυσκολίες στη μετάδοση πανελλαδικών θεμάτων, έχοντας γνώση της πολυπλοκότητας του εξεταστικού συστήματος (κλήρωση των μισών θεμάτων από την Τράπεζα, συμπλήρωσή τους απ’ τους εκπαιδευτικούς των σχολείων, βαθμός δυσκολίας τους, τρόπος διατύπωσής τους κ.τ.λ.) οφείλουμε να προειδοποιήσουμε:

1ο .Οι όποιες δυσλειτουργίες παρουσιαστούν, τα όποια λάθη γίνουν, θα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την ηγεσία του Υπουργείου και την κυβέρνηση!

2ο. Τα όποια αποτελέσματα, μετά τη βαθμολόγηση των γραπτών των μαθητών μας, θα οφείλονται, αποκλειστικά και μόνο, στην ηγεσία του Υπουργείου και στην κυβέρνηση!

3ο. Η όποια μαθητική διαρροή απ’ τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, θα βαρύνει, αποκλειστικά και μόνο, την ηγεσία του Υπουργείου και την κυβέρνηση!

Πηγή: anexartitosima.wordpress.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτός είναι ο δημοσιογράφος που εκβίαζε την Ζέττα Μακρή - Πώς παγιδεύτηκε

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κωνσταντοπούλου
Ζωή Κωνσταντοπούλου: Αστυνομική βία σε βάρος γυναίκας εκπαιδευτικού
Εντονη συζήτηση στη Βουλή μεταξύ της Ζωής Κωνσταντοπούλου και του Υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Ιωάννη Λαμπρόπουλου
Ζωή Κωνσταντοπούλου: Αστυνομική βία σε βάρος γυναίκας εκπαιδευτικού
yppeth ypourgeio paideias
Ξεκινά η επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης – Όλο το χρονοδιάγραμμα
Σε τροχιά υλοποίησης οι κρίσιμες διαδικασίες για την αναβάθμιση των δομών υποστήριξης και διοίκησης στην εκπαίδευση
Ξεκινά η επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης – Όλο το χρονοδιάγραμμα
BASEIS.jpg
Πανελλαδικές 2025: Γιατί η βάση εισαγωγής δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής
Η παγίδα των μορίων και η ανάγκη για ουσιαστική επιλογή σπουδών – Αναλύοντας την πραγματική αξία των Τμημάτων ΑΕΙ
Πανελλαδικές 2025: Γιατί η βάση εισαγωγής δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής