δασκαλος
​​​​​​​Το alfavita.gr αποκαλύπτει: Ο διευθυντής απουσιάζει καθημερινά από το σχολείο – Τεράστια ερωτήματα για την επιλογή και την ανοχή της διοίκησης

Σε μία νέα καταγγελία που φτάνει στο alfavita.gr, εκπαιδευτικοί αποκαλύπτουν ότι ο διευθυντής του πρότυπου σχολείου απουσιάζει συστηματικά, με αποτέλεσμα το σχολείο να λειτουργεί χωρίς πραγματική διεύθυνση.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, ο διευθυντής:

  • Προσέρχεται μετά το πέρας της προσευχής, συχνά πολύ αργότερα,
  • Παραμένει μόνο 1-2 ώρες ημερησίως, κλειδωμένος στο γραφείο του,
  • Απουσιάζει από σχολικές εκδηλώσεις, δράσεις και συναντήσεις,
  • Έχει δώσει σαφή οδηγία: «Μην με ενοχλεί κανείς».

Αποτέλεσμα; Το βάρος της διοικητικής λειτουργίας έχει περάσει:

  • Στον υποδιευθυντή, που σηκώνει υπερβολικές ευθύνες,
  • Στους καθηγητές, με πρόχειρες, προφορικές «αναθέσεις»,
  • Ακόμα και στην καθαρίστρια, ενημέρωση από την οποία επικαλείται συχνά ο Διευθυντής στα emails του προς τους εκπαιδευτικούς!

«Το σχολείο μοιάζει ακέφαλο. Κι όμως, έχει διευθυντή. Απλώς δεν τον βλέπει κανείς. Δεν μιλά με κανέναν. Δεν είναι εκεί», αναφέρει εκπαιδευτικός.

 

Από τις μαρτυρίες προκύπτει ότι δεν υπάρχει καμία παιδαγωγική παρουσία ή ηγεσία. Οι καθηγητές δεν μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί του, οι γονείς δεν παίρνουν απαντήσεις, οι μαθητές αγνοούν την ύπαρξή του στην καθημερινότητα του σχολείου.

 

Χαμηλή βαθμολογία στη συνέντευξη, και όμως… επελέγη

Το πλέον σοκαριστικό είναι ότι, κατά τη διαδικασία επιλογής διευθυντών προτύπων σχολείων, ο συγκεκριμένος υποψήφιος φέρεται να έλαβε πολύ χαμηλή βαθμολογία στη συνέντευξη. Η επιτροπή είχε εντοπίσει από τότε την αυταρχική του στάση και την αδυναμία επικοινωνίας και συνεργασίας.

Παρόλα αυτά, λόγω υψηλής μοριοδότησης σε τυπικά προσόντα, τοποθετήθηκε επικεφαλής ενός πρότυπου σχολείου – μιας μονάδας που απαιτεί παιδαγωγική ευελιξία, διαφάνεια και ανοικτή ηγεσία.

 

 Οι γονείς ρωτούν, οι αρχές σωπαίνουν

Όλα αυτά δεν είναι πια «εσωτερική υπόθεση του Συλλόγου Διδασκόντων». Οι γονείς έχουν κινητοποιηθεί. Με έγγραφά τους, ζητούν εξηγήσεις για τις παραιτήσεις καθηγητών, για την απουσία του διευθυντή, για την καθημερινή διοικητική δυσλειτουργία.

Μέχρι στιγμής; Καμία απάντηση από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η επικεφαλής της οποίας είναι πλήρως ενημερωμένη από την περσινή χρονιά για την κατάσταση στο σχολείο.

«Δεν γίνεται σε ένα πρότυπο σχολείο να μην υπάρχει στοιχειώδης επικοινωνία με τον διευθυντή. Οι μαθητές δεν τον βλέπουν, οι γονείς δεν τον βρίσκουν, οι καθηγητές φοβούνται να του μιλήσουν», λέει χαρακτηριστικά μέλος του Συλλόγου.

Τι άλλο πρέπει να συμβεί;

Το alfavita.gr θα συνεχίσει τη δημοσιογραφική του έρευνα και θα επανέλθει με:

  • Νέες καταγγελίες εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε απόγνωση,
  • Ερωτήματα προς τις αρχές για την κάλυψη ευθυνών,
  • Και τεκμήρια της πλήρους αποδόμησης μιας σχολικής διοίκησης, που προσπαθεί να επιβάλει την προβολή ταινιών στη θέση της διδασκαλίας.

Πόσο κοστίζει η σιωπή; Ποιοι «καλύπτουν» τον διευθυντή;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
psari
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες
Τι ψάρια είναι καλό να προτιμάμε ανάλογα με την περίοδο του χρόνου – Οφέλη για την υγεία, το περιβάλλον και την τσέπη μας
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες