Πανελλαδικές εξετάσεις
INTIME NEWS/ΣΑΡΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
«Τμήματα με πολύ μεγάλο αριθμό μαθητών, που φτάνουν τους 27 μαθητές/-τριες ανά τμήμα, σε σχολικές αίθουσες που με δυσκολία τους χωράνε»

Τον έντονο προβληματισμό τους και την ανησυχία τους εκφράζουν οι μαθητές του 3ου Γενικού Λυκείου Κατερίνης, καθώς υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στο σχολείο τους.

Όπως αναφέρουν σε επιστολή τους, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, «χρόνιο πρόβλημα της σχολικής μας μονάδας είναι η έλλειψη κλειστού γυμναστηρίου -  χώρου εκδηλώσεων.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα από τη μια πλευρά να μην μπορούμε να κάνουμε το μάθημα της Φυσικής Αγωγής τις ημέρες που  δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες, από την άλλη πλευρά να κάνουμε τις εκδηλώσεις μας είτε στοιβαγμένοι στους διαδρόμους, είτε εξ αποστάσεως μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, είτε να καταφεύγουμε σε χώρους έξω από τη σχολική μας μονάδα».

Επιπλέον, αναφέρουν ότι βρίσκεται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μαθητών, που φτάνουν τους 27 μαθητές/-τριες ανά τμήμα, σε σχολικές αίθουσες που με δυσκολία τους χωράνε.

Για τον  λόγο αυτό «δυσχεραίνεται η διαδικασία της διδασκαλίας από τους καθηγητές και ως αποτέλεσμα είναι δυσκολότερο για τους μαθητές να παρακολουθήσουν και να κατανοήσουν το μάθημα». Επίσης,  δεν υπάρχει αρκετός χώρος και στα εργαστήρια του σχολείου, πληροφορικής και βιολογίας, ενώ γίνεται πιο εύκολη η μετάδοση ιών μεταξύ των μαθητών και των καθηγητών.

Τέλος, καθίσταται δυσκολότερη και η εκκένωση του σχολείου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (σεισμός κ.λπ.).

Η επιστολή των μαθητών

Αξιότιμοι κύριοι/ες

Ως μέλη του 15μελούς συμβουλίου του 3ου Γενικού Λυκείου Κατερίνης επιθυμούμε να σας γνωστοποιήσουμε ορισμένα προβλήματα  που αφορούν τη σχολική μας μονάδα αλλά απασχολούν γενικότερα και πολλά σχολεία σε όλη την ελληνική επικράτεια. Ζητήματα τα οποία συνήθως αποτελούν αφορμή για καταλήψεις. Επιλογή μας είναι, ωστόσο, αντί να προβούμε σε κατάληψη, να τα γνωστοποιήσουμε στον δημόσιο χώρο, με την ελπίδα να πετύχουμε κάποια βελτίωση των συνθηκών.

Τα κυριότερα προβλήματα που μας απασχολούν είναι τα εξής:

  • Χρόνιο πρόβλημα της σχολικής μας μονάδας είναι η έλλειψη κλειστού γυμναστηρίου -  χώρου εκδηλώσεων.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα από τη μια πλευρά να μην μπορούμε να κάνουμε το μάθημα της Φυσικής Αγωγής τις ημέρες που  δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες, από την άλλη πλευρά να κάνουμε τις εκδηλώσεις μας είτε στοιβαγμένοι στους διαδρόμους, είτε εξ αποστάσεως μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, είτε να καταφεύγουμε σε χώρους έξω από τη σχολική μας μονάδα. Παρά τη μακροχρόνια προσπάθειά μας προς τους αρμόδιους φορείς, το πρόβλημα παραμένει άλυτο.
  • Πέραν τούτου, κατά τη φετινή σχολική χρονιά, στα παραπάνω προστέθηκαν και τα τμήματα με πολύ μεγάλο αριθμό μαθητών, που φτάνουν τους 27 μαθητές/-τριες ανά τμήμα, σε σχολικές αίθουσες που με δυσκολία τους χωράνε. Το γεγονός αυτό προκαλεί μια σειρά από προβλήματα: 

α) Λόγω του μεγάλου αριθμού μαθητών δυσχεραίνεται η διαδικασία της διδασκαλίας από τους καθηγητές, είναι δυσκολότερο να τηρηθεί η πειθαρχία στην τάξη και ως αποτέλεσμα είναι δυσκολότερο για τους μαθητές να παρακολουθήσουν και να κατανοήσουν το μάθημα. Αναρωτιόμαστε: πόσα τετραγωνικά αντιστοιχούν σε κάθε μαθητή;

 β) Ένα ειδικότερο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος και στα εργαστήρια του σχολείου, πληροφορικής και βιολογίας αντίστοιχα.

γ) Ο ανεπαρκής χώρος μέσα στις αίθουσες την ίδια στιγμή κάνει πιο εύκολη τη μετάδοση ιών, σε μια εποχή που έχουμε ξανά έξαρση του κορονοϊού και άλλων ιών.

δ) Πέραν τούτου, ένα ακόμη ζήτημα είναι ότι με τον μεγάλο αριθμό μαθητών ανά αίθουσα, καθίσταται  δυσκολότερη και η εκκένωση του σχολείου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (σεισμός κ.λπ.).Ποιος έχει την ευθύνη, αν συμβεί κάτι;

Παρακαλούμε για τη δική σας βοήθεια με σκοπό την επίλυση των ζητημάτων που μας απασχολούν. 

                   Με εκτίμηση

Το δεκαπενταμελές συμβούλιο του 3ου ΓΕΛ Κατερίνης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης
Βράβευση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης στο 1ο Φεστιβάλ Πρόληψης «ΖΩΗ»
Βραβεύτηκε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης, Εμμανουήλ Καρτσωνάκης
Βράβευση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης στο 1ο Φεστιβάλ Πρόληψης «ΖΩΗ»
ξυλοδαρμος
Λαμία: Άγριος ξυλοδαρμός στη μέση του δρόμου – «Τέτοιο ξύλο δεν έχω ξαναδεί»
Άγριος ξυλοδαρμός στο κέντρο της Λαμίας: Μπουνιές και κλωτσιές στη μέση του δρόμου - «Παράτησαν το αυτοκίνητο και άρχισαν»
Λαμία: Άγριος ξυλοδαρμός στη μέση του δρόμου – «Τέτοιο ξύλο δεν έχω ξαναδεί»
Σπύρος Μαρίνης ΔΟΕ
Νεοδιόριστοι: Ξεκίνησαν οργανωμένες προσφυγές από τη ΔΟΕ για τη μονιμοποίησή τους
Η αρχή έγινε με τους νομούς του Έβρου, της Ξάνθης και της Καβάλας, όπου κατατέθηκαν τα κείμενα των προσφυγών (με βάση τις συλλογικές αιτήσεις που...
Νεοδιόριστοι: Ξεκίνησαν οργανωμένες προσφυγές από τη ΔΟΕ για τη μονιμοποίησή τους
MAKRI
Η Ζέττα Μακρή για την επέτειο του Πολυτεχνείου: Διαχρονικό, επίκαιρο, τωρινό το μήνυμα για «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία»
Ζ.Μακρή: Τρεις λέξεις, ένας αγώνας από μια γενιά που μπήκε μπροστά ώστε κανείς να μη γονατίσει!
Η Ζέττα Μακρή για την επέτειο του Πολυτεχνείου: Διαχρονικό, επίκαιρο, τωρινό το μήνυμα για «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία»