Thumbnail
ΕΛΜΕ Μαγνησίας

 Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης  Νομού Μαγνησίας

Αντωνοπούλου 66 Βόλος, T.K. 382 21
Τηλέφωνα: 24210)20483
(Κάθε Δευτέρα 19:00-21:00)
– 6936)584278
Fax: 24210)20483
www.elme-mag.gr
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013
Αρ. Πρωτ. 152
 
Προς
• Σχολεία & Υπηρεσίες
Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Μαγνησίας
• MME
 
Θέμα: «Το Δημόσιο Σχολείο σε … Διαθεσιμότητα »
 
 «Οι καθηγητές θα είναι στη θέση τους με την έναρξη των μαθημάτων και τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά» δήλωνε ο Υπουργός Παιδείας. Ή έλεγε ψέματα ή τόσο αυτός όσο οι παρατρεχάμενοί του δεν είχαν –και δεν έχουν- σχέση με την πραγματικότητα. Τόσο στη μία όσο και στην άλλη περίπτωση είναι φανερό ότι είναι ανεπαρκείς και επικίνδυνοι.
Το είχαμε πει καθαρά ότι η γενικευμένη επίθεση της κυβέρνησης ενάντια στο Δημόσιο Σχολείο, με επίκεντρο τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπως εκδηλώνεται τους τελευταίους μήνες στο πλαίσιο της βίαιης επιβολής των μνημονιακών της δεσμεύσεων, θα προκαλούσε μεγάλα λειτουργικά προβλήματα στα σχολεία, με σοβαρές επιπτώσεις στους μαθητές, στους γονείς, στους εκπαιδευτικούς. 
Η δραματική μείωση των δαπανών για την εκπαίδευση, οι περιορισμοί στη δωρεάν μετακίνηση των μαθητών. Το «στοίβαγμα» των μαθητών σε 27άρια τμήματα που μετατρέπονται σε … 3οάρια, οι περιορισμοί των ολιγομελών τμημάτων με τελείως αντιπαιδαγωγικά και αντιεκπαιδευτικά κριτήρια, η περικοπή εκπαιδευτικών από τα εργαστήρια, οι συνεχείς αλλαγές στα εκπαιδευτικά προγράμματα, οι αλλαγές των αναθέσεων, οι αυξομειώσεις των ωρών ανά μάθημα, η αύξηση του εκπαιδευτικού ωραρίου των καθηγητών, οι συγχωνεύσεις σχολείων, η κατάργηση βασικών ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, η ολοκληρωτική κατάργηση των ΕΠΑΣ, η εσπευσμένη και με συνοπτικές διαδικασίες ψήφιση του «Νέου Γενικού Λυκείου», του «Νέου Επαγγελματικού Λυκείου» και των αδιαβάθμητων ΣΕΚ, αρχές Σεπτέμβρη και η εμμονή να εφαρμοστούν από φέτος!!!, αποκαλύπτουν ότι η «εκπαιδευτική μεταρρύθμισή» τους είναι ένα επικοινωνιακό παραμύθι της Χαλιμάς που προσπαθεί να αποκρύψει τους πραγματικούς στόχους τους που συνοψίζονται:
1. Περικόπτουν κοινωνικές δαπάνες, προορισμένες για την παιδεία, για να εξυπηρετηθούν οι δανειστές.
2. Θέτουν εκτός της εκπαιδευτικής διαδικασίας μερικές ακόμη χιλιάδες εκπαιδευτικούς ως απόθεμα, για επικείμενες διαθεσιμότητες – απολύσεις.
3. Μέσα από την 28ωρη!!! Μαθητεία – εργασία, των φοιτούντων σε ΕΠΑΛ και ΣΕΚ να προσφέρουν ως δέλεαρ μισοκαταρτισμένους – μισοειδικευμένους σύγχρονους δούλους στα εργοτάξια των … μελλοντικών επενδυτών.
Οι ιθύνοντες επιδίδονται σε αυτοσχεδιασμούς στις σελίδες των λογιστικών βιβλίων που τους ενεχυρίασαν οι πολιτικοί – οικονομικοί τους προϊστάμενοι που συγκροτούν την Τρόικα (ΕΕ – ΕΤ -ΔΝΤ). Έτσι οι άνθρωποι και οι ανάγκες τους «εξαϋλώθηκαν» και μετασχηματίστηκαν σε οικονομικά ΜΕΓΕΘΗ και ΑΡΙΘΜΟΥΣ.
Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον και με την πολιτική – διοικητική πίεση που ασκείται ιεραρχικά στα δ\Διοικητικά μέλη, τα ΠΥΣΔΕ καλούνται προκειμένου να προχωρήσουν σε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, να ολοκληρώσουν ένα δισεπίλυτο πάζλ και πολλές φορές να τετραγωνίσουν τον κύκλο.
