Thumbnail
Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Αθηνών:

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ 11ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013

Καταγγέλλουμε τον Υπουργό Παιδείας (ΥΠΑΙΘ) Κ. Αρβανιτόπουλο, γιατί στην προσπάθειά του να διαλύσει τα δημόσια πανεπιστήμια καταφεύγει εδώ και τρεις μήνες στην κατασυκοφάντηση του ανθρώπινου δυναμικού τους. Η πλειονότητα των ΜΜΕ, πιστή στη συνηθισμένη κατασκευή μιας πραγματικότητας, αναπαράγει και «βελτιώνει» την προσέγγιση του ΥΠΑΙΘ, παραπληροφορώντας την κοινή γνώμη. Επειδή δεν ανεχόμαστε τη λάσπη που μας ρίχνουν ΥΠΑΙΘ και ΜΜΕ και προκειμένου να ακουστεί επιτέλους η αλήθεια –που τόσο επιμελώς αποκρύπτουν– εξηγούμε:

Έλεγε ο ΥΠΑΙΘ πως στα ΑΕΙ-ΤΕΙ υπηρετούν 12.500 διοικητικοί υπάλληλοι. Το «μάζεψε» στις 10.000, μετά γίναμε 7.500 και τελικά έφτασε να παραδεχτεί ότι είμαστε 6.500. Όλα αυτά, ενώ ήταν εξαρχής γνωστός στο Υπουργείο ο αριθμός μας, είτε μέσω της Απογραφής είτε μέσω των στοιχείων που στέλνουμε υποχρεωτικά και συστηματικά ανά τρίμηνο.

Για την κατάργηση των θέσεων μας με την Κοινή Υπουργική Απόφαση της 24.9.2013 επικαλούνται την Εισήγηση κάποιας επιτροπής που δήθεν συστήθηκε στο ΥΠΑΙΘ και αξιολόγησε τα ελληνικά πανεπιστήμια. Υποστηρίζουν πως «η αξιολόγηση των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, συμπεριλαμβανομένων των κριτηρίων, της διαδικασίας αξιολόγησης, του αριθμού των πλεοναζόντων διοικητικών υπαλλήλων, των ιδρυμάτων που παρουσιάζουν πλεονάσματα ή κενά, εγκρίθηκε από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης...» Ωστόσο η έκθεση αυτής της επιτροπής ακόμα –μετά από τρεις εβδομάδες– δεν έχει δημοσιοποιηθεί.

Γιατί δεν δίνουν στη δημοσιότητα όλα τα παραπάνω στοιχεία; Μήπως επειδή δεν υπάρχουν; Διαφορετικά παρανομούν, αφού δεν εφαρμόζουν τους κανόνες διαφάνειας που ισχύουν  για όλες τις διοικητικές πράξεις (Δι@ύγεια).

Βάση των διεθνών αξιολογήσεων το ΕΚΠΑ διαθέτει λιγότερο προσωπικό από όσο πραγματικά χρειάζεται. Το ΥΠΑΙΘ, επικαλείται ασαφώς κάποια «διεθνή πρακτική και επιστημονική μεθοδολογία», τα αποτελέσματά του όμως δεν επιβεβαιώνουν τις διεθνείς αξιολογήσεις.  

Κάνουν λάθος όλες οι διεθνείς αξιολογήσεις;

Ο ΥΠΑΙΘ επικαλείται «παράνομες προσλήψεις», «μονιμοποιήσεις από το παράθυρο», «πλαστά πτυχία», «κλάδους φαντάσματα» και «συντεχνιακή λογική».

Η αλήθεια είναι:

Το ΥΠΑΙΘ δεν έχει διαθέσει προσωπικό στα πανεπιστήμια εδώ και περίπου 30 χρόνια. Τα πανεπιστήμια εκβιάστηκαν να καλύπτουν τις ανάγκες τους σε προσωπικό από ιδίους πόρους. Οι μονιμοποιήσεις μας έγιναν υπακούοντας στο ελληνικό και το ευρωπαϊκό δίκαιο.

