Thumbnail
ΕΛΜΕ Χαλκιδικής

Πολύγυρος  29-11-2013

Αρ. Πρωτ. :  4

ΕΛΜΕ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ

[email protected]

ΘΕΜΑ: Για τις χαμένες ώρες μαθημάτων - Όταν η υποκρισία περισσεύει….

Την προηγούμενη εβδομάδα, για ακόμα μια φορά, από την Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης ζητήθηκαν  προτάσεις για αναπλήρωση των διδακτικών ωρών που χάθηκαν εξαιτίας καταλήψεων σε Γυμνάσια και ΓΕ.Λ, προκειμένου ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης να προβεί στην έκδοση της σχετικής απόφασης. Ταυτόχρονα σύμφωνα με απόφαση του υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Συμεών Κεδίκογλου, «εκτός σχολικού ωραρίου θα πραγματοποιούνται εφεξής οι Γενικές Συνελεύσεις των συνδικαλιστικών οργανώσεων των Εκπαιδευτικών» καθώς όπως αναφέρει σε Δελτίο Τύπου (!):  «Σκοπός της απόφασης, στη σημερινή εποχή των αυξημένων εκπαιδευτικών αναγκών, είναι να σταματήσουν οι μαθητές να χάνουν ώρες από τα μαθήματά τους για συνδικαλιστικές ανάγκες(!!), καθώς αυτές μπορούν να καλυφθούν εκτός του χρόνου απασχόλησης των συνδικαλιστών(!!!)»

Φαίνεται πως οι ώρες των μαθημάτων που χάνονται από τις κινητοποιήσεις και τις συλλογικές δημοκρατικές διαδικασίες της εκπαιδευτικής κοινότητας έχουν διαφορετική αξία και ξεχωριστή σημασία, καθώς το Υπουργείο δεν δείχνει τον ίδιο ζήλο για τις χιλιάδες χαμένες ώρες μαθημάτων από τις ελλείψεις σε καθηγητές και από τα κενά που έχουν προκύψει από τις διαθεσιμότητες. Ενδεικτικά στο νομό μας, στο ΕΠΑΛ Αρναίας συνολικά από το Σεπτέμβριο έχουν χαθεί -λόγω αυτών των ελλείψεων- 1091 ώρες, ενώ και στο ΕΠΑΛ Πολυγύρου οι μαθητές της Γ τάξης του τομέα υγείας και πρόνοιας  χάνουν  κάθε εβδομάδα 21 από τις 35 διδακτικές ώρες και συνολικά πάνω από  διακόσιες (200) διδακτικές ώρες από την αρχή της σχολικής χρονιάς !

Η υποκρισία σας κύριοι της κυβέρνησης δεν έχει όρια! Φτάνει πια!

Υπεύθυνη για τις χαμένες ώρες των μαθημάτων είναι η ίδια η κυβέρνηση και η ηγεσία του υπουργείου με τη μνημονιακή πολιτική της λιτότητας, της υποχρηματοδότησης της παιδείας, της ελαχιστοποίησης των διορισμών και των προσλήψεων εκπαιδευτικών, η πολιτική των απολύσεων και τελικά της διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και εντάσσονται στη γενικότερη επίθεση κατά των δημοκρατικών και συνδικαλιστικών ελευθεριών καθώς και του δικαιώματος του λαού να αγωνίζεται ενάντια στις καταστροφικές πολιτικές τους. Ο καθημερινός μας αγώνας, μέσα και έξω από τις τάξεις, εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών, για την ανατροπή αυτής της πολιτικής, αποτελεί τη μόνη εγγύηση, όχι μόνο για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών, αλλά για την ίδια τη σωτηρία της δημόσιας εκπαίδευσης.

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