Thumbnail

Δεύτερη ειδικότητα: Απογοητεύσεις και Προσδοκίες

Η 1η μέρα του Σεπτέμβρη που μόλις πέρασε, ήταν από τις πιο δύσκολες της ζωής μου! Ενώ όλοι οι εκπαιδευτικοί παρουσιάστηκαν στη δουλειά τους, εγώ ήμουν αναγκασμένη να μείνω στο σπίτι μου. Μια μεγάλη απογοήτευση με κατέλαβε και χθες που είδα να ανακοινώνει ο υπουργός προσλήψεις αναπληρωτών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αφού υπάρχουν κενά, δε θα έπρεπε να τοποθετεί σ’ αυτές τις θέσεις, κατά προτεραιότητα, εκπαιδευτικούς με δεύτερη ειδικότητα, οι οποίοι έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα;

Ο κ. Αρβανιτόπουλος έδωσε πρόσφατα τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς να μεταταχθούν από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια. Το ίδιο ζητάω κι εγώ κύριε υπουργέ! Εμείς είμαστε τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού; Γιατί δεν μας δώσατε αυτή τη δυνατότητα ενώ το εξαγγείλατε στο nonpaper; Αλλά και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, κληθήκαμε να δηλώσουμε με υπεύθυνη δήλωση, αν έχουμε δεύτερη ειδικότητα, με αποτέλεσμα να ανανεωθούν οι προσδοκίες μας για μετάταξη.

Αλήθεια πώς μπορεί να κοιμάται ήσυχος ο υπουργός μας, γνωρίζοντας ότι έχει οδηγήσει σε αιφνίδιο θάνατο τόσους εκπαιδευτικούς; Δεν αναλογίζεται ότι εμείς, τα θύματα στο βωμό της τρόικας, είμαστε άνθρωποι και έχουμε αισθήματα;

Αυτό το διάστημα τρέχει η προκήρυξη για την αναγνώριση της δεύτερης ειδικότητας. Να σας μεταφέρω την εμπειρία μου: αρκετά νωρίς αναγνώρισα τη δεύτερη ειδικότητά μου η οποία είναι κατοχυρωμένη στο survey (ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής του εκπαιδευτικού και του μαθητικού δυναμικού των Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης). Το Υπ. Παιδείας έχει προβεί σε αυτή την ενέργεια, στην προσπάθειά του να αξιοποιήσει το εκπαιδευτικό προσωπικό που έχει στην αρμοδιότητά του. Αν κάποιος εκπαιδευτικός δε συμπλήρωνε το ωράριό του ή δεν είχε καθόλου ώρες στη βασική ειδικότητα με την οποία είχε διοριστεί, τότε για την τρέχουσα χρονιά απασχολούνταν, είτε αποκλειστικά, είτε συμπλήρωνε ώρες στη δεύτερη ειδικότητα. Θα ένιωθα  εξίσου τυχερή, αν μου δινόταν η ευκαιρία να δουλέψω με τη δεύτερη ειδικότητά μου. Όταν άλλοι συνάδελφοί μου ανησυχούσαν για τη θέση τους, εγώ ένιωθα προστατευμένη. Στην πραγματικότητα με «έβαλαν στον ύπνο» και γι’ αυτό δεν έκανα αίτηση για μετάταξη. Όταν ήρθε η ώρα όμως, μας πέταξε έξω όλους, «εν μία νυκτί», χωρίς κανενός είδους αξιολόγηση! Η αναγνωρισμένη δεύτερη ειδικότητα,τελικά δε μας προστάτευσε. Και να σκεφτείτε ότι αρκετοί συνάδελφοί μου (νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, φυσικοί), κατά τα τελευταία χρόνια, επειδή δε συμπλήρωναν ωράριο, δούλευαν με τη δεύτερη ειδικότητα. Για τις ανάγκες του το Υπουργείο, σ’ αυτή την περίπτωση, τους χρησιμοποίησε.

