ιεπ
Το νέο τεύχος καλύπτει θέματα όπως οι ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες για τον 21ο αιώνα, η εκπαίδευση για την αειφορία και την ενεργό πολιτειότητα, οι σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, και η καινοτομία στην εκπαίδευση και η ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοίνωσε την κυκλοφορία του 22ου Τεύχους του περιοδικού Μέντορας, το οποίο περιλαμβάνει 11 άρθρα που εξετάζουν σημαντικά ζητήματα της σύγχρονης εκπαιδευτικής πρακτικής.

Το νέο τεύχος καλύπτει θέματα όπως οι ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες για τον 21ο αιώνα, η εκπαίδευση για την αειφορία και την ενεργό πολιτειότητα, οι σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, και η καινοτομία στην εκπαίδευση και η ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής.

Τα άρθρα του περιοδικού προσφέρουν πλούσιες ιδέες και νέες προσεγγίσεις που ενισχύουν τη συνεχιζόμενη βελτίωση της εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα ενθαρρύνουν τη συζήτηση και τη διαρκή αναζήτηση καινοτόμων λύσεων στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου του ΙΕΠ:

Κυκλοφόρησε το 22ο Τεύχος του Περιοδικού Μέντορας.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την κυκλοφορία του 22ου Τεύχους του Μέντορα, του Περιοδικού Επιστημονικών και Εκπαιδευτικών Ερευνών του ΙΕΠ.

Το νέο τεύχος περιλαμβάνει 11 άρθρα που πραγματεύονται ενδιαφέροντα ζητήματα της εκπαιδευτικής πράξης, όπως:

  • Ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες, απαραίτητες για τον 21ο αιώνα.
  • Εκπαίδευση για την αειφορία, τη βιωσιμότητα και την ενεργό πολιτειότητα.
  • Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις που εμπλουτίζουν τη μαθησιακή εμπειρία.
  • Καινοτομία στην εκπαίδευση και τη συμβολή της στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής.

Τα άρθρα αποτελούν πηγή έμπνευσης και γόνιμου διαλόγου για την εκπαιδευτική κοινότητα, παρέχοντας νέες ιδέες και προσεγγίσεις που υποστηρίζουν τη συνεχή βελτίωση της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες.

Διαβάστε το νέο τεύχος:

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/mentoras/issue/view/2174

Ο Μέντορας αποτελεί την επιστημονική έκδοση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στοχεύει στην προαγωγή της εκπαιδευτικής έρευνας και καινοτομίας. Το περιοδικό δημοσιεύει άρθρα που ενισχύουν τη θεωρητική και πρακτική συζήτηση για την εκπαίδευση στην Ελλάδα και διεθνώς.

Η συντακτική ομάδα του Μέντορα σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στα επόμενα τεύχη του περιοδικού με τη δική σας συμβολή.

Το περιοδικό δέχεται άρθρα σύμφωνα με την πρόσκληση:

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/mentoras/announcement/view/383

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pasok
Νεολαία ΠΑΣΟΚ: «Η κυβέρνηση θεσπίζει ιδιώνυμο ποινικό αδίκημα για πράξεις εντός των ΑΕΙ»
«Είμαστε με τα ανοικτά Πανεπιστήμια, με ισχυρό αυτοδιοίκητο και κοινωνική γείωση. Και δεν θα κάνουμε βήμα πίσω»
Νεολαία ΠΑΣΟΚ: «Η κυβέρνηση θεσπίζει ιδιώνυμο ποινικό αδίκημα για πράξεις εντός των ΑΕΙ»
syntaxeis-poioi-tha-paroyn-anadromika.jpg
Συντάξεις Σεπτεμβρίου 2025: Πλήρης οδηγός για πληρωμές και αναδρομικά
Αναλυτικός οδηγός για τις ημερομηνίες πληρωμών, τις κατηγορίες δικαιούχων και τις επιστροφές αναδρομικών – Ποιοι θα δουν αυξήσεις από τον ΕΦΚΑ και...
Συντάξεις Σεπτεμβρίου 2025: Πλήρης οδηγός για πληρωμές και αναδρομικά
ypoyrgeio paideias kai thriskeymaton
Αιρετοί Υπηρεσιακών Συμβουλίων: Αντιδράσεις για την κάλυψη οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης – Επιστολή στην Υπουργό Παιδείας
«Τα εναπομείναντα οργανικά κενά, μετά τις τοποθετήσεις των εν διαθέσει εκπαιδευτικών και τις μεταθέσεις, θα δοθούν σε νεοδιόριστους. Πόσο ηθικό και...
Αιρετοί Υπηρεσιακών Συμβουλίων: Αντιδράσεις για την κάλυψη οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης – Επιστολή στην Υπουργό Παιδείας