ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»

Με σκληρή ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης καταγγέλλει ότι η πρόσφατη κυβερνητική επίσκεψη σε σχολεία του νησιού δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μια «επικοινωνιακή φιέστα», τη στιγμή που οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης παραμένουν άλυτες.

Στο επίκεντρο της κριτικής βρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παπαδομαρκάκης, ο βουλευτής Παναγής Καππάτος, ο δήμαρχος Αργοστολίου Θεόφιλος Μιχαλάτος και άλλοι τοπικοί φορείς, που επισκέφθηκαν το Ειδικό Σχολείο Περατάτων και το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αργοστολίου για να προβάλουν έργα ανακαίνισης μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».

Κατά την ΕΛΜΕ-ΚΙ, η εικόνα που παρουσιάστηκε «καλοσυντηρημένων και τυχερών σχολικών χώρων» δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το ΚΕΦΙΑΠ (ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ), όπου στεγάζονται προσωρινά το Ειδικό Δημοτικό και το Νηπιαγωγείο, χαρακτηρίζεται από το σωματείο ως χώρος ακατάλληλος, αφού δημιουργήθηκε για άλλες ανάγκες και σήμερα φιλοξενεί πλήθος διαφορετικών υπηρεσιών από το ΕΚΑΒ και το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ μέχρι τη ΣΑΕΚ και αρχεία της Πολεοδομίας.

Η Ένωση υπογραμμίζει πως η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης είναι πολύ διαφορετική από την εικόνα που παρουσιάστηκε στις πρόσφατες επισκέψεις κυβερνητικών στελεχών. Σχολεία που λειτουργούν σε κοντέινερ ή σε ακατάλληλες εγκαταστάσεις, σοβάδες που πέφτουν, υπαίθριοι χώροι που βαφτίζονται αίθουσες και πλημμυρισμένα προαύλια σε κάθε νεροποντή συνθέτουν την καθημερινότητα των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το Δεύτερο και Τρίτο Γυμνάσιο Αργοστολίου, το Γυμνάσιο – Λύκειο Μεσοβουνίων, το ΓΕΛ Πάστρας, τα ΕΠΑΛ Αργοστολίου και Ληξουρίου και το ΕΝΕΕΓΥΛ. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, κανένα νηπιαγωγείο στο Αργοστόλι δεν διαθέτει δική του στέγη, γεγονός που επιτείνει την ανάγκη για άμεσες παρεμβάσεις.

Η ΕΛΜΕ-ΚΙ τονίζει ότι τουλάχιστον δώδεκα νέα σχολικά συγκροτήματα απαιτούνται άμεσα στο νομό, την ώρα που η κυβέρνηση, όπως σημειώνει η ανακοίνωση, φαίνεται να επενδύει σε επικοινωνιακές εικόνες αντί για ουσιαστικές λύσεις. Λίγες μέρες πριν από το άνοιγμα των σχολείων, τα προβλήματα παραμένουν οξυμένα, με υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, σοβαρές ελλείψεις στην ασφάλεια, συγχωνεύσεις τμημάτων, προβλήματα στις μετακινήσεις των μαθητών και δυσκολίες στη στέγαση των εκπαιδευτικών.

«Οι ανάγκες δεν ωραιοποιούνται απαιτούν λύσεις και όχι επικοινωνιακές φιέστες», καταλήγει η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ-ΚΙ, καλώντας την κυβέρνηση και τις τοπικές αρχές να δώσουν επιτέλους ουσιαστικές απαντήσεις στα χρόνια προβλήματα της εκπαίδευσης.

H ανακοίνωση της ΕΛΜΕΚΙ

Τα προβλήματα της εκπαίδευσης απαιτούν λύσεις και όχι επικοινωνιακές φιέστες.

Μια κακόγουστη και προκλητική κυβερνητική προπαγάνδα στήθηκε κατακαλόκαιρο από την Κυβέρνηση σε συνεργασία με την Δημοτική Αρχή Αργοστολίου και με πρωταγωνιστές τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Γιάννη Παπαδομαρκάκη, τον κ. Βουλευτή Παναγή Καππάτο, και τους κ.κ. Δήμαρχο Αργοστολίου Θεόφιλο Μιχαλάτο και Αντιδήμαρχο Σπύρο Σαμούρη, πλαισιωμένους από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων και τους προϊσταμένους Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Όλοι οι παραπάνω, επιδιώκοντας να αντιστρέψουν την πραγματικότητα της τραγικής κατάστασης που βρίσκονται οι σχολικές υποδομές στο νομό μας (πραγματικότητα που βιώνουν χρόνια τώρα και θα βιώσουν ξανά σε λίγες μέρες εκατοντάδες μαθητές), προσπάθησαν να δημιουργήσουν μια πλαστή εικόνα επισκεπτόμενοι επιλεκτικά δύο σχολεία του νομού  προκειμένου να "αναδείξουν" το κυβερνητικό έργο. 

Με τα απαραίτητα για την περίσταση χαμόγελα επισκέφθηκαν το Ειδικό Σχολείο Περατάτων στο Αργοστόλι και το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αργοστολίου, για να παρακολουθήσει ο Γ.Γ. «… από κοντά την πορεία των εργασιών ανακαίνισης που βρίσκονται σε εξέλιξη μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».

Αφού αντάλλαξαν μεταξύ τους αβροφροσύνες και συγχαρητήρια «..για την άριστη εικόνα της μονάδας στο ΚΕΦΙΑΠ (ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ), ο Γ.Γ. για την ανάγκη της κυβερνητικής προπαγάνδας δήλωσε εμφαντικά ότι «…Πρόκειται για ένα καλοσυντηρημένο και προσεγμένο σχολείο…» καθώς και ότι «…Είναι τυχερά τα παιδιά που βρίσκονται σε τέτοιους χώρους…»

Η αλήθεια όμως διαψεύδει όλους τους παραπάνω αφού το ΚΕΦΙΑΠ (ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ), είναι ένας χώρος που ανήκει στην 6η ΥΠΕ και κατασκευάστηκε για να φιλοξενεί παιδιά με ειδικές ανάγκες μαζί με τους γονείς τους προκειμένου να λαμβάνουν ειδικές υπηρεσίες (πισίνα, ειδικά εργαστήρια κ.α.).  Αφού υπολειτουργεί εδώ και 10 χρόνια, επιλέχτηκε να στεγάζει το Ειδικό Δημοτικό και το Νηπιαγωγείο λόγω έλλειψης δικής τους στέγης, καθώς και το ΕΚΑΒ, το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ, τη ΣΑΕΚ του  Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλονιάς, το Αρχείο της Πολεοδομίας…και «έχει ο Θεός» !!!

Η ίδια «περηφάνεια» του Γ.Γ. εκφράστηκε και όταν επισκέφτηκε το εργοτάξιο στο 1ο Δημοτικό. Ωστόσο καθόλου τυχαία δεν επισκέφθηκε όλα τα σχολεία - ερείπια που λειτουργούν στο νομό 10 χρόνια τώρα, στα κοντέινερ ή σε ακατάλληλες και ανεπαρκείς εγκαταστάσεις. Σοβάδες πεσμένοι, υπαίθριοι χώροι βαφτισμένοι αίθουσες, λίμνες νερού σε κάθε νεροποντή στα προαύλια κ.α. συνθέτουν τη γενική εικόνα.  Ειδικά για την Β/θμια Εκπ/ση αναφέρουμε το 2Ο και 3ο Γυμνάσιο Αργοστολίου, το Γυμνάσιο – Λύκειο Μεσοβουνίων, το  ΓΕΛ Πάστρας , τα ΕΠΑΛ Αργοστολίου και Ληξουρίου, το ΕΝΕΕΓΥΛ κ.α ενώ στην Α/θμια κανένα νηπιαγωγείο, τουλάχιστον στο Αργοστόλι, δεν έχει δική του στέγη. Νοιώθουν άραγε ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης Γ.Γ. Παιδείας, ο κ. Βουλευτής, ο κ. Δήμαρχος Αργοστολίου και οι υπόλοιποι «συνδαιτημόνες» τους το ίδιο περήφανοι που στην  Κεφαλλονιά απαιτούνται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 12 νέα σχολικά συγκροτήματα και στις 2 βαθμίδες;

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ καταδικάζει τις παραπάνω φιέστες με την επισήμανση ότι σε λίγες μέρες ανοίγουν τα σχολεία και τα προβλήματα κάτω από το βάρος της υποχρηματοδότησης και της «αυτόνομης» λειτουργίας τους που προωθεί η κυβέρνηση, έρχονται ακόμη πιο οξυμένα.

Τα ανοιχτά ζητήματα στις υποδομές, την υποχρηματοδότηση των Σχολικών επιτροπών, την ασφάλεια στα σχολεία, τις συγχωνεύσεις τμημάτων, τις μεταφορές μαθητών, τη διαβίωση εκπαιδευτικών κ.α , δεν ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ούτε ΩΡΑΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ , αντίθετα απαιτούν λύσεις και όχι επικοινωνιακές φιέστες !

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

peripoliko
Χαλκιδική: Αφέθηκαν με περιοριστικούς όρους οι πέντε ανήλικοι για ληστεία 15χρονου
Στον ανακριτή Πολυγύρου απολογήθηκαν οι πέντε ανήλικοι που κατηγορούνται για επίθεση σε 15χρονο
Χαλκιδική: Αφέθηκαν με περιοριστικούς όρους οι πέντε ανήλικοι για ληστεία 15χρονου
thranio
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
Υπουργική απόφαση καθορίζει διαδικασία επιλογής Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης και...
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς