Thumbnail
Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια.

Η αιώνια διαμάχη. ένας ακήρυχτος εμφύλιος πόλεμος!

 

Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια.

            Είναι βούτυρο στο ψωμί της εκάστοτε κυβέρνησης, είναι αυτό που εκμεταλλεύονται οι εκάστοτε κυβερνόντες και καλά κάνουν αφού τους το επιτρέπουμε, ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ.!

            Στην αρχή ήμασταν δύο οι Ηλεκτρολόγοι και οι Ηλεκτρονικοί και επειδή οι πρώτοι ήταν περισσότεροι και εμείς ανοργάνωτοι και λίγοι πήρανε κάτι από την πίτα, μετά προστέθηκαν και οι Πληροφορικοί και αυτοί ήταν πολλοί, περισσότεροι και από τους άλλους δύο και επειδή δεν είχαν αρκετό ψωμί άσε που όσο είχαν τους το έφαγαν και αυτό αποφάσισαν πως είχε έρθει η ώρα να «δαγκώσουν» κάτι από την πίτα που έμεινε και έτσι είπαν «έ δεν παίρνουμε όσο έχει μείνει από τους μικρότερους και πιο αδύνατους» και έτσι που λέτε παιδία μου επικράτησε ο νόμος της ζούγκλας.! Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό.

            Η εκάστοτε εκπαιδευτική πολιτική του εκάστοτε υπουργείου παιδείας λειτουργεί όπως ένας βασιλέας που δεν μπορεί να κυβερνήσει γιατί του λείπει η πείρα και στηρίζεται σε αυτά που του λένε οι «σύμβουλοι», όπως οι φατρίες στην αυλή του βασιλέα, όποια οικογένεια καθίσει εκ δεξιών περνάει και αυτά που θέλει.

            Εκείνο που δεν έχετε καταλάβει αγαπητοί μου ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ είναι ότι υπάρχει ψωμάκι για ΟΛΟΥΣ,

            Ας τα βάλουμε κάτω τα πράγματα και ας τα δούμε λίγο πιο ξεκάθαρα.

            Οι Ηλεκτρολόγοι έχουν να κάνουν με την παραγωγή, διανομή και κατανάλωση - χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

            Οι Ηλεκτρονικοί παίρνουν την ηλεκτρική ενέργεια αυτή και την χρησιμοποιούν σε μικρότερες εντάσεις, την επεξεργάζονται, την μετασχηματίζουν, και την χρησιμοποιούν για να μπορέσει να καταναλωθεί (πέραν του φωτισμού). Σήμερα ΔΕΝ υπάρχει κάτι από πολύ μικρό έως πολύ μεγάλο που να μην έχει Ηλεκτρονικά.

            Οι Πληροφορικοί ασχολούνται ή θα έπρεπε να ασχολούνται με την παραγωγή, μεταφορά-διακίνηση, έλεγχο και την ασφάλεια της πληροφορίας.

            Οι Ηλεκτρονικοί είναι ο ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ των δύο άλλων ειδικοτήτων.

            Όλη η φασαρία γίνεται για τα δίκτυα δομημένης καλωδίωσης και όχι μόνο.

Ας πάρουμε κάποια παραδείγματα :

            Σε μία οικοδομή ο ηλεκτρολόγος θα κάνει το δίκτυο της ηλεκτρικής εγκατάστασης (από την παραγωγή έως και την κατανάλωση). Ο ηλεκτρονικός θα κάνει το δίκτυο χαμηλών σημάτων - ρευμάτων (τηλεφωνία, Ethernet, wi-fi, θυροτηλέφωνα, σύστημα ασφαλείας, μεταφοράς σήματος RF τηλεόραση - ραδιόφωνο, αυτοματισμούς σε συνεργασία με τον ηλεκτρολόγο). Ο πληροφορικός θα στήσει τους Η/Υ, θα τους συντηρήσει, θα τους εξοπλίσει με το ανάλογο λογισμικό, θα επιμορφώσει τον χρήστη και θα κάνει ουσιαστικά μια τελική χρήση όλου του δικτύου συνδέοντας τα μεταξύ τους. Φυσικά για να συνεργαστούν όλοι αυτοί θα πρέπει να έχουν και «κάποια» κοινή γλώσσα δηλαδή να ξέρει ο ένας τι κάνει ο άλλος, δηλαδή κάποια κοινά μαθήματα, αλλά επειδή στην ΕΛΛΑΔΑ είμαστε των άκρων και όχι της «μέσης» έ λέμε αφού κάναμε στο ΤΕΙ ή στο ΑΕΙ και κάποια ηλεκτρονικά μπορούμε να κάνουμε και την δικιά τους δουλειά, έ αφού κάναμε και πληροφορική ας κάνουμε και την δική τους δουλειά, έ αφού μπορώ να αλλάξω και μία λάμπα ή να κάνω μία μπαλαντέζα ας γίνω και ηλεκτρολόγος. Και αφού οι αυτοματισμοί έχουν και προγραμματισμό γιατί δεν τα παίρνετε και αυτά.?

