Thumbnail
Τις τελευταίες ημέρες νιώθουμε ότι είμαστε παρατηρητές ενός έργου στο οποίο δεν συμμετέχουμε. 

Έκκληση προς ΟΛΜΕ

Τις τελευταίες ημέρες νιώθουμε ότι είμαστε παρατηρητές ενός έργου στο οποίο δεν συμμετέχουμε. Με την κατάργηση των ειδικοτήτων πολλών οι ζωές μας αλλάζουν δραματικά. Έχω την αίσθηση ότι οι διεκδικήσεις μας δεν έχουν τον χαρακτήρα που θα έπρεπε και δεν ακούγονται πουθενά. Συγκεκριμένα:

• Από την Παρασκευή το απόγευμα γνωρίζουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί που μας αφορά για τις λίστες, αλλά ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν αφιερώνουν ή αφιερώνουν πολύ λίγο σʼ αυτό το θέμα. Έχουν ενημερωθεί γιʼ αυτό; Τι γίνεται με τον Υπουργό Παιδείας; Δεν θα έπρεπε να του ζητηθούν άμεσα εξηγήσεις;
• Μας καθησυχάζουν ότι οι καθηγητές με «σκληρό» ΑΣΕΠ θα τακτοποιηθούν. Πού; Στα νοσοκομεία. Πολλοί από εμάς έχουμε δουλέψει στα νοσοκομεία. Έχουμε κάνει τη θητεία μας και προσπαθώντας να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής μας,  καθώς όλοι γνωρίζουμε τις συνθήκες που επικρατούν εκεί, δουλεύαμε και σπουδάζαμε μαζί για να πετύχουμε κάτι καλύτερο. Και τώρα μας γυρνάνε πίσω και μας κάνουν και τη χάρη που δεν μας απολύουν; Δε θα έπρεπε να λέγεται και αυτό σαν απάντηση στα παπαγαλάκια που λένε ότι δεν κινδυνεύουμε; Που είναι ο αντίλογος; Και με τις υπόλοιπες ειδικότητες τι γίνεται;
• Μιλάνε για το νέο Λύκειο και τα Δ.ΙΕΚ. Δε θα έπρεπε να δεσμευτούν ότι καθηγητές που προέρχονται από τους κλάδους που καταργούνται και αποδεδειγμένα κατέχουν τα προσόντα να στελεχώσουν αυτές τις νέες δομές;
• Λένε ψέματα για την αξιολόγηση των ΕΠΑΛ. Γιατί δε δημοσιεύονται στις εφημερίδες, στις τηλεοράσεις, στα ραδιόφωνα οι εκθέσεις που παρουσιάζονται στις εκπαιδευτικές ιστοσελίδες; Οι εκπαιδευτικοί τα ξέρουν. Οι άλλοι πρέπει να τα μάθουν. Και κυρίως. Δεν αρκούν οι ιστοσελίδες. Δεν έχουν όλοι πρόσβαση στο ίντερνετ  τώρα που βρίσκονται σε διακοπές. 
Μπορεί να κάνω λάθος. Όμως από την Τρίτη που διάβασα το πολυνομοσχέδιο, ψάχνω εφημερίδες, ίντερνετ, ραδιόφωνο, τηλεόραση και δε βλέπω τίποτα να κινείται.
Συμφωνώ ότι κύριος στόχος μας είναι να μην ψηφιστεί το νομοσχέδιο, αλλά δεν θα έπρεπε να έχουμε προετοιμαστεί για το σοβαρό ενδεχόμενο της ψήφισής του;
Τι να κάνω τις αποφάσεις αντίδρασης της ΟΛΜΕ που έχετε εξαγγείλει. Εγώ ξέρω ότι είμαστε ήδη στην πέμπτη μέρα που συμβαίνει αυτό το καταστροφικό σενάριο και είμαστε ακόμα στο τι θα κάνουμε.   
Επιτέλους για μια φορά τα συνδικαλιστικά μας όργανα να μη φανούν κατώτερα των περιστάσεων και να τρέξουν να προλάβουν καταστάσεις. Μετά θα είναι αργά!
Γιάννης Π.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ZAXARAKI XALKIDIKI
Στο επίκεντρο η Παιδεία στη Χαλκιδική: Συνάντηση Γ. Γιώργου με Σ. Ζαχαράκη για κρίσιμα ζητήματα του νομού
Αναλυτικό υπόμνημα με αιτήματα για στελέχωση, εξοπλισμό και ενίσχυση σχολικών μονάδων κατέθεσε ο βουλευτής Χαλκιδικής – Ειδική μνεία στις...
Στο επίκεντρο η Παιδεία στη Χαλκιδική: Συνάντηση Γ. Γιώργου με Σ. Ζαχαράκη για κρίσιμα ζητήματα του νομού