Αν σ’ αυτό προστεθεί η ασάφεια και αντιφατικότητα που προκύπτει από σωρεία Νόμων, Υπουργικών αποφάσεων, Υπουργικών εγκυκλίων, ερμηνευτικών εγκυκλίων και η τακτική Περιφερειακών Διευθύνσεων και Υπουργείου να «ποιούν την νήσσαν» σε καυτά ερωτήματα που τίθενται, τότε φτάνουμε και στο αποτέλεσμα να έχουμε, μετά από παλινωδίες, αποφάσεις όπως εκείνη του ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας. Όπου μία δεδομένη πλειοψηφία αποφάσισε ότι εκπαιδευτικοί κάποιου κλάδου, εν προκειμένω των φιλολόγων, που ανήκουν οργανικά στο ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας, ΔΕΝ δικαιούνται να διεκδικήσουν με τη διαδικασία των αποσπάσεων, οργανικά κενά που υπήρχαν (12 τουλάχιστον ως προς τον αριθμό) στο Νομό. Μία απόφαση προδήλως ΑΔΙΚΗ αλλά και ΑΝΤΙΘΕΤΗ σε κείμενες διατάξεις. Και είναι προφανές ότι από τις ενστάσεις που αναπόφευκτα θα ακολουθήσουν, το σίριαλ θα έχει και συνέχεια. 
Έχουν δίκιο οι γονείς να διαμαρτύρονται για την απουσία εκπαιδευτικών στα μέσα του Οκτώβρη, έχουν δίκιο οι μαθητές όταν στοιβάζονται κατά 27άδες ακόμα και σε τμήματα κατεύθυνσης στη Γ’ Λυκείου χωρίς να έχουν καθηγητές οι οποίοι περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο ως «delivery» σε 2, 3 ή 4 σχολεία την ίδια μέρα, όταν υποχρεώνονται να συμπληρώσουν το ωράριό τους σε όλα τα σχολεία του Πηλίου (!) ή την πεδιάδα Αλμυρού - Βελεστίνου και να εξουθενώνονται ψυχικά – σωματικά – οικονομικά. ΑΛΛΆ το Υπουργείο απαντά ότι όλοι πρέπει να συμπληρώσουν το ωράριό τους … ακόμα κι αν αυτό είναι αντικειμενικά αδύνατο… και «νίπτει τας χείρας του»… . 
Έχουν δίκιο οι Διευθυντές των σχολείων  που κάθε μέρα σχεδόν αναγκάζονται να επαναπροσδιορίσουν το αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό από νέες εγκυκλίους που φτάνουν ακόμα και σήμερα, από … ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ που ακόμη και σήμερα γίνονται, που σπαζοκεφαλιάζουν για το πώς θα συντάξουν τα προγράμματα των σχολείων τους με τόσους εκπαιδευτικούς που διαρκώς μετακινούνται.
ΟΜΩΣ όλοι είχαν ενημερωθεί από την ΕΛΜΕ για τα αποτελέσματα της κυβερνητικής πολιτικής. Και τα χειρότερα έρχονται….
Όμως, όσοι ακόμη δε μπορούν ή δεν θέλουν να κατανοήσουν ότι για όλα αυτά ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ είναι η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της, ας αλλάξουν ρότα. Η μπάλα αργά η γρήγορα θα μας πάρει όλους. Ας σταματήσουμε μα περιχαρακωνόμαστε στον ατομισμό μας, να «χτυπάμε το σαμάρι αντί το γαϊδούρι».
Ο ΔΡΟΜΟΣ είναι ΕΝΑΣ. Αγώνας μαζικός, συλλογικός και διαρκής για να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική των μνημονίων.
Ή ΑΥΤΟΙ ή ΕΜΕΙΣ.
 
 
Για το ΔΣ
 
Ο Πρόεδρος 
Σωκράτης Σαβελίδης
 
Η Γραμματέας
Μαρία Γιαννουλή
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

οδυσσέας ζώρας
Πανεπιστημιακοί: Εγκύκλιος Ζώρα αποτρέπει υποβολή ερωτημάτων στο ΥΠΑΙΘΑ αν δεν έχουν προηγουμένως απευθυνθεί στη διοίκηση του ΑΕΙ
Η πρακτική αυτή έχει ως επακόλουθο τη μετάθεση της ευθύνης σχετικά με την ερμηνεία και την εφαρμογή των κανόνων Δικαίου από τις αρμόδιες Υπηρεσίες...
Πανεπιστημιακοί: Εγκύκλιος Ζώρα αποτρέπει υποβολή ερωτημάτων στο ΥΠΑΙΘΑ αν δεν έχουν προηγουμένως απευθυνθεί στη διοίκηση του ΑΕΙ