Όταν ανακοινώθηκε, ότι θα τεθούμε σε διαθεσιμότητα, στις 9 Ιουλίου, το πρώτο που ρώτησα, ήταν αν έχω δικαίωμα να κάνω αίτηση για μετάταξη. Για να έχω έγκυρη απάντηση, συμβουλεύτηκα κάποιον, από αυτούς που είναι στο συμβούλιο και διαχειρίζεται την τύχη των αιτήσεων. Μου απάντησε, ότι δεν μπορώ να καταθέσω αίτηση,χωρίς να υπάρχει εγκύκλιος, γιατί τέτοιου είδους αιτήσεις γίνονται σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (μέσα σε δέκα μέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων). Είναι αυτονόητο,  ότι όλοι όσοι βρίσκονται στη θέση μου, θέλουμε, να  μας δοθεί η ευκαιρία, να δουλέψουμε στη δεύτερη ειδικότητα.

Την ύστατη στιγμή, ο κ. Αρβανιτόπουλος μπορεί να βρει τρόπο να μας κρατήσει στο υπουργείο Παιδείας. Τρόποι υπάρχουν, βούληση χρειάζεται. Όσον αφορά προτεινόμενες θέσεις στο υπουργείο, το μόνο που έχει δηλωθείείναι, ότι υπάρχει η προοπτική να απασχοληθούμε στα ΙΕΚ.

Κλείνοντας, θεωρώ ότι είναι απόλυτη ανάγκη να προταθούν θέσεις για όλους. Το δίκαιο είναι, οι θέσεις αυτές να εκπληρώνουν τα όνειρά αυτών για τους οποίους προορίζονται. Δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι για την ανασφάλεια που βιώνουμε. Η εχθρική αντιμετώπιση δε μας ταιριάζει. Αυτοί που μας έφεραν σ’ αυτή τη θέση, θα έπρεπε να αισθάνονται υπόλογοι απέναντί μας! Υπάρχει χρόνογια τη διόρθωση της αδικίας σε βάρος μας, όχι βέβαια απεριόριστος, αφού το οκτάμηνο κάποια στιγμή θα εκπνεύσει.

Μια εκπαιδευτικός σε  διαθεσιμότητα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τράπεζα Πειραιώς: Πολύ σημαντική ανακοίνωση για όλους - Τι πρέπει να κάνετε άμεσα

Πόλεμος: O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anaplirotes
Αρνούνται να ιδρύσουν Τμήματα Ένταξης: Όταν η διοίκηση παραβλέπει την ανάγκη για συμπερίληψη
«Η άρνηση ίδρυσης Τμημάτων Ένταξης ακυρώνει στην πράξη τον σκοπό της Ειδικής Αγωγής, την υποστήριξη των παιδιών με εκπαιδευτικές ανάγκες εντός του...
Αρνούνται να ιδρύσουν Τμήματα Ένταξης: Όταν η διοίκηση παραβλέπει την ανάγκη για συμπερίληψη
dimos-athinaion-dimarxeio.jpg
ΑΣΕΠ: 133 προσλήψεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για πτυχιούχους και απόφοιτους Λυκείου, Γυμνασίου
Θέσεις εργασίας στο Δημόσιο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Νέες προσλήψεις και προκηρύξεις μέσω ΑΣΕΠ
ΑΣΕΠ: 133 προσλήψεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για πτυχιούχους και απόφοιτους Λυκείου, Γυμνασίου
panelladikes-sxoleia-taksi
Πρόστιμο-μαμούθ για σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ: Λεφτά για σχολεία με το σταγονόμετρο, αλλά για πρόστιμα… με το τσουβάλι
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβάλλει πρόστιμο άνω των 415 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για κακοδιαχείριση – Ισοδυναμεί με τέσσερα προγράμματα «Μαριέττα Γιαννάκου»
Πρόστιμο-μαμούθ για σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ: Λεφτά για σχολεία με το σταγονόμετρο, αλλά για πρόστιμα… με το τσουβάλι
Νίκος Δένδιας
Ο Δένδιας "δεν παίζεται", ο Χατζηδάκης ισχυροποιείται, στο "κόλπο" μπαίνει και ο Πιερρακάκης
Από τον Νίκο Δένδια στον Κωστή Χατζηδάκη και τον Κώστα Πιερρακάκη , η Νέα Δημοκρατία φαίνεται να διαμορφώνει ένα άτυπο «τρίγωνο επιρροής». Τι...
Ο Δένδιας "δεν παίζεται", ο Χατζηδάκης ισχυροποιείται, στο "κόλπο" μπαίνει και ο Πιερρακάκης