26/10/2013
Τα ανυπόστατα ψεύδη του Υπουργού Παιδείας για «την αξιολόγηση των δομών» και τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα
Επικοινωνιακό παιχνίδι, χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής ενημέρωσης,παίζει ο Υπουργός Παιδείας, με σκοπό να παραπλανήσει την κοινή γνώμη και την εκπαιδευτική κοινότητα, σχετικά με το θέμα των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.
Ο Υπουργός, σε συνέντευξη που έδωσε στον real fm, διαρρηγνύει τα ιμάτιά του υποστηρίζοντας ότι: «Εδώ μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι θα πρέπει να απορροφηθούν σε άλλες θέσεις. Δεν μιλάμε για απολύσεις. Δεν θα υπάρξει καμία απόλυση στο υπουργείο Παιδείας» και «Μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι θα απορροφηθούν είτε σε διοικητικές υπηρεσίες του ιδίου υπουργείου, είτε -εάν αυτό δεν καταστεί εφικτό- σε άλλα υπουργεία»
Επίσης την διάλυση της δημόσιας παιδείας και τον ακρωτηριασμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης τα βαφτίζει: « αξιολόγηση των δομών και των διαδικασιών». Το ότι πέταξε, με την διαδικασία του ξαφνικού θανάτου, σε μια νύχτα, έξω από την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση 2.500 καθηγητές και 20.000 μαθητές, το ονομάζει «ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης του προσωπικού»
Πώς είναι δυνατόν ο Υπουργός Παιδείας να λέει τόσο ανυπόστατα ψεύδη;
Ποιες δομές αξιολογήθηκαν κ. Υπουργέ;
Αυτές που καταργήσατε από την επαγγελματική εκπαίδευση για να τις κάνετε δώρο στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, που τρίβουν τα χέρια τους γιατί πήραν το "φιλέτο" της επαγγελματικής εκπαίδευσης; Αυτό άλλωστε απροκάλυπτα δεν παραδέχεστε, -την ιδιωτικοποίηση της Παιδείας-, όταν αναφέρεστε στη «μείωση του κράτους, τη μείωση του δημόσιου τομέα»;
Σε ποιες άλλες χώρες της Ευρώπης κ. Υπουργέ οι τομείς Υγείας–Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών και Αισθητικής-Κομμωτικής έχουν αξιολογηθεί ως περιττές από την Δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση;
Ήταν μνημονιακή υποχρέωση να καταργήσετε αυτές τις ειδικότητες κ. Υπουργέ;
Που είναι η ευαισθησία σας κ. Υπουργέ για τους 20.00 μαθητές των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ -τα παιδιά ενός κατώτερου θεού- των καταργημένων ειδικοτήτων, που δεν έχουν καθηγητές να διδαχθούν ακόμα και τα μαθήματα που θα κληθούν να δώσουν το Μάιο Πανελλήνιες; Οι καθηγητές τους ήταν οι 2.000 υπεράριθμοι;
Πότε ήταν υπεράριθμοι οι καθηγητές των τομέων Υγείας-Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών και Αισθητικής-Κομμωτικής; Το καλοκαίρι που ήταν κλειστά τα σχολεία; Τότε προφανώς το διαπιστώσατε όπως λέτε: «με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης του προσωπικού, ο αριθμός των υπεράριθμων είναι γύρω στους 2.000».
Γιατί πως είναι δυνατόν όλη την προηγούμενη χρονιά πέρσι, να υπήρχαν ελλείψεις καθηγητών στους τομείς αυτούς (οι τελευταίοι αναπληρωτές προσελήφθησαν πριν το Πάσχα) και στις αρχές Ιουλίου να περίσσευαν 2.000 καθηγητές; Η μόνη λογική απάντηση είναι ότι οι "αξιολογητές" του Υπουργείου Παιδείας έκαναν "αξιολόγηση" το καλοκαίρι που τα σχολεία ήταν κλειστά, άρα οι καθηγητές περίσσευαν!!!!
Σε ποιες διοικητικές θέσεις θα απορροφηθούν οι 1.998 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα; Στις 325 των ΙΕΚ στις οποίες καλούνται να αποσπαστούν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί από άλλες ειδικότητες "εν ενεργεία";
Αν δεν θέλετε κ. Υπουργέ να απολύσετε εκπαιδευτικούς,
Γιατί δεν εξαγγέλλεστε ταυτόχρονα 1.998 θέσεις για τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα, για να σταματήσει η ανασφάλεια;
Γιατί -ενώ το εξαγγείλατε, στη συνάντηση που είχατε με την ΟΛΜΕ- δεν μετατάσσεστε εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα με δεύτερα πτυχία (φιλολόγου, νηπιαγωγού, δασκάλου, μαθηματικού κλπ) αξιοποιώντας τους και προτιμάτε να τους κάνετε, όπως λέτε, διοικητικούς;
Γιατί δεν αξιοποιείτε εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα με διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους στα ΤΕΙ, μιας και λόγω έλλειψης προσωπικού, τα ίδια τα ΤΕΙ έχουν ζητήσει να γίνουν φορείς υποδοχείς εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα με κατάλληλα προσόντα;
Γιατί δεν απορροφάτε όλους τους καθηγητές που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και έχουν τόση εμπειρία στα ΙΕΚ-ΣΕΚ και στην Ειδική Αγωγή, αλλά προκηρύξατε, για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών σε αυτά, μόνο θέσεις ωρομισθίων;
Γιατί στις 25/10, στον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου που έγινε στο ΥΠΑΙΘ, δηλώσατε ψευδώς, ότι έχετε ήδη "ταχτοποιήσει" 1200 εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα στις θέσεις αυτές;
Αν θέλατε να κάνετε οικονομία κ. Υπουργέ, γιατί ενώ πληρώνετε τους καθηγητές με το μισθό της διαθεσιμότητας και τους έχετε σπίτι τους να κάθονται, πληρώνετε επιπλέον ωρομίσθιους για να κάνουν τα μαθήματα που μπορούν καλύτερα να διδάξουν αυτοί;
Γιατί αποφεύγετε να κάνετε δημόσια διάλογο ώστε να απαντήσετε στα τόσο φλέγοντα θέματα της παιδείας και της διαθεσιμότητας, αλλά προτιμάτε να βγάζετε δελτία τύπου, να κάνετε δηλώσεις σε εγκαίνια και συνεντεύξεις "κονσέρβα"; Γιατί κ. Υπουργέ;
Σας προτείνουμε λοιπόν γιαυτό το λόγο, να διοργανώσετε μια ανοικτή συνάντηση σε ένα ΕΠΑΛ του Πειραιά, παρουσία Γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών, ώστε να παρουσιάσετε τα ακλόνητα , επιστημονικά σας επιχειρήματα.
Συντονιστική Επιτροπή εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε διαθεσιμότητα
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη