Σε κάθειρξη 17 ετών και 6 μηνών καταδικάστηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου ο 64χρονος διευθυντής Γυμνασίου και προπονητής πολεμικών τεχνών, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για του.
Το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για τρεις από τις τέσσερις κατηγορίες που αντιμετώπιζε, ενώ τον απάλλαξε από την κατηγορία του βιασμού. Παράλληλα, δεν του αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό, απέρριψε το αίτημα αναστολής εκτέλεσης της ποινής μέχρι την εκδίκαση της έφεσης και επέβαλε, εκτός από την ποινή κάθειρξης, χρηματική ποινή ύψους 5.500 ευρώ.
Η ομολογία μετά το ηχητικό ντοκουμέντο
Καθοριστική για την εξέλιξη της δίκης αποδείχθηκε η αναπαραγωγή ηχητικού υλικού που προσκομίστηκε στο δικαστήριο από τη συνήγορο υποστήριξης της κατηγορίας, δικηγόρο Μαρίνα Παναγιωτάκη.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, μετά την αναπαραγωγή του ηχητικού ντοκουμέντου ο κατηγορούμενος εγκατέλειψε την αρχική υπερασπιστική του γραμμή, σύμφωνα με την οποία αρνιόταν κατηγορηματικά τις κατηγορίες, και προχώρησε σε παραδοχή των πράξεών του.
Κατά την απολογία του φέρεται να έκανε λόγο για ένα «στιγμιαίο λάθος», ενώ σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στο δικαστήριο ζήτησε συγγνώμη από τη μητέρα της ανήλικης, υποστηρίζοντας ότι δεν γνωρίζει τι τον οδήγησε στις πράξεις αυτές.
Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε επιστολή της ανήλικης μαθήτριας προς την έδρα, με την οποία ζητούσε την παραδειγματική τιμωρία του ανθρώπου που εξακολουθούσε να αποκαλεί «δάσκαλό» της.
Στην επιστολή της ζητούσε να παραμείνει στη φυλακή, περιγράφοντας το τραύμα που, όπως υποστήριξε, της προκάλεσαν τα γεγονότα.
Η υπόθεση
Η καταγγελία είχε γίνει τον Ιούνιο του 2025 από την ίδια τη μαθήτρια και τη μητέρα της.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, η ανήλικη είχε ταξιδέψει μαζί με τον καθηγητή από τον Πειραιά προς το Ηράκλειο, προκειμένου να συμμετάσχει σε σεμινάρια πολεμικών τεχνών, έχοντας τη συναίνεση της οικογένειάς της, καθώς είχε ενημερωθεί ότι στην αποστολή θα συμμετείχαν και άλλες μαθήτριες.
Ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία, την τελευταία στιγμή το ταξίδι πραγματοποιήθηκε μόνο με τον κατηγορούμενο, ο οποίος φέρεται να προέβη σε γενετήσιες πράξεις σε βάρος της μέσα στην καμπίνα του πλοίου κατά την επιστροφή από τον Πειραιά. Επιπλέον, στη δικογραφία περιλαμβάνονται και καταγγελίες για δεύτερο περιστατικό που φέρεται να σημειώθηκε λίγες εβδομάδες αργότερα.
Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, η συνήγορος της οικογένειας της ανήλικης, Μαρίνα Παναγιωτάκη, έκανε λόγο για μια ιδιαίτερα σημαντική δικαίωση για τη μαθήτρια, επισημαίνοντας ότι η υπόθεση στηρίχθηκε στην αξιολόγηση του συνόλου των αποδεικτικών στοιχείων.
Όπως ανέφερε, η απόφαση του δικαστηρίου αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι τα εγκλήματα που στρέφονται κατά ανηλίκων αντιμετωπίζονται με τη δέουσα αυστηρότητα, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τα θύματα να προχωρούν σε καταγγελίες γνωρίζοντας ότι μπορούν να βρουν δικαίωση μέσα από τη Δικαιοσύνη.
Η ίδια σημείωσε ακόμη ότι, μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη δικαστική διαδικασία, η απόφαση σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός επώδυνου κεφαλαίου για την ανήλικη και την οικογένειά της, αποτελώντας ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια αποκατάστασης του τραύματος που υπέστη.