Thumbnail
Ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διαβάσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την πρόσφατη έγγραφη απάντηση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αρβανιτόπουλου (Αρ. Πρωτ. 131401/ΙΗ/18-09-2013) στην αναφορά του Βουλευτή κ. Νικολόπουλου στη Βουλή των Ελλήνων για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο. Η Κεντρική Διοίκηση του Υπουργείου υποστηρίζει ότι, μέσα από το διάλογο και με γνώμονα τη βελτίωση της λειτουργίας της Δημόσιας Εκπαίδευσης, τη διασφάλιση της πρόσβασης στη γνώση και την προστασία των συμφερόντων της εκπαιδευτικής κοινότητας, προχώρησε στη διαμόρφωση του νόμου που ορίζει τη λειτουργία του νέου ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας μάλιστα δηλώνει πανηγυρικά την αναβάθμιση της διδασκαλίας της Πληροφορικής στα νέα αυτά σχολεία.

Οι ισχυρισμοί αυτοί δυστυχώς δεν επιβεβαιώνονται από τα γεγονότα και τις ίδιες τις επιλογές του Υπουργείου για το μάθημα της Πληροφορικής: - Τα χιλιάδες σχόλια των Ελλήνων πολιτών στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης για το σχετικό νομοσχέδιο, τα οποία επιχειρηματολογούσαν για την αναγκαιότητα της ύπαρξης πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος Πληροφορικής στη Γ’ Λυκείου, αγνοήθηκαν ολοκληρωτικά κατά τη σύνταξη του τελικού σχεδίου νόμου, παρά το γεγονός ότι ακόμα και κορυφαία στελέχη του Υπουργείου όπως ο Υφυπουργός κ. Κεδίκογλου τάχθηκαν, παροδικά όπως αποδείχθηκε, υπέρ τέτοιας ύπαρξης.

- Οι επιστολές των δεκάδων Πανεπιστημιακών δασκάλων και ολόκληρων τμημάτων Πληροφορικής, καθώς και των Επιστημονικών και Επαγγελματικών Ενώσεων του χώρου, που υποστήριξαν την ίδια άποψη, ομοίως δεν κρίθηκαν άξιες προσοχής.
- Οι Σύμβουλοι Πληροφορικής, θεωρητικά καθ’ ύλην αρμόδιοι από την πλευρά του ίδιου του Υπουργείου για το σχεδιασμό και την εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Λύκειο έτυχαν της ίδιας αντιμετώπισης.
- με την Αριθ. Πρωτ. 115475/Γ2/21-08-2013 αρνείται ουσιαστικά να προχωρήσει στην υλοποίηση των δικών του αποφάσεων για δίωρη διδασκαλία της Πληροφορικής στο αναμορφωμένο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου.
Τα παραπάνω πολύ δύσκολα στηρίζουν τη θέση του Υπουργού περί αναβάθμισης της διδασκαλίας της Πληροφορικής. Η ύπαρξη του αντικειμένου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη μορφή μονόωρου μαθήματος ή επιλογής εξασφαλίζει μόνο την ελάχιστη παρουσία της και επαφή των μαθητών με αυτή. Θα μπορούσε δε να κριθεί θετική μόνο αν αποτελούσε το πρώτο βήμα σε έναν απώτερο σχεδιασμό για ανάπτυξη και εμπλουτισμό της συγκεκριμένης Επιστήμης στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο. Θέλουμε και ελπίζουμε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να αναθεωρήσει τις απόψεις της για την Πληροφορική Παιδεία και να πράξει τα αυτονόητα, προχωρώντας στην αντιμετώπιση των παραπάνω θεμάτων σε εύλογο βάθος χρόνου.
 
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

odontiatros.jpg
Αυτή η νόσος απειλεί όσους αμελούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
«Οι μεταβολές στο μικροβίωμα της στοματικής κοιλότητας μπορούν να προκαλέσουν συστηματική φλεγμονή και να αυξήσουν έμμεσα τον κίνδυνο νόσου»
Αυτή η νόσος απειλεί όσους αμελούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
Μητσοτάκης ΔΕΘ
Η ανασκόπηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: Τι σημειώνει για την εκπαίδευση
Τι σημείωσε για την εκπαίδευση ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με νέο μήνυμά του μέσα από από την καθιερωμένη κυριακάτικη ανασκόπηση.
Η ανασκόπηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: Τι σημειώνει για την εκπαίδευση