Στο παραπάνω παράδειγμα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΩΜΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.?

Το ίδιο παράδειγμα μπορούμε να αναφέρουμε και για μία βιομηχανία - βιοτεχνία.

Ποιος είναι τελικά ο τελικός χρήστης ενός δικτύου, ο πληροφορικός δεν είναι ?... Αφήστε μας και εμάς τους άλλους να φάμε λίγο ψωμάκι.ο ηλεκτρολόγος και ο ηλεκτρονικός να μην συντηρήσουν το δίκτυο και να βοηθήσουν τον πληροφορικό να απαντήσει στο ερώτημα «κάτι δεν πάει καλά.»

Στο επίπεδο του OSI εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι το πρώτο, άντε και λίγο από το δεύτερο, ως πληροφορικοί έχετε άλλα 5 επίπεδα με τα οποία μπορείτε να ασχοληθείτε , δεν σας φτάνουν.!

            Προσοχή !!! επειδή δεν έχετε καταλάβει οι περισσότεροι (και μιλάω και για τους δικούς μας) ότι έχουμε να κάνουμε με την ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, το αρχικό στάδιο, την αλφαβήτα των επαγγελμάτων και όχι την τριτοβάθμια.

            Στο εξωτερικό (μίας και πολύς λόγος γίνεται) εκείνο που δίνει τα μέγιστα των αποδόσεων είναι ή ΚΑΛΗ συνεργασία μεταξύ των διαφόρων ειδικοτήτων και ΟΧΙ ο αχταρμάς, το λίγο από όλα.

 

            Το ποιο ανησυχητικό από όλα είναι η ηθική και πολιτιστική κατάπτωση των κατοίκων αυτής της χώρας. Η Παιδεία και η εκπαίδευση απέτυχε παταγωδώς στο να «παράγει» κατά ελάχιστο μορφωμένους, ενεργούς ανθρώπους - πολίτες.

            Στο DNA του Έλληνα παρέμεινε δυστυχώς το κατάλοιπο των αρχαίων ημών προγόνων της ανθρωποφαγίας και του εμφυλίου.

 

Με εκτίμηση και αγάπη.

Λευθερούδης Θεόδωρος

Γ. Γραμματέας συλλόγου Ηλεκτρονικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζωη
Σύγκρουση Κωνσταντοπούλου-Λαζαρίδη στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - Τι είπες θρασύδειλε για τον πατέρα μου;
Χωρίς τέλος η ένταση στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, καθώς με την επανέναρξη της διαδικασίας ο Μακάριος Λαζαρίδης επιτέθηκε στη Ζωή Κωνσταντοπούλου...
Σύγκρουση Κωνσταντοπούλου-Λαζαρίδη στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - Τι είπες θρασύδειλε για τον πατέρα μου;
taxh_tsantes_sxoleio.jpg
Κοινό μέτωπο γονέων και εκπαιδευτικών για την υπεράσπιση της ειδικής αγωγής
Στήριξη στους εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού «Ρόζα Ιμβριώτη» απέναντι στη στοχοποίηση και τις διαχρονικές ελλείψεις
Κοινό μέτωπο γονέων και εκπαιδευτικών για την υπεράσπιση της ειδικής αγωγής
Σοφία Ζαχαράκη στη Βουλή
Σοφία Ζαχαράκη: Αρνητική θέση του Υπουργείου Παιδείας για διοικητική υποστήριξη στα σχολεία
Δεν υφίστανται οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού στις γραμματείες των σχολείων
Σοφία Ζαχαράκη: Αρνητική θέση του Υπουργείου Παιδείας για διοικητική υποστήριξη στα σχολεία
κλειστά σχολεία
Σε οριακή κατάσταση η σχολική στέγη στον Δήμο Αθηναίων – Κινητοποίηση την Δευτέρα (22/12)
Η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια και την καταλληλότητα των σχολικών κτιρίων
Σε οριακή κατάσταση η σχολική στέγη στον Δήμο Αθηναίων – Κινητοποίηση την Δευτέρα (22/12)