Από την σελίδα του Δ.Μπράτη στο Facebook
Το τεχνικό δελτίο πρόσληψης αναπληρωτών νηπιαγωγών ,μέσω του υπουργείου παιδείας,για τα ολοήμερα νηπιαγωγεία ετοιμάζεται.Ταυτόχρονα ετοιμάζεται και η μεταφορά των πιστώσεων από τον ΟΑΕΔ στο Παιδείας.Θέλει μια δυο μέρεσ μου είπαν.