Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε νωρίτερα σήμερα η Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (Ακτή Δυμαίων).
Αφορμή όπως επισημαίνει " η καθαίρεση των δύο συναδέλφων Διευθυντών που συμμετείχαν στην Απεργία-Αποχή του κλάδου από την Ατομική Αξιολόγηση".
Για το σκοπό αυτό είχε απευθύνει κάλεσμα συμμετοχής και σε εκπροσώπους της ΟΛΜΕ, της ΑΔΕΔΥ, Γονέων και της Δημοτικής Αρχής.