Είναι παράνομοι κατά τον ΥΠΑΙΘ οι νόμοι του κράτους  (οι οποίοι ίσχυαν για όλο το δημόσιο τομέα και όχι μόνο για τους εργαζόμενους στα ΑΕΙ-ΤΕΙ); Πως προκύπτουν λοιπόν οι κατηγορίες περί «παράνομων προσλήψεων και μονιμοποιήσεων από το παράθυρο»;

Επικαλείται ο ΥΠΑΙΘ «πλαστά πτυχία». Σε κάθε διορισμό ή μονιμοποίηση ο τελικός έλεγχος νομιμότητας γίνεται στο εποπτεύον Υπουργείο.

Δεν έλεγξαν λοιπόν οι υπηρεσίες του τα πτυχία μας;  Ξέχασε ότι ειδικά για τις μετατροπές των συμβάσεων μας έγινε έλεγχος νομιμότητας και από τον ΑΣΕΠ; Και ο ΑΣΕΠ παρανόμησε;

Αφού, το Υπουργείο δεν προχωρούσε σε έγκριση των Οργανισμών των πανεπιστημίων, η υποχρεωτική ένταξη των μονιμοποιηθέντων σε κλάδους, έγινε αναγκαστικά στους υφιστάμενους κλάδους.

Σε αυτούς τους «κλάδους φαντάσματα» αναφέρεται;

Η συνταγματική ρύθμιση του αυτοδιοίκητου των πανεπιστημίων που βασίζεται στην ακαδημαϊκή τους λειτουργία αποκαλείται «συντεχνία»;

Θεωρούμε πως είναι ύστατη πρόκληση, όταν τα τελευταία δέκα περίπου χρόνια, αφαίρεσε από τα υπηρεσιακά συμβούλια των πανεπιστημίων την αρμοδιότητα της αξιολόγησης του προσωπικού τους, να μας συκοφαντεί ότι δεν κάναμε αξιολόγηση.

Από όλα τα παραπάνω γίνεται  προφανές πως τα ΑΕΙ-ΤΕΙ δεν είναι «φέουδα ανομίας». Αν ήταν, όφειλαν οι αρμόδιοι να είχαν στείλει τον Εισαγγελέα σε αυτά. Δεν το έπραξαν, συνεπώς ή ψεύδονται και συκοφαντούν ή έχουν διαπράξει παράβαση καθήκοντος.

Το σύνολο του προσωπικού του ΕΚΠΑ έχει απογραφεί στο Μητρώο Μισθοδοτουμένων Ελληνικού Δημοσίου. Εάν είναι τόσο σίγουροι, ότι υπάρχει έστω και μία παράνομη προσλήψη ή μονιμοποίηση από το παράθυρο,  έστελναν τον Εισαγγελέα. Δεν το έπραξαν!

Σε κάθε περίπτωση, εάν υπήρχαν συγκεκριμένες καταγγελίες για συγκεκριμένες παρανομίες, αυτές έπρεπε να εξεταστούν και να ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία. Η εκδίωξη των υπαλλήλων των πανεπιστημίων σκοπό έχει τη διάλυσή τους και οικοδομείται πάνω στην κατασυκοφάντησή μας.

Αυτό που χαρακτηρίζετε μέτωπο «ανταρσίας» είναι η απεργία ενός κλάδου που πλήττεται από την απάνθρωπη μνημονιακή πολιτική σας. Αν δεν κάνουμε λάθος το δικαίωμα στην απεργία εξακολουθεί να ισχύει. Ή μήπως το καταργήσατε και αυτό;

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ – ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ – ΝΙΚΑΜΕ

Το προεδρείο της Γενικής Συνέλευσης

Β. Βαλσαμάκης

Σ. Σαλονικίδης

Α. Γόντικα

Μ. Παπαστεφανάκης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zaxaraki.jpg
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
«Η Ελλάδα δεν θα πάει σε ένα μοντέλο ολικής απαγόρευσης αλλά θα εστιάσει στο μοντέλο του αυστηρού γονεϊκού ελέγχου»
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
πιερρακακης στον αντεννα
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο
Ερωτηθείς αν υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευση των social media σε παιδιά ηλικίας μέχρι 15-16 ετών, είπε ότι το θέμα της σχέσης των παιδιών με το...
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο