Thumbnail
1.  Στο στόχαστρο της αντιεκπαιδευτικής μνημονιακής πολιτικής που αποσυνθέτει και διαλύει το δημόσιο σχολείο, βρίσκεται όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος, ενώ όπως είναι γνωστό, έντονη, άμεση και πιο έκδηλη απειλή αντιμετωπίζουν οι «ειδικότητες», ιδιαίτερα εκείνες με μονόωρο μάθημα, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι εικαστικοί καλλιτέχνες.  

ΕΝΩΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Παπαναστασίου 49  104 45 ΑΘΗΝΑ  Τηλ. Φαξ.: 210 8321783

e-mail: [email protected] http:// www.art-teachers.com

         Προς το  16o  Συνέδριο της ΟΛΜΕ

Αθήνα 30 Ιουνίου 2013

1.  Στο στόχαστρο της αντιεκπαιδευτικής μνημονιακής πολιτικής που αποσυνθέτει και διαλύει το δημόσιο σχολείο, βρίσκεται όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος, ενώ όπως είναι γνωστό, έντονη, άμεση και πιο έκδηλη απειλή αντιμετωπίζουν οι «ειδικότητες», ιδιαίτερα εκείνες με μονόωρο μάθημα, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι εικαστικοί καλλιτέχνες.

Στους πίνακες των υποτιθέμενων υπεραρίθμων, με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, καταγράφονται ήδη περισσότεροι από το 1/3 του συνόλου των εικαστικών καλλιτεχνών στην εκπαίδευση.

2.  Η λεγόμενη «κινητικότητα», οι υποχρεωτικές μεταθέσεις, οι απολύσεις κλπ είναι κοινή απειλή που βρίσκεται για όλους μας και για όλη την εκπαίδευση προ των πυλών.

Η απειλή αυτή χρειάζεται ενεργητικά να αντιμετωπιστεί με κοινούς και ενιαίους αγώνες όλου του εκπαιδευτικού κόσμου.

Σύμφωνα με τη δική μας άποψη, δεν υπάρχει γενικό εκπαιδευτικό πρόβλημα που δεν μας αφορά και δεν μας θίγει ως εικαστικούς άμεσα και δεν υπάρχει κανένα από τα βασικά προβλήματα και αιτήματα που εμείς προβάλλουμε, που να μην συνδέεται και να μην εξαρτάται καθοριστικά, από την αγωνιστική κατεύθυνση και δράση όλου του εκπαιδευτικού συνδικαλιστικού κινήματος, που το τωρινό συνέδριο της ΟΛΜΕ έρχεται στην πολύ κρίσιμη αυτή συγκυρία να επαναπροσδιορίσει.

3.  Πέρα από τα ιδιαίτερα αιτήματα της Ένωσής μας σχετικά με τους όρους και τις συνθήκες άσκησης της καλλιτεχνικής διδασκαλίας στο σχολείο, έχει ξεχωριστή σημασία και χρειάζεται να υπογραμμίσουμε τούτο.

Δεν αποτελεί κάποιο επιμέρους αίτημα των εικαστικών καλλιτεχνών, αλλά αποτελεί -  οφείλει να αποτελεί – πανεκπαιδευτικό αίτημα, η διεκδίκηση στερέωσης, εμπέδωσης και ανύψωσης της καλλιτεχνικής διδασκαλίας στο Λύκειο.

Από την άποψη αυτή, ζητούμε από το Συνέδριο της ΟΛΜΕ να αποδοκιμάσει αποφασιστικά την αντιεκπαιδευτική και πλήρως αντιεπιστημονική και αντικαλλιτεχνική γραμμή των κυβερνητικών ιθυνόντων που προωθούν και επιβάλλουν τώρα ανοιχτά τον εξοστρακισμό της καλλιτεχνικής διδασκαλίας από το Λύκειο και την κατάργηση της διδασκαλίας του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου ειδικών μαθημάτων, εξεταζόμενων στις Πανελλαδικές αλλά μη διδασκόμενων στο Λύκειο.

Για το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Η  Γραμματέας                                        Η  Πρόεδρος

 

Ν. Παληοκώστα                                                 Ζ. Χατζή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kena.jpg
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
Κοντεύουν Χριστούγεννα, η Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχει ολοκληρωθεί και στο σχολείο υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικά κενά σε Αγγλικά,...
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
Αλλά τι άλλο είναι αυτό εκτός από πριμοδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και μηχανισμός αύξησης των ανισοτήτων στην εκπαίδευση;
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!