Thumbnail
Θα λειτουργήσουν τα Ειδικά Σχολεία και τα ΚΕΔΔΥ τη νέα σχολική χρονιά 2013-2014; του Βασίλη Βούγια

Βασίλης Βούγιας

Πρόεδρος Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α-ΣΤΕΛΛΑ

Mail:  [email protected]

 Blog: http://www.seepea-stella.blogspot.gr/

«ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕ.Δ.Δ.Υ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013-14;»

Αγαπητοί συνάδελφοι-ισσες,

επανερχόμενοι  στο μείζον θέμα της στελέχωσης των Ειδικών Σχολείων και των ΚΕ.Δ.Δ.Υ της χώρας με εκπαιδευτικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό(Ε.Ε.Π) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π) το ερχόμενο σχολικό έτος 2013-14, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:

  • Από τον κρατικό προϋπολογισμό θα διατεθούν μόνον 2.000 πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών για κάλυψη αναγκών του συνόλου της εκπαίδευσης, Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Εξ αυτών ουδείς γνωρίζει πόσες(από ελάχιστες έως καθόλου) θα διατεθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες της  Ειδικής Αγωγής.
  •  Οι ανάγκες, λοιπόν, της Ειδικής Αγωγής θα επιχειρηθεί να καλυφθούν με προγράμματα ΕΣΠΑ, στα οποία όμως δεν περιλαμβάνεται πρόβλεψη πρόσληψης  Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π) σε Ειδικά Σχολεία.( Από προγράμματα ΕΣΠΑ θα καλυφθούν ανάγκες Ε.Ε.Π και εκπαιδευτικών στις Ε.Δ.Ε.Α.Υ και ανάγκες Ε.Β.Π για τη λεγόμενη Παράλληλη Στήριξη).
  • Επίσης, ως γνωστόν, οι Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου, λόγω της μη συμπερίληψής τους στα προαναφερθέντα προγράμματα ΕΣΠΑ, θα πρέπει εκ των ων ουκ άνευ να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους από  πιστώσεις του κρατικού προϋπολογισμού.

Όμως για πόσες πιστώσεις για την Ειδική Αγωγή ομιλούμε και τι θα πρωτοκαλυφθεί από αυτές(αν υπάρξουν) ;

  -Θα καλυφθεί το σύνολο των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου;

 -Το σύνολο των αναγκών των ΚΕ.Δ.Δ.Υ της χώρας σε Ε.Ε.Π;

 -Το σύνολο των αναγκών των Ειδικών Σχολείων της χώρας σε Ε.Β.Π;

- Οι διάφορες απρόβλεπτες ανάγκες οι οποίες θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς;

Όλα αυτά σε συνδυασμό με το γεγονός πως στην Ειδική Αγωγή:

  • Δεν μπορεί να γίνει γίνει-εκ των πραγμάτων- σύμπτυξη σχολείων, ούτε τμημάτων.
  • Δεν υπάρχουν αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί και Ε.Ε.Π σε διοικητικές θέσεις.
  • Δεν υπάρχουν υπεράριθμοι μιας και υπάρχουν ελάχιστοι μόνιμοι και πολλοί αναπληρωτές,

καθιστούν την κατάσταση που δημιουργείται αδιέξοδη και τη  λειτουργία των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, την ερχόμενη σχολική χρονιά, εξόχως προβληματική.

Αγαπητοί συνάδελφοι-ισσες,

για όσους γνωρίζουν τα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της χώρας καθίσταται πρόδηλο, πως για να λειτουργήσουν οι δομές της στοιχειωδώς την επόμενη σχολική χρονιά χρειάζεται να υπάρξει πρόβλεψη διάθεσης τουλάχιστον χιλίων(1000) πιστώσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό, ειδάλλως η συρρίκνωση αυτών πρέπει να θεωρείται δεδομένη.

Ο Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α ΣΤΕΛΛΑ, από την πλευρά του,  έχει ενημερώσει εγκαίρως και για όλες τις παραμέτρους του θέματος το Υπουργείο Παιδείας, αλλά και τον Υπουργό Οικονομικών κο Στουρνάρα, τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κο Σταϊκούρα και τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κο Χατζηδάκη.

Ελπίζουμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη οι επισημάνσεις μας, μιας και πιστεύουμε ακραδάντως πως δεν χρειάζεται να πέσεις από τον 5ο όροφο για να διαπιστώσεις πως κάτι πολύ σοβαρό θα συμβεί.

Βασίλης Βούγιας

17/06/2013

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathitis
Δώδεκα αλήθειες για τη δημιουργική σκέψη που ποτέ δεν μάθαμε στο σχολείο
Δώδεκα αλήθειες που σπάνια διδάσκονται, αλλά μπορούν να μεταμορφώσουν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε, μαθαίνουμε, ζούμε. 
Δώδεκα αλήθειες για τη δημιουργική σκέψη που ποτέ δεν μάθαμε στο σχολείο
αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση