Thumbnail
Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών σε Διαθεσιμότητα

15/10/2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Καταγγελία για τον εμπαιγμό και την απαράδεκτη τακτική του Υπουργού Παιδείας

Η Συντονιστική  Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα, καταγγέλλει  με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τον Υπουργό Παιδείας Κο Αρβανιτόπουλο, ο οποίος ακόμα και την ύστατη αυτή στιγμή, καταστρατηγώντας και αυτόν ακόμα τον αντιεκπαιδευτικό νόμο 4186 για το Νέο Λύκειο που πρόσφατα ψηφίστηκε από τη βουλή και προβλέπει ρητά την ύπαρξη μεταβατικών διατάξεων, συνεχίζει να απαγορεύει την λειτουργία της Β' τάξης του  τομέα Υγείας-Πρόνοιας στα ΕΠΑΛ με την εγκύκλιο (126964/Γ2/26-9-2013).

Ο Κος Αρβανιτόπουλος εχθές προχώρησε στην έκδοση εγκυκλίου (149331/Γ2/14-10-2013με την οποία επιτρέπει τις εγγραφές μαθητών στη τη Β' τάξη του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, ενώ όλο το προηγούμενο διάστημα  ακολουθούσε τακτική κωλυσιεργίας, εμπαίζοντας γονείς και μαθητές, εξωθώντας τους να εγγραφούν σε άλλους τομείς ή ακόμα και να εγκαταλείψουν το ΕΠΑΛ. Ο εμπαιγμός εκ μέρους του Υπουργού συνεχίζεται δίνοντας ουσιαστικά μια μέρα, ώστε να προλάβουν να ενημερωθούν οι γονείς και οι μαθητές για την δυνατότητα τους να εγγραφούν στην Β΄τάξη του τομέα  Εφαρμοσμένων Τεχνών.

  Καταγγέλλουμε τις παραπάνω ενέργειες του Υπουργού Παιδείας και ζητάμε:

- Να λειτουργήσει και η Β' τάξη του τομέα Υγείας-Πρόνοιας

- Να δοθεί παράταση μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, για την επιλογή τομέα, καθώς και η δυνατότητα μετεγγραφής μαθητών από τα Γενικά Λύκεια.

 Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 7/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amea
Θέλω να ζητήσω κάτι από το Υπουργείο Παιδείας. Να αφιερώσει μια μέρα μόνο για να δει πώς είναι η σχολική ζωή ενός παιδιού με αναπηρία. Όχι σε έγγραφα, αλλά στην πράξη.
«Αν με ρωτήσεις πώς νιώθω…»: Η κραυγή ενός μαθητή με αναπηρία
Θέλω να ζητήσω κάτι από το Υπουργείο Παιδείας. Να αφιερώσει μια μέρα μόνο για να δει πώς είναι η σχολική ζωή ενός παιδιού με αναπηρία. Όχι σε έγγραφα, αλλά στην πράξη.
panellinies g
Πανελλήνιες 2025: Εύλογη απορία για υποψήφια που εξετάστηκε προφορικά
Θα ληφθεί υπόψη η δεύτερη σωστή απάντηση, εφόσον η επιτροπή δεν την είχε αξιολογήσει ως σωστή κατά την προφορική εξέταση;
Πανελλήνιες 2025: Εύλογη απορία για υποψήφια που εξετάστηκε προφορικά