ολμε
Ενημερωτικό του ΔΣ της ΟΛΜΕ για το θέμα της αξιολόγησης

Με σαφές μήνυμα συνέχισης του αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση, το ΔΣ της ΟΛΜΕ εξέδωσε ενημερωτικό σημείωμα προς τους εκπαιδευτικούς, τονίζοντας ότι η απεργία–αποχή που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ από τις 15 Ιουλίου 2024 παραμένει σε πλήρη ισχύ, καθώς δεν έχει προσβληθεί μέχρι σήμερα στα δικαστήρια.

Η νομιμότητα της απεργίας – αποχής

Η ΟΛΜΕ υπενθυμίζει την απόφαση 27/2004 της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, με την οποία αναγνωρίζεται ότι κάθε απεργία θεωρείται νόμιμη μέχρι να υπάρξει αμετάκλητη δικαστική κρίση περί του αντιθέτου. Συνεπώς, όπως σημειώνεται, δεν μπορεί να επιβληθεί καμία δυσμενής συνέπεια σε βάρος των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν.

Παράλληλα, υπογραμμίζεται ότι η συμμετοχή στην απεργία–αποχή αποτελεί άσκηση συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος και όχι άρνηση υπηρεσιακού καθήκοντος, κάτι που –όπως αναφέρει η ΟΛΜΕ– έχει αναγνωρίσει δημόσια και η υφυπουργός Εσωτερικών.

Πειθαρχικά και στάσεις εργασίας

Το ΔΣ χαρακτηρίζει «απαράδεκτες» τις πειθαρχικές διώξεις που έχει ξεκινήσει το Υπουργείο Παιδείας εις βάρος εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην κινητοποίηση και ζητά την άμεση παύση όλων των διαδικασιών. Παράλληλα, καλεί σε μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων.
Τονίζεται επίσης ότι το νέο πειθαρχικό πλαίσιο θα ισχύσει από 1η Ιανουαρίου 2026 και δεν έχει αναδρομική ισχύ, άρα όλες οι υποθέσεις που αφορούν στο τρέχον διάστημα θα εξεταστούν με το υπάρχον καθεστώς.

Η ΟΛΜΕ έχει ήδη προκηρύξει τρίωρες στάσεις εργασίας για τη διαδικασία ζωντανής παρατήρησης του μαθήματος από σχολικούς συμβούλους και διευθυντές, ενώ για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας επιμένει στη θέση των ενιαίων κειμένων.

Κάλεσμα για κινητοποιήσεις

Η Ομοσπονδία απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να διατηρήσουν ενιαία στάση, να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργία–αποχή από την ατομική αξιολόγηση και να δώσουν το «παρών» στη μεγάλη πανεργατική–πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία της 1ης Οκτωβρίου.

«Η προσπάθεια της κυβέρνησης να τρομοκρατήσει τον κλάδο θα πέσει στο κενό» σημειώνει η ΟΛΜΕ, υπογραμμίζοντας ότι ο αγώνας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων συνεχίζεται.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καρκίνος του μαστού
Οι γυναικολογικοί καρκίνοι μετά τα 40: Nέες ελπίδες από την ανοσοθεραπεία
Κάθε χρόνο περισσότερα από 1,4 εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως διαγιγνώσκονται με κάποια μορφή γυναικολογικού καρκίνου (εκτός του μαστού), ενώ...
Οι γυναικολογικοί καρκίνοι μετά τα 40: Nέες ελπίδες από την ανοσοθεραπεία
karbonara
Η τέλεια καρμπονάρα: όταν η μαγειρική συναντά τη χημεία της γεύσης
Η καρμπονάρα, απλή στη σύστασή της αλλά εξαιρετικά απαιτητική στην εκτέλεση, είναι κάτι παραπάνω από μια κλασική μακαρονάδα: είναι μάθημα φυσικής.
Η τέλεια καρμπονάρα: όταν η μαγειρική συναντά τη χημεία της γεύσης
Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα
Οργή Ντόλκα που έχασε την κόρη της στα Τέμπη για Καραμανλή: «Βραβεύει φοιτήτρια του Γεωπονικού ενώ το 2023 δολοφόνησε μία άλλη»
Η κ. Ντόλκα χαρακτήρισε τη βράβευση «ασέβεια» και «ντροπή», κατηγορώντας τον Καραμανλή ως «μακελάρη των Τεμπών», ενώ σημείωσε ότι η κόρη της δεν θα...
Οργή Ντόλκα που έχασε την κόρη της στα Τέμπη για Καραμανλή: «Βραβεύει φοιτήτρια του Γεωπονικού ενώ το 2023 δολοφόνησε μία άλλη»
olme
100 χρόνια ΟΛΜΕ: Αίτημα ενίσχυσης της συλλογικότητας και ανθρωπιστική εκπαίδευση
Στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια της ΟΛΜΕ, ο Νίκος Τσούλιας τόνισε τον ρόλο της Ομοσπονδίας ως κεντρικού μορφωτικού και κοινωνικού κινήματος,...
100 χρόνια ΟΛΜΕ: Αίτημα ενίσχυσης της συλλογικότητας και ανθρωπιστική εκπαίδευση